0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

شرایط خرید امتیاز چیتگر در سال ۱۴۰۱ چیست ؟

منطقه ۲۲ دریاچه چیتگر در شهر تهران، یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در املاک و خرید واحد مسکونی شمرده می شود. افراد می توانند با استفاده از امکانات و تسهیلات موجود نسبت به خرید امتیاز چیتگر اقدام کرده و از بهترین فرصت خرید ملک در کل تهران بهره مند شوید. با توجه به این که هزاران نفر به دنبال خرید ملک در منطقه 22 هستند، شرایط خرید امتیاز این منطقه به صورت سالانه تغییر می کند و هر کدام از پروژه های ساخت و ساز شرایط متمایزی برای خریداران در نظر می گیرند.

 

C:\Users\Behzad\Desktop\شرایط خرید امتیاز چیتگر در سال ۱۴۰۱چیست ؟.jpg

 

مجموعه دیار 22 به عنوان یکی از تیم های فعال در زمینه پیش فروش املاک در منطقه 22 چیتگر، قصد دارد شرایط خرید امتیاز چیتگر در سه پروژه محبوب را برایتان شرح دهد.

 

 

 نحوه خرید امتیاز چیتگر

 

اگر نگاهی به لیست پروژه های در حال فعالیت منطقه 22 دریاچه چیتگر بیندازید، متوجه می شوید که عمدتا به سازمان های دولتی ساخت و ساز مسکن تعلق دارند. ارتش و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت هزاران واحد مسکونی برای توانمند سازی و تامین نیاز های پرسنل خود هستند و شما می توانید با خرید امتیاز چیتگر، در این طرح شراکت کنید. مسلما تمامی سازمان های دولتی و خصوصی فعال در این منطقه، مشتاق معامله با شما هستند و فرصتی بی نظیر برای خرید واحد مسکونی در اختیار شما قرار خواهند داد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که تمامی متقاضیان و سرمایه گذاران با سرمایه ناچیز و زیاد، قادر به استفاده از تسهیلات بانکی هستند. این تسهیلات که برای ساده ساختن خرید امتیاز چیتگر در اختیار افراد قرار می گیرند، سرمایه خریداران را بهبود بخشیده و به صورت قابل توجهی روی معامله املاک تاثیر مثبت دارد؛ چرا که رقم پرداختی وام بانکی و سرعت پرداخت آن برای هر سرمایه گذاری ارزشمند است و در طولانی مدت می تواند برای او سود ده باشد. 

 

خرید امتیاز املاک مختلف دریاچه چیتگر

 

C:\Users\Behzad\Desktop\خرید امتیاز املاک مختلف دریاچه چیتگر.jpg

  

همان طور که متوجه شدید، هر کدام از پروژه های محبوب و شناخته شده منطقه 22 دریاچه چیتگر توسط یک سازمان دولتی خاص در حال انجام هستند؛ بنابراین ما نمی توانیم یک شرایط مشخص و دقیق برای همه این واحد های مسکونی تعیین کنیم. از آنجایی که سه پروژه مشهور در نواحی دریاچه چیتگر با شرایط خرید فوق العاده و بی سابقه وجود دارد، بهتر است نگاهی به شرایط مشخص شده برای پیش خرید یک واحد مسکونی بیندازید تا جزئیات و کلیات شرایط در این منطقه برایتان روشن تر و مشخص تر باشد.

 

 

  • خرید امتیاز پروژه ویژن

 

یکی از پروژه های محبوب ذکر شده، پروژه ویژن نام دارد که در حال ساخت و ساز است. بعد از اینکه 36 ماه از شروع پروژه ویژن گذشت، 2 بلوک 15 طبقه ای به خریداران تحویل داده می شود و افراد می توانند واحد مسکونی مورد نظر خود را در این مجتمع پیش خرید کنند. از آنجایی که واحد مسکونی با متراژ 100، 120 و 140 به صورت دو خواب و سه خواب در این پروژه وجود دارد، شما می توانید واحد قرار گرفته در بلوک و طبقه مورد نظرتان را پیش خرید کرده و از مزایای این طرح استفاده کنید.

 

 

  • خرید امتیاز پروژه ستایش

​​​​​​​

پروژه دوم که در خرید امتیاز چیتگر ممکن است برایتان جذاب باشد، پروژه ستایش نام دارد که در منطقه 22 ساخته می شود. نکته جالب توجه این پروژه، وجود 54 برج در کل این منطقه است که تنوع واحد ها را برای خریداران افزایش می دهد. به طوری که شما می توانید واحد مسکونی مورد علاقه خود را در یکی از این برج ها خریداری کنید و موقعیت جغرافیایی برج مورد نظر در پروژه ستایش کاملا به شما بستگی دارد. هر کدام از این برج ها نیز از 18 طبقه مسکونی، 3 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی بهره برده اند. 

 

 

  • خرید امتیاز پروژه هزاره سوم

 

آخرین پروژه ای که قصد داریم به شما معرفی کنیم، پروژه هزاره سوم است که به دلیل ویژگی های نسبتا متمایز خود توانسته شهرت مناسبی در منطقه به دست بیاورد. 22 طبقه از این برج 27 طبقه مسکونی بوده و 4 طبقه آن برای پارکینگ اختصاص داده شده است؛ همچنین یک طبقه لابی در این برج وجود دارد. هر طبقه مسکونی پروژه هزاره سوم، 8 واحد مسکونی 100 الی 160 متری را در خود جای می دهد که نشان دهنده تنوع بالای واحد ها برای پیش خرید است. 

حالا که به صورت مختصر با نحوه خرید امتیاز چیتگر آشنا شدید، می توانید در سایت دیار 22، مشخصات هر کدام از این پروژه های مشهور و محبوب را با جزئیات کامل و با دقت مطالعه کنید؛ همچنین امکان استفاده از مشاوره متخصصان دیار 22 نیز وجود دارد.

 

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید