0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

ثبت نام جدید پروژه چیتگر

ثبت نام جدید پروژه چیتگر

 

در حال حاضر با توجه به اینکه قدرت خرید مردم کم شده، پیشنهاد کارشناسان مسکن این است که از فرصت‌های پیش فروش چیتگر استفاده کنند تا بتوانند صاحب خانه شوند. از آنجا که در سال‌های اخیر امکانات در منطقه چیتگر افزایش چشم‌گیری یافته، پروژه‌های زیادی در این منطقه شروع به ساخت و ساز کرده‌اند.

یکی از پروژه‌های عالی که در این منطقه شروع به ساخت و ساز کرده، مربوط به طرح توانمندسازی ارتش یا همان پهنه d است. این پروژه به صورت تعاونی‌ساز بوده و به دلیل برخورداری از قیمت قطعی و تسویه‌شده، با استقبال زیادی از سوی خریداران مواجه شده است.

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ثبت نام در پروژه‌های جدید این پهنه هستید، ما را در ادامه دنبال کنید.

 

 

دلیل اهمیت پیش فروش چیتگر در پهنه d

 

 

 

 

پیش فروش چیتگر در پهنه d یکی از فرصت‌های مهم در سرمایه‌گذاری املاک است که همواره طرفداران زیادی دارد، چراکه بر اساس نظر کارشناسان حوزه مسکن، خرید ملک در منطقه 22 بازاری پررونق است که سود زیادی را نصیب خریداران می‌کند.

با توجه به اینکه این پهنه متعلق به طرح توانمندسازی ارتش است و ارگان دولتی در آن سرمایه‌گذاری کرده، از اعتبار زیادی نزد خریداران برخوردار است. همچنین وجود امکانات فراوان تفریحی و گردشگری در کنار آب و هوای مناسب، باعث استقبال سرمایه‌گذاران از این پروژه شده است.

این پروژه به دلیل همجواری با باغ ملی گیاه‌شناسی، دارای موقعیت مکانی مناسبی بوده و لوکیشن عالی دارد. علاوه بر این، نزدیکی به مراکز تجاری، مراکز تفریحی و توریستی، مناظر طبیعی و ویو منحصربه ‌فرد، ارزش خرید این پروژه را افزایش داده است.

به منظور خرید واحد در این پروژه، می‌توان در همان ابتدا طبقه و واحد را انتخاب کرد. همچنین به دلیل قطعی بودن قیمت پروژه، که یکی از معدود پروژه‌های با قیمت قطعی است، خریداران و سرمایه‌گذاران می‌توانند با خیال آسوده ثبت نام کنند.

 

 

 

قیمت پیش فروش چیتگر

 

قیمت پروژه‌های پهنه d

 

زمانی که خریداران برای پیش فروش چیتگر در پهنه d اقدام می‌کنند، باید از قیمت روز پروژه‌ها اطلاعات کافی کسب کنند. زمانی که ثبت نام در این تعاونی انجام شد، با اعضای نظامی متری 5 میلیون قرارداد بسته شد. سهام‌هایی که در این پروژه عرضه می‌شود، به صورت 20 متری و 30 متری هستند که خریداران باید از بودجه لازم جهت ثبت نام برخوردار باشند.

در واقع یک سهام 50 متری از یک سهام 20 متری و یک سهام 30 متری تشکیل می شود. قیمت سهام 20 متری با احتساب متری 5 میلیون تومان، 100 میلیون تومان می‌شود. از 100 میلیون تومان، 70 میلیون تومان آن وام حکمت بوده و از فیش حقوقی اعضا کم می‌شود و 30 میلیون تومان باقی‌مانده را تعاونی مسکن از اعضا دریافت می‌کند.

همچنین قیمت سهام 30 متری با احتساب متری 5 میلیون تومان، 150 میلیون تومان می‌شود. از 150 میلیون تومان، 105 میلیون تومان آن وام حکمت بوده و از فیش حقوقی اعضا کسر می‌شود و 45 میلیون تومان باقی‌مانده را تعاونی مسکن از اعضا دریافت می‌کند.

سهام 50 متری از دو سهام 30 میلیون تومان و 45 میلیون تومان تشکیل می‌شود که علاوه بر این، از یک وام 70 میلیون تومانی و یک وام 105 میلیون تومانی نیز برخوردار است. لازم به ذکر است که سهام‌های 30 متری مجوز خرید و فروش ندارند و فقط سهام 20 و 50 متری را می‌توان خرید و فروش کرد. خریدار سهام در فرآیند نقل و انتقال، باید وام را با تعاونی تسویه کند.

