0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

تعاونی نیکان سازه سدید

تعاونی نیکان سازه سدید

 

 در این مقاله قصد داریم تعاونی پرآوازه نیکان سازه سدید را به شما عزیزان معرفی کنیم و اگر قصد خرید در لوکس ترین برج های چیتگر و یا حتی پروژه های پیش فروش چیتگر را دارید با ما همراه باشید .

 

 

 

چرا تعاونی نیکان سازه را برای خرید انتخاب کنیم؟

 

اولین دلیل خرید از تعاونی نیکان سازه سدید  اینکه یکی از خوش قول ترین سازنده های منطقه میباشند و در زمان تخمین زده پروژه را تحویل اعضا میدهند.

مورد بعدی کیفیت متریال و موارد مصرفی در واحدها میباشد که از لوکس ترین و با کیفیت ترین اقلام در ساخت استفاده میشود. 

مورد سوم نیز نمای کلی برج میباشد که  بطور خاص طراحی و اجرا میشود و نمونه آن را در برج تریتیوم1 میتوانید مشاهده کنید.

یکی از مهم ترین موارد در امر پیش خرید و خرید ملک قیمت آن است که شرکت نیکان سازه قیمت قطعی میباشد و از ابتدای پروژه قیمت قرارداد آن مشخص است و مبلغی به آن اضافه نمیشود .

 

 

 

 

 

پروژه های شرکت نیکان سازه سدید

 

 

 اگر بخواهیم پروژه های این شرکت شخصی ساز عظیم را به ترتیب نام ببریم باید از برج تریتیوم ۱ شروع کنیم.

پروژه تریتیوم ۱  دارای دوبلوک ۲۶ طبقه بصورت مجزا میباشد، که ۲۱طبقه آن قابل سکونت و 1 طبقه لابی مجلل و 4طبقه پارکینگ و انباری میباشد و جهت های جانمایی برج به دو ویو و دید متفاوت قرار گرفته است .بلوک Aو B بلوکی که ویو کامل دریاچه و بلوکی که ویو کامل آبنمای بزرگ ایرانمال را دارد. هر تیپ از واحدها از متراژ ۱۵۸ متر و طبقه پایانی برج متراژهای ۲۵۰ و ۳۳۴ متر را خواهیم داشت.

که در هر طبقه ۴ واحد و طبقه آخر برج 2 واحد میباشد.

 

 اگر بخواهیم با دید بازتر به پروژهای دیگر این تعاونی نگاه کنیم باید به برج تریتیوم ۲ نگاه وسیع تری داشته باشیم .

 

پروژه تریتیوم ۲ با ۱۵ طبقه مسکونی و ۱۲۰ واحد مجزا با ۳ تیپ نقشه مختلف و امکانات رفاهی لوکس حرف اول را میزند .

 

اگر بخواهیم برج تریتیوم ۳ را نیز مورد تحلیل قرار دهیم، برج تریتیوم۳ یک بلوک ۱۳ طبقه که ۱۰ طبقه آن مسکونی است با تنوع متراژی بسیار بالا ((۱۲۲ ۱۲۶ ۱۳۳ ۱۱۷ )) میتوانیم مشاهده کنیم و البته که امکانات فول و مشاع کامل برج را با دیگر برج های دیگر منطقه متمایز کرده است و تمام پروژهای خود را به صورت فول فرنیش و دیزاین تحویل خواهد داد .موقعیت مکانی پروژه مروارید شهر شمالی میباشد .

 

البته با اینکه این شرکت تریتیوم ۱ را به اتمام رسانده است و تریتیوم ۲ نزدیک به تحویل و تریتیوم ۳ در مراحل پایانی هستش فعالیت دیگر در حال ساخت هم دارند که قطعا بسیار جذاب تر و لوکس تر از سازه های قبلی خواهد بود.

برج تریتیوم 4 تک بلوک ۲۳ طبقه با ۱۸ طبقه مسکونی با مشاعات کامل و با وجود تیپ نقشهای استثنایی ((۱۲۸ ۱۳۲ ۱۳۴ ۱۴۵ )) متر تمام تیپ نقشها به صورت ۳خواب بسیار خود را جذاب تر از سازهای قبلی معرفی میکند. مهم ترین نکته ای  که میتوانیم به آن اشاره داشته باشیم قطعی بودن قیمت مشخص بودن طبقه جهت و از لحاظ ساخت و متریال بالاترین استاندارد را در بر دارد .

موقعیت برج تریتیوم ۴ در غربی ترین نقطه منطقه ۲۲ قرار دارد مروارید شهر شمالی بهترین دسترسی ها را دارد و به اتوبان های اصلی اعم از خرازی حکیم همت ازادگان و ازاد راه تهران کرج را داراست .

 

 

 پروژه تریتیوم Vip

 

این پروژه دارای ۹ بلوک ۱۶ طبقه که ۱۱ طبقه آن مسکونی است و درحال احداث می باشد.

آپارتمان های پروژه تریتیوم vip با توجه به موقعیت بسیار ویژه زمین پروژه از نظر چشم انداز بسیار منحصر بفرد می باشند بطوریکه تمام برج های تریتیوم دارای ویو و چشم اندازه بسیار عالی خواهند داشت از سمت جنوب پروژه چشم اندازه سرسبز بوستان جنگلی چیتگر ، ازشمال چشم انداز کوهستانی رشته کوه های البرز ، از سمت شرق پروژه چشم انداز کلی شهر با خانه های ویلایی دو الی سه طبقه و از سمت غرب پروژه ویو زیبای دریاچه چیتگر و شهرک گلستان را خواهد داشت. مشاعات بسیار کامل این برج شامل مجموعه آبی (استخر،سونا،جکوزی)

 

-سالن اجتماعات چند منظوره

-مهدکودک و گیم نت children playing game

-خدمات هتلینگ و خشکشویی (لاندری روم)

-پارکینگ میهمان

-کتابخانه

-کافی شاپ

-سیفتی باکس safe box

کلینیک و مراکز خدماتی

-سالن ورزشی gym

 

 

نوشته شده توسط 

مشاور شما خانم حسینی

09127616612

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید