0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

​پروژه بقیه الله چهار 
​​​​​​(مروارید4)

شرکت اریکه نامی پارسیان

یکی از پر آوازه ترین سازنده ها در منطقه 22 می باشد که نظر خیلی از افراد را به خود جلب کرده است.
اریکه نامی پارسیان در کارنامه کاری خود برج افرا ، مروارید2 ، مروارید 3 را دارد که برج افرا را به اعضا تحویل داده است و مروارید بقیه اله 2 و مروارید بقیه اله3(میلان) را در حال ساخت دارد.
و در حال حاضر پروژه بقیه اله4 در حال پذیره نویسی دارد. 

معرفی اسامی پروژه‌های شرکت نامی اریکه پارسیان
 
شرکت نامی اریکه پارسیان یکی از معتبرترین و خوش نام‌ترین سازندگان پروژه‌های پیش فروش چیتگر است که توانسته چندین پروژه را با مشارکت برخی از تعاونی‌های مسکن به اتمام برساند. پروژه مروارید 1، مروارید 2 و پروژه میلان به عنوان یکی از لوکس‌ترین پروژه‌های واقع در چیتگر هستند که توسط این شرکت طراحی و اجرا می‌شوند.
 
 
1.پروژه مروارید 1
 
پروژه مروارید 1 یا همان برج افرا یکی از بهترین برج‌های منطقه 22 بوده که به تعاونی مسکن بیمارستان بقیه الله تعلق دارد و توسط شرکت نامی اریکه پارسیان اجرا می‌شود. این برج دارای موقعیت مکانی ایده‌ال، دسترسی به امکانات رفاهی و کیفیت ساخت عالی است و ساخت آن به اتمام رسیده و به خریداران تحویل داده شده است.
این برج در شهرک مدرن مروارید شهر واقع شده و به دلیل نزدیکی به دریاچه چیتگر، دسترسی به ایران‌ مال، شهر بازی، اماکن تفریحی و تجاری، موقعیت بی‌نظیری دارد. این برج دارای 30 طبقه بوده که 25 طبقه آن مسکونی، 1 طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ و مشاعات است.
در هر طبقه از برج مروارید 1، 12 واحد وجود دارد که واحدهای این برج با متراژهای 130 متری و 2 خوابه، 150 متری و 3 خوابه، 160 متری و 3 خوابه قابل انتخاب هستند. تمام واحدها دارای نقشه عالی و خوش‌ ساخت بوده و از امکانات فراوانی برخوردار هستند.
از مهم‌ترین امکانات مروارید 1 می‌توان به لابی و لابی من شبانه‌روزی، آسانسور باربری و نفربر، سالن ورزشی مجهز، سالن اجتماعات، شوتینگ زباله، سیستم اعلام و اطفاء حریق و موارد دیگر اشاره کرد. خریداران پس از تحویل واحد خود، به این برج نقل مکان کرده‌اند و از این امکانات بهره‌مند شده‌اند.
 
 
2. پروژه مروارید 2
 
در بین پروژه‌های چیتگر در منطقه 22، برج مروارید 2 در حال اجرا بوده و از کاربری مسکونی برخوردار است. با توجه به اینکه موقعیت پروژه‌های اریکه نامی پارسیان بسیار عالی بوده و این شرکت دارای اعتبار بالایی است، در زمان ثبت نام با استقبال کم‌نظیری مواجه شد.
این پروژه از یک برج 31 طبقه تشکیل شده که 208 واحد مسکونی دارد و در هر طبقه 8 واحد واقع شده است. متراژ واحدهای این پروژه به صورت 125 متری، 145 متری و 155 متری طراحی شده و در حال حاضر در حال اجرا است. موعد تحویل واحدهای پروژه مروارید 2، اواخر سال 1401 است و مبلغ آن به صورت علی‌الحساب و به‌روز محاسبه می‌گردد.
در پروژه مروارید 2 امکانات فراوانی وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به سالن جلسات، سالن ورزشی مجهز، لابی مجلل، تاسیسات مرکزی، آسانسور، فن کوئل سقفی، چیلر، سیستم اعلام و اطفاء حریق، پد هلیکوپتر، دوربین مدار بسته، صائقه‌گیر، شوتینگ زباله و غیره اشاره کرد.
 
 
3. پروژه میلان
 
پروژه میلان از دیگر پروژه‌های چیتگر در منطقه 22 تهران بوده که در بخش غربی دریاچه چیتگر و تقاطع بلوار اردستانی و اتوبان حکیم و در ورودی شهرک دانشگاه صنعتی شریف واقع شده است. این پروژه دارای کاربری مسکونی بوده و به دلیل قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوا با امکانات مناسب، به عنوان یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین برج‌های منطقه شناخته می‌شود.
برج‌ میلان دسترسی عالی به شریان‌های اصلی غرب تهران داشته و با توجه به همجواری با بوستان غدیر و سرای محله، دسترسی به مترو ایستگاه وردآورد، نزدیکی به باغ ملی گیاه‌شناسی و دریاچه چیتگر، با استقبال بی‌نظیری از سوی سرمایه‌گذاران و خریداران مواجه شده است.
این برج دارای 4 بلوک 26 طبقه بوده که تعداد واحدهای آن 168 واحد مسکونی است. متراژ واحدهای این برج شامل 137.5 متر، 173.5 متر و 177 متری بوده و هر طبقه دارای 2 واحد است. در حال حاضر این پروژه در مرحله اسکلت‌بندی طبقات است و موعد تحویل واحدها به خریداران در سال 1404 خواهد بود.
امکانات این برج شامل سالن جلسات مدرن، لابی مجلل و شیک، تاسیسات مرکزی، سالن ورزشی مجهز، 6 لاین آسانسور، دوربین مدار بسته، پد هلیکوپتر، سیستم اعلام و اطفاء حریق، شوتینگ زباله، راه‌پله اضطراری، سالن بازی کودکان، فضای سبز، آنتن مرکزی، قابلیت اتصال اینترنت وای فای و بسیاری از امکانات دیگر است.

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژه های منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید​​​​​​​.

ما بنا به خریدو فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه را در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل  میتوانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سبد خرید