 

 

قیمت روز پروژه‌های پهنه d

 

قیمت روز پروژه‌ها در پهنه d که به تازگی به‌روزرسانی شده است، قیمت سهام 50 متری را در بازه 730 تا 800 میلیون تومان قرار داده است. همچنین قیمت سهام 20 متری چیزی حدود 340 تا 400 میلیون تومان برآورد شده است.( تا دی ماه 1401)  سهام 30 متری که دارندگان آن‌ها پیامک انتخاب واحد دریافت کرده‌اند، قیمت آن ها 400 تا 410 میلیون تومان تخمین زده شده است.

با توجه به فرصت عالی که این پروژه برای سرمایه‌گذاری ملکی و صاحب خانه شدن افراد در طی چند سال اخیر ایجاد کرده، بازار خرید و فروش در آن داغ بوده و خریداران زیادی را جذب کرده است. بنابراین این پروژه را می‌توان به عنوان یکی از فرصت‌های بی‌نظیر سرمایه‌گذاری ملکی به شمار آورد.

 

 

نقشه پیش فروش چیتگر

 

نحوه انتخاب طبقات در پروژه‌های پهنه d

در شرایط مربوط به ثبت نام و تعاونی ذکر شده که انتخاب طبقه و واحد بر اساس اولویت ثبت نام و سنوات اعضا انجام می‌شود. به این ترتیب فردی که زودتر اقدام به ثبت نام کرده باشد و از سنوات خدمت بالاتری برخوردار باشد، در انتخاب واحد و طبقه از اولویت بیشتری در مقایسه با سایر ثبت نام‌ کنندگان برخوردار است.

واحدهای این پروژه از 100 متر آغاز شده و لازم است اعضا برای انتخاب واحد حداقل دو سهم 50 متری را خریداری کنند. البته ممکن است برای برخی افراد این سوال ایجاد شود که آیا این واحدها صرفا به اعضای ارتشی تعلق می‌گیرد، باید اشاره کنیم که سهام 20 و 50 متری به صورت آزاد و به افراد غیر ارتشی نیز واگذار می‌شود.

 

 

مهلت ثبت نام در پروژه پهنه d شهرک چیتگر

 

پیش فروش چیتگر در پهنه d در دو مرحله ثبت نامی 98 و 99 ثبت نام می‌کنند. آخرین مهلت ثبت نام برای واحدهای طرح توانمندسازی ارتش در تیر 99 بود. به این ترتیب پس از به اتمام رسیدن این تاریخ، اعضا قادر به ثبت نام و سرمایه‌گذاری در این طرح نبودند.

با توجه به اینکه این پروژه توسط ارگان دولتی و معتبر پشتیبانی می‌شود، اغلب سرمایه‌گذاران به راحتی به آن اعتماد می‌کنند. از این رو به دنبال استقبال بی‌نظیر از این پروژه، تقاضای خریداران افزایش یافته و به دلیل کاهش عرضه، قیمت واحدهای این پهنه با تغییراتی مواجه شده است.

 

 

ثبت نام پیش فروش چیتگر

 

 

مشخصات واحدهای پیش فروش‌شده در پهنه d چیتگر

واحدهای پیش فروش چیتگر در پهنه d از 4 بلوک برج تشکیل شده‌اند که هر یک از برج‌ها 25 طبقه دارد. به طور کلی تعداد 2200 واحد در این پروژه ساخته شده و به خریداران تحویل داده می‌شود. تحویل این پروژه به صورت 5 ساله بوده و از متریال و اسکلت مقاوم در برابر زلزله ساخته می‌شود.

این برج‌ها دارای 5 طبقه منفی انباری و پارکینگ بوده و یک طبقه لابی دارند. علاوه بر این، امکانات دیگری نیز همچون نگهبانی، شوتینگ زباله، سالن ورزشی مخصوص، دوربین‌های مدار بسته، سالن اجتماعات، هلی پد، سیستم اطفاء حریق و موارد دیگر در این پروژه طراحی شده است.

 

شرایط پیش فروش چیتگر

 

جمع‌بندی

یکی از پروژه‌های پیش فروش چیتگر در پهنه d واقع شده است که به طرح توانمندسازی ارتش نیز شناخته می‌شود. این پروژه به دلیل دارا بودن موقعیت مکانی عالی از قبیل دسترسی به اتوبان همت، برخورداری از ویو باغ گیاه‌شناسی ملی، نزدیکی به مجموعه ایران ‌مال، دسترسی به اماکن تفریحی و تجاری و نزدیک بودن به دریاچه خلیج فارس از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید