0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بررسی پروژه بقیه الله 5 و نارنجستان 5 چیتگر

 

 

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژهای منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید . برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.


ما بنا به خریدو فروشو نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه رو در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل  میتوانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

پروژه های بقیه الله ۵ و نارنجستان ۵ دو پروژه مسکونی در منطقه ۲۲ تهران هستند که توسط دو تعاونی مختلف در حال احداث می باشند. این دو پروژه دارای شباهت ها و تفاوت هایی در موقعیت مکانی، متراژ، قیمت، زمان تحویل و کیفیت ساخت هستند. در ادامه به مقایسه این دو پروژه می پردازیم:

 

موقعیت مکانی: پروژه بقیه الله ۵ در بلوار اردستانی و پروژه نارنجستان ۵ در خروجی شهید اردستانی ابتدای جاده وردیج شهرک مهسان قرار دارند.پروژه نارنجستان ۵ در شمال اتوبان شهید خرازی واقع شده اند و دسترسی به امکانات رفاهی و تجاری در این منطقه کمتر از جنوب اتوبان است.

 

متراژ: پروژه بقیه الله ۵ دارای ۵ تیپ متراژی است که به صورت جهت مشخص خریداری می شوند. این تیپ ها عبارتند از: ۱۰۵، ۱۱۲، ۱۱۵، ۱۱۹ و ۱۳۸ متر مربع. پروژه نارنجستان ۵ فقط دارای یک تیپ متراژی است که ۱۵۰ متر مربع می باشد. این پروژه به صورت ۲ دانگی ارائه می شود و برای خرید یک واحد کامل باید ۳ دفترچه یا ۶ دانگ خریداری شود.

 

قیمت: پروژه بقیه الله ۵ دارای قیمت زمین تراکم متری ۱۷ میلیون تومان و قیمت ساخت متری ۱۵ میلیون تومان است. پروژه نارنجستان ۵ دارای قیمت زمین تراکم متری ۲۶ میلیون تومان و قیمت ساخت متری ۱۵ میلیون تومان است. بنابراین پروژه بقیه الله ۵ از نظر قیمت زمین تراکم ارزان تر و پروژه نارنجستان ۵ از نظر قیمت ساخت مساوی با پروژه بقیه الله ۵ است.

 

زمان تحویل: پروژه بقیه الله ۵ و پروژه نارنجستان ۵ هر دو در سال ۱۴۰۶ تحویل داده خواهند شد. هردو پروژه از ابتدای مهر ماه ۱۴۰۲ شروع به ساخت شده اند و دارای سرعت ساخت بالایی هستند و توسط تعاونی های معتبر و قدرتمند انجام می شوند.

 

کیفیت ساخت: پروژه بقیه الله ۵ و پروژه نارنجستان ۵ هر دو از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و از مصالح و متریال مرغوب و مدرن استفاده می کنند. هر دو پروژه دارای سازه بتنی با مقاومت بالا، لابی مجلل، پارکینگ و انباری مناسب، آسانسور، سیستم گرمایش و سرمایش، نورگیری عالی و دیگر امکانات رفاهی هستند. تعاونی های سازنده این دو پروژه نیز دارای رزومه درخشان و تجربه زیادی در ساخت پروژه های مسکونی در منطقه ۲۲ هستند.

 

بطور مثال نارنجستان ۱ و ۲ از تعاونی ابنیه آکام و بقیه الله۱ یا برج افرا از تعاونی نامی اریکه ی پارسیان تحویل اعضا داده شده اند که در این میان برج افرا(بقیه الله ۱) دارای سند تک برگ است که یک امتیاز بسیار خوب و رزومه ی قوی برای تعاونی به همراه می آورد

 

به طور کلی، پروژه بقیه الله ۵ و پروژه نارنجستان ۵ دو پروژه مسکونی با کیفیت و مطمئن در منطقه ۲۲ تهران هستند که از نظر موقعیت مکانی، متراژ، قیمت، زمان تحویل و کیفیت ساخت دارای شباهت ها و تفاوت هایی هستند. برای انتخاب بین این دو پروژه باید به نیازها و بودجه خود توجه کنید و با مشاوران ما مشورت نمایید. ما در دیار ۲۲ آماده ارائه خدمات مشاوره ای و خرید و فروش پروژه های مسکونی در منطقه ۲۲ تهران هستیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

نوشته شده توسط اقای جوان مشاور شما

09366652721

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید