0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

برج الماس حفاظت

اكثر افراد وقتی  از برجهای شهرك چيتگر  ديدن ميكنند يك برج با نما خاص و ويژه به چشم ميخورد نمای شيشه ای و پروانه ای شكل به طوري كه ويو و چشم انداز زيبايي به باغ ملي گياهشناسي دارد برج الماس حفاظت يك برج فوق العاده كه همجوار دو اتوبان اصلي حكيم و همت است  همچنين بر بلوار پژوهش و در كنار چهارباغ تجاري است .

اين سبك خاص ساخت و ساز در منطقه ٢٢ داراي نواوري در صنعت ساختمان است. برج الماس حفاظت سال ١٤٠١ به اعضا تحويل داده ميشودهمچنين پروژه الماس حفاظت در كنار مراكز تجاري تفريحي و توريستيه ايرانمال وشهربازي هزارويكشهر مي باشد همين امر باعث شده افراد مشتاق به سرمايه گذاري در اين منطقه شوند و بخص عظيمي از سرمايه خود را به منطقه ٢٢ بياورند از مواردي كه در سرمايه گذاري اثر بخش مسكن نقش بسزايي دارند موقعيت برج و دسترسي و سازه و معماري آن است كه برج الماس حفاظت شامل تمام اين موارد ميشود .

پس سرمايه گذاري در اين شهرك آينده رو برايتان به ارمغان مي آورد.

علي رغم اين موضوع منطقه ٢٢ قطب گردشگري تهران مي باشد و يك منطقه نو پا است كه كاملا داراي طرح تفضيلي است و هر زير ساختي كه در اين منطقه ايجاد ميشود بر قيمت برجهاي آن هم اثر ميگذارد.دلايل ديگري كه آن را مي توان بررسي كرد .وجود و ايجاد ازاد راه تهران شمال مي باشد كه باد افزايش قيمت ويلا هاي شمال بر برجهاي اين منطقه هم وزيده است.

 

 

 

پروژه الماس حفاظت و سکونت

 

نکته ای که اکثر افراد در خرید یک ملک به آن توجه میکنند سکونت است یعنی اکثر خریدوفروش های ملکی و سرمایه گذاری در آن به یک مقوله پایان می یابد و آن این می باشد داشتند زنگی امن و با ارامش در زیر یک سقف پروژه الماس به دلیل موقعیت و نما و طراحی خاص آن بسیار برای سکونت مناسب است تمامی امکانات رفاهی و تفریحی در اطراف آن دایر است.

 

 

موقعیت و لوکیشن پروژه الماس

 

برج پروژه الماس حفاظت همانطور که اسم آن مشخص است است الماس منطقه ۲۲ است. این پروژه در بطن منطقه ۲۲ واقع شده و می توان موقعیت آن را در چند زاویه بررسی کرد.

اول آنکه در جوار اتوبان های اصلی تهران می باشد مانند اتوبان حکیم و اتوبان همت است , مورد دیگری که باید به آن توجه کرد نزدیکی به مراکز توریستی است که در غرب بازار بزرگ ایران (ایرانمال)قراردارد .

شمال باغ ملی گیاهشناسی و جنوبی شهربازی هزارویکشهر ،در موقعیتی قرار گرفته که هر خریداری برای خرید به دنبال آن است.  در پهنه b شهرک چیتگر واقع شده است.

 

 

 

 

متراژ های پروژه الماس حفاظت

 

برج الماس حفاظت دارای تنوع متراژ بسیار عالی است که هم متراژ های کوچک دوخواب ۹۰ متری را دارد و هم متراژ های ۱۷۰ متری سه خواب به طوری که با هر نقدینگی می توان وارد این پروژه شد.

 

 

 

 

 

تعداد طبقات پروژه الماس

برج الماس  ۴۰ طبقه است و یکی از برج های بلند مرتبه منطقه ۲۲ به حساب می آید

دارای ۳۳ طبقه مسکونی و دارای ۴۳۲ واحد است.

 

 

 نگاه خریداران به پروژه الماس حفاظت

به دلیل آنکه مشکلات تنفسی داشتم منطقه ۲۲ را برای سکونت انتخاب کردم .از همان ابتدا گشت در منطقه ۲۲، اکثر افراد و املاکای پر اوازه پروژه های پیش خرید نزدیک تحویل را توصیه کرده اند . به دلیل آنکه هم سوداوری خوبی برایم داشت و هم برای سکونت بسیار مناسب بود، چون یک واحد نوساز و کلید نخورده برایم حاصل میشد . پس در نتیجه اکثر برج های نزدیک تحویل را در آن زمان بازدید کردم . در این بازدید ها چشمم به برجی با نمای شیشه ای خورد .که هم توسط ارگانی مطمئن در حال ساخت بود و هم موقعیت و لوکیشن فوق العاده ای داشت .

پس این پروژه اولین و آخرین انتخاب بنده در خرید بود.

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید