0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

پروژه های پذیره نویسی اردستانی

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژه های منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.

ما بنا به خرید و فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه را در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل می توانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
 

 

 

مقدمه

 

فلسفه اصلی پیش خرید ملک یک امر ریسکی می باشد بدلیل آنکه شما می خواهید ملکی را خریداری کنید که هنوز ساخته نشده است. پس حتما برای خرید چنین ملکی می بایست رزومه، اعتبار و تمام آنچه ذهن شما را در خرید ملکتان آرام و آسوده می کند را بررسی کنید.

اطمینان پیش فروش چیتگر ،علی‌رغم تصوری که برای برخی افراد وجود دارد مبنی بر اینکه تعاونی‌ها واحد نمی سازند یا تحویل نمی‌دهند به جز در برخی موارد که تعداد آن‌ها کم هم می‌باشد صحت ندارد و منطقه 22 منطقه تعاونی‌ها و برج‌های تعاونی ساز می‌باشد.

90 درصد پروژه هایی که در منطقه 22 آغاز شد و سرآمد ساخت و سازهای کلان و شهری  بوده به صورت امتیاز و پیش فروش های شرکت تعاونی ها بوده و هم اکنون نقل خرید و فروش این منطقه همین پروژه های پیش خرید است. با هزینه های کم آغاز میشود و ارزش افزوده دو چندان برای شما عزیزان در آینده دارد. اما مهم ترین رکن در خرید این پیش خریدها اعتبار، رزومه، موقعیت و امکانات این پروژه ها می باشد.

در پیش خرید پروژه هایی که به صورت پذیره نویسی هستند افراد مستقیم از شرکت تعاونی ها به صورت دست اول (یعنی آن پیش سند قبلا به نام کسی نبوده وبه نام اولین کسی که از تعاونی خریدکند،میشود)و فردی که پذیره نویسی میخرد بدون حق امتیاز یا سود پولی که به مالک پرداخت کند تنها با واریزی یا پرداخت اولیه به تعاونی صاحب یک واحد از آن پروژه میشود.

در منطقه 22 تهران یکی از بلوار های مهم و پرتردد، بلوار اردستانی است، این بلوار در ضلع شمال غربی منطقه 22، بین اتوبان های تهران-کرج تا خرازی قرار گرفته است و از بلوارهای معروفی است که پروژه و برج های متعددی در آن ساخته شده است. برخی از پروژه های واقع در این بلوار را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

حال ما می‌خواهیم یک بررسی کوچکی درباره  پروژه های پذیره نویسی در لوکیشن اردستانی

داشته باشیم.

 

پذیره نویسی های موجود در اردستانی:

پروژه ستین

پروژه تندیس

پروژه سران2

پروژه رومنس حکیم

پروژه افق بین‌الملل

 

 

 

 

 

 

پروژه ستین

 

پروژه ستین چیتگر متعلق به شرکت آرین سازه است که در منطقه 22 (چیتگر)- بلوار اردستانی قرار دارد.

 

مشخصات پروژه عبارتند از :

• مساحت زمین: 23 هزار مترمربع

تعداد طبقات: شامل برج 12 طبقه که هر طبقه دارای 8 واحد می باشد.

تعداد واحدها: 1100واحد

متراژ واحدها: متراژ های 60، 90، 120، 150، 160، 170 و 180 متر مربعی

زمان تحویل پروژه در قرارداد محضری اواخر سال 1404 به همراه غرامت تاخیر در تحویل قید شده است.

 

 

پروژه تندیس:

 

پروژه تندیس واقع در منطقه 22 تهران بلوار اردستانی منطقه 22 چیتگر توسط تعاونی کیان مهر پارس معرفی شده است .  تعاونی سازنده این پروژه در پلاک ثبتی 4/443 را در قالب 2 برج 12 طبقه معرفی نموده که هر طبقه آن دارای 8 واحد مسکونی میباشد و دارای 2 تیپ متراژ 100 و 130 متری میباشد.  در حال حاضر زمین این پروژه فاقد کاربری مسکونی و جواز ساخت میباشد و همچنین مالکیت زمین آن در اختیار تعاونی نمیباشد . طبق اعلام این تعاونی زمان تحویل 36 ماهه از زمان شروع گودبرداری است.

 

 

پروژه سران2

 

طبق برآوردها و اعلام تعاونی مسکن سازان کاشانه همت که ساخت واحدهای لوکس و مجلل از جمله اهداف کلی و برنامه های این تعاونی معرفی شده است رزومه کاری این تعاونی برج ساخته شده سران حکیم  که بر جنوب اتوبان حکیم ساخته شده و پروژه سران 1 ور مروارید شهر شمالی در حال ساخت است، پروژه پارک مسکونی سران 2 می تواند به یکی از لوکس ترین شهرک های مسکونی غرب استان تهران تبدیل شود.

پروژه پارک مسکونی سران 2 در غرب دریاچه چیتگر و در جنوب شهرک شهید خرازی و در شمال شرقی و شمال غربی میدان دانشواقع شده است که از این جهت موقعیتی بسیار ممتازی برخوردار است. تعاونی سازنده پروژه  پارک سران 2 را به عنوان یک شهرک  اختصاصی و لوکس برای ایجاد فضای جدید و مفرح سکونت اعضای این تعاونی اعلام داشته است.پروژه پارک سران 2 در 15 بلوک که هر یک دارای 8 طبقه 6 واحدی مسکونی و با 3 طبقه مشاعات و بنای کل مفید 165000 متر مربع اجرا خواهد شد.

واحد ها در 3 تیپ 80 (دو خواب)،  95 متری (دو خواب)، 110 متری (دو خواب) و 130 متری (سه خواب) طراحی و ساخته می شوند.

تحویل پروژه پارک سران 2 برای اواخر سال 1404 پیش بینی شده است.

 

 

 

پروژه رومنس حکیم

 

برج رومنس حکیم یکی از برج های پیش فروش چیتگر از نظر موقعیت جغرافیایی و مکانی، یک بنای فوق العاده و کم نظیر در غرب تهران است.

موقعیت مکانی عالی برج رومنس حکیم علاوه بر اینکه ساکنان این برج را از هوای سالم در منطقه ای عاری از ترافیک و آلودگی صوتی برخوردار می‌کند، دسترسی آسان و سریع کارکنان این برج را به شریان‌های مواصلاتی غرب پایتخت، از جمله آزادراه تهران-کرج و بزرگراه خرازی میسر می‌سازد.

​​​تعدادطبقات : 26 طبقه، تعداد طبقات مسکونی 21 طبقه

مساحت پروژه: 5.500 متر مربع

تراکم پروژه: 60.000 متر مربع

​پلاک ثبتی زمین: 4/447

تعداد بلوک: 3 بلوک

سه تیپ متراژ: 115 - 135 - 150

قیمت تمام شده: متری 14.300.000

بابت زمین و تراکم متری 8.300.00 و بابت هزینه ساخت : متری 6.000.000 تومان می باشد.

300.000.000 تومان تا 500.000.000 میلیون وام بانکی

زمان تحویل واحد : 36 ماه تحویل موقت و 48 ماه سکونت دائم

 

 

 

پروژه‌ بین‌الملل

 

پروژه مسکونی افق بین الملل یک پروژه مسکونی می باشد که از موقعیت بسیار مناسبی برخوردار است. این پروژه در منطقه 22 تهران، انتهای اتوبان شهید همت، بلوار شهید اردستانی، شمال میدان دانش قرار دارد. به دلیل موقعیت مکانی بسیار مناسب، این پروژه مورد توجه تعداد زیادی از خریداران و سرمایه گذاران حوضه ملک را به خود جلب کرده است. شرکت آراد افق بین الملل سازنده این پروژه می باشد.

نزدیکی به مکان های مهم از جمله: باغ گیاه شناسی ملی ایران، ایران مال، دریاچه چیتگر، پارک آبی اُپارک،پروژه افق بین الملل یک برج مسکونی 15 طبقه می باشد.

این پروژه دارای پلاک ثبتی 4/447 (s16) می باشد. 15 طبقه مسکونی ، 1 طبقه لابی ، 3 طبقه منفی برای پارکینگ و انباری. متراژ واحد های برج لوکس افق بین الملل، 100 متری، 120 متری، 140 متری و 250 متری می باشدبه هر واحد این پروژه مبلغ 600/000/000 تومان تسهیلات ساخت مسکن اختصاص داده شده است. 

 

نوشته شده توسط :

مشاور شما خانم صفری 09351133396

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید