0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

پیش فروش در چیتگر چه مزایایی دارد

 

 

 

امروزه یکی از رایج‌ترین راه‌های خانه دار شدن پیش خرید آپارتمان است.

 

افرادی که نمی‌توانند بودجه لازم برای خرید خانه را به صورت یکجا آماده داشته باشند ، می‌توانند با پرداخت در چندین مرحله صاحب آپارتمان شوند.

 

همچنین به ملک هایی که قبل از تمام شدن و تکمیل شدن به فروش می رسند پیش فروش می گویند.

پیش خرید آپارتمان دارای مزایا و معایبی است که اطلاع از آنها قبل خرید و همچنین هنگام عقد قرارداد ضروری می‌باشد.

 

در سال‌های اخیر قیمت آپارتمان افزایش یافته و علاوه بر این موضوع قدرت خرید مردم نیز کم شده است.

آپارتمان های پیش فروش را با قیمت کمتری خرید کند و میانگین ۲۵ تا ۳۰ درصد نیز سود کند. از این رو یکی از راه‌های خرید خانه پیش خرید کردن است.

 

پیش خرید خانه هم برای سازنده و هم برای خریدار مناسب است.

زیرا سازنده بنا با استفاده از مبالغ اولیه دریافت شده از مشتریان تا میزان قابل توجهی از هزینه‌های خود را فراهم نموده و از طرفی خریدار نیز که قادر به پرداخت مبلغی سنگین به صورت یک جا نیست، با پرداخت کم کم و به مرور زمان صاحب خانه می‌شود ، پیش خرید آپارتمان دارای مزایای مختلفی است و به خاطر این مزایا افراد زیادی به این نوع خرید روی می‌آورند.

 

که قیمت مسکن در طول دوره ساخت و ساز افزایش یابد، ارزش مالی قرارداد خانه نیز افزایش می یابد.

 

پیش از اتمام خانه تان ، پتانسیل مشاهده ی سود وجود دارد.زمانی که شما یک آپارتمان پیش خرید می‌کنید مطابق با قرار داد باید در چندین مرحله مبالغ مورد نیاز را واریز نمایید. ممکن است به خاطر تورم و رشد بازار مسکن مبلغ تمام شده‌ای که شما به نوعی به صورت اقساط و در چندین مرحله پرداخت نمودید، کمتر از قیمت نهایی در زمان تحویل باشد.

 

در خرید آپارتمان آماده شما باید مبلغ مورد نظر را به صورت یکجا پرداخت کنید. در بعضی موارد نیز درصد بالایی از پول خانه از خریدار دریافت شده و مبلغ کمی برای زمان انتقال سند باقی می‌ماند. در واقع در خرید آپارتمان آماده نهایتا طی دو مرحله پرداخت صورت می‌گیرد که مرحله اول آن مبلغ سنگین و قابل توجه خواهد بود. از این رو بسیاری از افراد نمی‌توانند یکجا هزینه خرید آپارتمان را تهیه کنند.

اما در پیش خرید آپارتمان، پرداخت پول به صورت مرحله‌ای می‌باشد. در این نوع معمالات خریدار موظف است طی قرارداد مبلغ تعیین شده را در زمان مراحل ساخت پرداخت کند. بنابراین خریدار قدرت بیشتری برای خرید دارد.

 

یکی دیگر از مزایای پیش خرید آپارتمان امکان اجرای دکوراسیون داخلی براساس سلیقه مشتری است. شما به عنوان خریدار می‌توانید پس از تمکیل بخش‌های اصلی ساختمان، دکوراسیون داخلی را مطابق نظر خود داشته باشید.

 

در برخی موارد و با توجه به توافق طرفین، سازنده خود وظیفه اجرای دکوراسیون داخلی با سلیقه خود را دارد و همه واحدهای یک ساختمان مشابه یکدیگر است. اما گاهی اوقات نیز سازنده این حق انتخاب را بر عهده خریدار گذاشته و خریدار می‌تواند با در نظر گرفتن مقدار بودجه خود برای دکوراسیون داخلی، فضای داخلی آپارتمان را به دلخواه خود انتخاب کند.شما هنگام خرید آپارتمان آماده فقط اجزا و بخش‌هایی که به اصطلاح روکار هستند را می‌توانید مشاهده کنید. اما زمانی که یک آپارتمان را پیش خرید می‌کنید، می‌توانید طی مراحل ساخت مراجعه نموده و از روند ساخت و مواد و مصالح به کار رفته بازدید نمایید.

حتی اگر نخواهید در آپارتمان موضوع قرارداد پیش خرید ساکن شوید، انعقاد این قرارداد به‌عنوان یکی از روش‌های کم‌ریسک سرمایه‌گذاری برای شما به شمار می‌رود.

 

 

نوشته شده توسط مشاور شما

خانم مهدوی  09353637823

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید