0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

 پیش‌فروش پروژه افق بین الملل منطقه 22

 

پروژه افق بین الملل

 

مشخصات پروژه افق بین الملل

سازندهشرکت‌تعاونی آراد افق بین الملل
محل قرارگیری در منطقه 22 تهران، انتهای اتوبان شهید همت، بلوار شهید اردستانی، شمال میدان دانش    
تعداد بلوک‌ها2 بلوک    
تعداد طبقات    15 طبقه    
وضعیت پروژهدر حال ساخت
تعداد واحدها240 واحد
متراژ واحدها100، 120، 140 و 250 متری
امکانات پروژهفضای سبز و محوطه‌سازی -  باشگاه ورزشی - پیست دوچرخه‌سواری - سالن اجتماعات - سالن کنفرانس - استخر، سونا و جکوزی - 3 لاین آسانسور - تراس بزرگ - شوتینگ زباله - مهدکودک - لابی مجلل -کافه تریا 
وضعیت وام پروژه600 میلیون تومان وام برای تمام واحدهای پروژه
زمان تحویل2 الی 3 سال بعد از گود برداری

 

پروژه افق بین الملل یک فرصت خرید استثنایی برای افرادی است که به دنبال موقعیتی عالی در منطقه 22 تهران هستند. این پروژه در متراژهای مختلف در حال ساخت است. تنوع متراژها فرصت خرید را برای افرادی که دارای بودجه کمتری هستند ایجاد کرده است.

سازنده پروژه افق بین الملل امکانات فوق العاده‌ای را برای خریداران این برج در نظر گرفته است. یکی از این امکانات که نقش مهمی در زندگی افراد دارد، داشتن مهدکودک است. امروزه افراد به جهت مشاغل و فعالیت‌های بسیاری که به عهده دارند به تایم‌هایی نیاز دارند تا بتوانند کارهایشان را بدون نگرانی و استرس انجام دهند.

وجود مهدکودک در این برج این دغدغه را به‌راحتی حل نموده است. مزیت دیگر این موضوع موقعیت مکانی مهدکودک است؛ زیرا نیازی نیست که افراد برای گذاشتن فرزندانشان از برج خارج شوند این گونه در زمانشان بسیار صرفه‌جویی کرده‌اند.

حال به سراغ معرفی کامل پروژه افق بین الملل می‌رویم تا شما را با یک فرصت سودآوری به‌صورت پیش‌خرید آشنا کنیم.

 

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژه های منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.

ما بنا به خرید و فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه را در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل می توانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
 

 

نحوه پرداخت و جدول پرداختی پروژه افق بین الملل (مهر 1402)

 

واریزی به روز پروژه افق بین الملل

 

  • 100 متری : 900 میلیون تومان
  • 120 متری :1میلیارد و 80 میلیون تومان
  • 140 متری : 1میلیارد و 280 میلیون تومان
  • 250 متری :2 میلیارد و 450 میلیون تومان

 

معرفی پروژه افق بین الملل

 

پروژه افق بین الملل توسط شرکت‌تعاونی آراد افق بین الملل در حال ساخت است. این پروژه که دارای 2 بلوک 15 طبقه‌ای است جزو طلایی‌ترین پروژه‌های پیش‌فروش منطقه 22 تهران محسوب می‌شود. بلوک‌ها دارای 1 طبقه لابی و 3 طبقه منفی (انباری و پارکینگ) هستند و هر یک از طبقه‌های این پروژه دارای 8 واحد مسکونی است. زمین این پروژه دارای پلاک ثبتی 447/4 در یکی از بهترین موقعیت‌های منطقه 22 تهران است که کاربری آن به صورت مسکونی اعلام شده است. در حال حاضر این پروژه در زمینی به مساحت 12500 مترمربع در حال ساخت است.

پروژه افق بین الملل دارای 240 واحد است که هر یک از واحدهای مسکونی آن دارای متراژهای 100، 120، 140 و 250 متری است. واحدهایی که متراژ 250 متری دارند به‌صورت vip دارای پنت‌هاوس هستند و از 2 پارکینگ اختصاصی، 4 خواب، 2 مستر تشکیل شده‌اند. لوکیشن عالی پروژه افق بین الملل یکی از فرصت‌های استثنایی را برای سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است. این پروژه معتبر مناسب افرادی است که به دنبال خانه‌ای لوکس با شرایط پرداختی ویژه هستند. پیش‌خرید این پروژه می‌تواند یک سرمایه‌گذاری هوشمند برای خریداران باشد.

 

رزومه و مشخصات سازنده پروژه افق بین الملل

 

شرکت‌ تعاونی آراد افق بین الملل به مدیریت جناب آقای دکتر گودرزی یکی از شرکت‌های نام‌آشنا و پر آوازه در منطقه 22 تهران است که زیر نظر اداره تعاون کشور فعالیت می‌کند. این شرکت دارای سوابق درخشانی از جمله ساخت بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور مانند :مسکن مهر اسلامشهر،کارخانجات تولید لوله در قم ،برج بازنشستگان ارتش،مجتمع پزشکان تبریز ،برج تجاری مسکونی باران،مسکن مهر گرگان این شرکت رزومه بسیار قوی در اعضای هیئت مدیره خود دارد و اعتبار این تعاونی در ساخت پروژه افق بین الملل سبب شده تا خریداران خاطری آسوده از سرمایه‌گذاری خود جهت پیش‌خرید این پروژه داشته باشند.

 

 

 

پروژه مسکونی افق بین الملل

 

موقعیت پروژه افق بین الملل در منطقه 22

 

لوکیشن پروژه افق بین الملل در انتهای اتوبان همت، بلوار شهید اردستانی، خیابان دانش شرقی واقع شده است. یکی از مزیت‌های این پروژه داشتن جواز ساخت و پروانه است و همین موضوع باعث محبوبیت این پروژه نزد خریداران و سرمایه‌گذاران شده است. آب‌وهوای عالی این منطقه زندگی را برای ساکنان آن لذت‌بخش می‌نماید.

 

دسترسی‌های پروژه افق بین الملل به دسترسی‌های منطقه چیتگر

 

پروژه افق بین‌ الملل در لوکیشن مکانی فوق‌العاده‌ای در منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته است و دسترسی‌های بی‌نظیری به اماکن تفریحی، تجاری و اتوبان‌ها دارد. در ادامه دسترسی‌های این پروژه به امکانات منطقه چیتگر ذکر شده است.

 

دسترسی پروژه افق بین الملل به دریاچه شهدای خلیج فارس

 

این پروژه در فاصله 20 دقیقه‌ای از دریاچه چیتگر واقع شده است. این دریاچه بزرگ‌ترین دریاچه مصنوعی ایران است که دارای امکانات رفاهی تفریحی بسیاری است. شما می‌توانید با رفتن به این دریاچه از تفریحاتی همچون ماهیگیری، دوچرخه‌سواری، ساحل شنی و شهربازی لذت ببرید.

 

موقعیت پروژه نسبت به پارک تفریحی چیتگر

 

پروژه افق بین الملل در فاصله 10 دقیقه‌ای با پارک تفریحی چیتگر قرار دارد. این پارک به دلیل وجود باغ‌وحش، باشگاه سوارکاری، باغ راز هستی و... یکی از بهترین‌ تفرجگاه‌های شهری برای گذراندن اوقات فراغت است. ناگفته نماند وجود این پارک تأثیر بسزایی در تلطیف‌کردن هوای این منطقه دارد.

 

دسترسی پروژه نسبت به مترو

 

مترو یکی از سریع‌ترین وسایل نقلیه عمومی است و امروزه اکثر افراد برای صرفه‌جویی در زمان خود از آن استفاده می‌کنند. فاصله این پروژه تا مترو وردآورد 5 دقیقه است و این موضوع باعث شده تا افراد نگرانی در مورد رفت‌وآمد خود نداشته باشند.

از دیگر دسترسی‌های این پروژه می‌توان به اتوبان‌هایی چون همدانی، همت، حکیم، آزادگان و بزرگراه تهران کرج اشاره نمود. همچنین این پروژه فاصله بسیار کمی با مجموعه اداری تجاری ایران‌مال، شهربازی هزار و یک شهر، ورزشگاه آزادی، باغ گیاه‌شناسی ملی ایران، آبشار تهران، پارک و باغ‌وحش ارم، بیمارستان پروفسور سمیعی و غیره دارد.

 

ویژگی‌ها و امکانات پروژه افق بین الملل

 

سازنده به جهت لوکس بودن پروژه، امکانات بی‌نظیری را در این برج تعبیه کرده است و از این طریق توانسته است آرامش را برای ساکنان به ارمغان بیاورد. در ادامه بهترین ویژگی‌ها و امکانات پروژه افق بین الملل را ذکر می‌کنیم.

  • فضای سبز و محوطه‌سازی 
  • باشگاه ورزشی
  • پیست دوچرخه‌سواری
  • سالن اجتماعات
  • سالن کنفرانس
  • استخر، سونا و جکوزی
  • 3 لاین آسانسور
  • تراس بزرگ
  • شوتینگ زباله
  • مهدکودک
  • لابی مجلل
  • کافه تریا 

 

بررسی امتیازات پروژه افق بین الملل

 

این پروژه دارای امتیازات منحصربه‌فردی است که می‌تواند توجه هر خریداری را به‌سوی خود جلب نماید. در متن ذیل امتیازات ویژه پروژه افق بین الملل را ذکر می‌کنیم.

  • بهترین موقعیت در منطقه 22
  • دارای وام تا سقف 600 میلیون تومان
  • سازه ضد زلزله
  • طراحی لوکس
  • دارای سیستم هوشمند 
  • صدور کد رهگیری از قدرالسهم عرصه و تراکم
  • به‌کارگیری مصالح ساختمانی درجه یک

 

شرایط ویژه پیش‌فروش پروژه افق بین الملل

 

پیش‌فروش واحدهای مسکونی این پروژه به‌صورت اقساطی است و بر اساس اعلام تعاونی، قیمت زمین، جواز و تراکم هر متر مربع بنای مفید 15 میلیون تومان و قیمت ساخت بر اساس هر مترمربع بنای مفید متری 10 تومان به‌صورت علی‌الحساب و اقساط 44 ماهه در طول دوره ساخت در نظر گرفته شده است. همچنین وکالت قطعی زمین و تراکم در دفترخانه رسمی صادر می‌گردد.

 

هزینه امتیاز و ساخت پروژه افق بین‌ الملل

 

امتیازات این پروژه با توجه به پیشروی ساخت‌وساز افزایش می‌یابد و هزینه ساخت آن نیز به‌صورت علی‌الحساب در نظر گرفته شده است و سالیانه نرخ نهایی آن به‌واسطه مجموعه انبوه‌سازان و نظام‌مهندسی کشور اعلام می‌گردد و نرخ اعلامی روی مانده اقساط لحاظ خواهد شد.

 

وام پروژه افق بین‌ الملل

 

بر اساس اعلام تعاونی به هر یک از واحدهای این پروژه مبلغی حدود 600 میلیون تومان وام تعلق می‌گیرد. این وام‌ها دارای ۲ مرحله هستند که مرحله اول آن به صورت قرض‌الحسنه و بدون سود است.

 

زمان تحویل پروژه افق بین الملل

 

اصولاً اکثر پروژه‌های مسکونی 2 الی 3 سال بعد از زمان گودبرداری تحویل داده می‌شوند. شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر از زمان تحویل این پروژه با تیم مشاورین املاک دیار 22 تماس بگیرید. 

تیم مشاورین املاک دیار 22 آماده ارائه هرگونه خدمات به شما عزیزان در خصوص پروژه‌های منطقه 22 تهران است. اگر تصمیم به خانه‌دارشدن گرفته‌اید؛ اما نقدینگی کمی دارید می‌توانید با ما در ارتباط باشید تا پروژه‌هایی که متناسب با بودجه شماست و می‌توانید در پذیره‌نویسی آن شرکت کنید را به شما پیشنهاد دهیم.

________________________________________________________________

سوالات متداول

سازنده پروژه افق بین الملل کیست؟

این پروژه توسط تعاونی آراد افق بین الملل در حال ساخت است.

پروژه افق بین الملل در کدام بخش منطقه 22 قرار گرفته است؟

پروژه افق بین الملل در انتهای اتوبان همت، بلوار شهید اردستانی، خیابان دانش شرقی واقع شده است.

آیا پروژه افق فرتاک دارای شرایط ویژه پیش فروش است؟

بله این پروژه دارای شرایط اقساط و مهم تر از همه دارای وام است.

 

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید