0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

قیمت پروژه‌های شرکت نیکان سازه سدید

پروژه‌های شرکت نیکان سازه سدید یکی از پروژه‌های شناخته‌شده در منطقه 22 است که توسط یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه ساخت و ساز طراحی و اجرا می‌شود. این شرکت برای طراحی و اجرای پروژه‌های ساختمانی از متریال باکیفیت و درجه یک استفاده می‌کند.

به همین دلیل پس از گذشت حدود دو دهه از فعالیت این شرکت، اعتبار و حسن فعالیت آن برای فعالان این حوزه شناخته‌شده است و پروژه‌های آن به عنوان پرطرفدارترین پروژه‌ها به شمار می‌رود. در این مبحث قصد داریم پروژه‌های این شرکت را با جزئیات معرفی کنیم.

 

 

معرفی پروژه‌های شرکت نیکان سازه سدید

 

پروژه‌های شرکت نیکان سازه سدید به عنوان یکی از پروژه‌های لوکس در منطقه 22 به شمار می‌رود که به دلیل پشتیبانی از سوی شرکت معتبر نیکان سازه، با اقبال خوبی مواجه شده است. در این بخش قصد داریم به موقعیت پروژه‌های نیکان سازه سدید اشاره کنیم:

 

 

1.پروژه تریتیوم البرز

 

پروژه تریتیوم البرز یکی از لوکس‌ترین پروژه‌های شرکت نیکان سازه سدید است که به عنوان بلندترین برج مسکونی استان البرز در منطقه گوهردشت به شمار می‌رود. این پروژه دارای ویژگی‌های مهمی از قبیل نورگیر بودن تمام واحدهای ساختمان، برخورداری از چشم‌انداز زیبا در کلیه واحدها، خوش نقشه بودن واحدها و عدم مشرف بودن سایر واحدها است.

این پروژه در مرحله ساخت بوده و شرکت نیکان سازه سدید موعد تحویل واحدها را در تاریخ 1/12/1402 تعیین کرده است. تریتیوم البرز، 2 برج 23 طبقه‌ای دارد که 18 طبقه آن مسکونی بوده، 1 طبقه لابی و 5 طبقه مشاعات است.

تعداد واحدهای این برج‌ها 200 واحد بوده که در هر طبقه از برج 12 واحد واقع شده است. متراژ واحدهای برج شامل 125 متری 2 خوابه، 139 متری 3 خوابه و پنت‌هاوس 250 متری است. امکاناتی که برای این برج‌ها طراحی شده، شامل مجموعه آبی، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، لابی مجلل، امکانات هتلینگ، روف گاردن 360 درجه، سیستم تهویه، سیستم BMS و غیره است.

 همچنین در ساخت این برج‌ها از متریال مرغوب و درجه یک به همراه طراحی داخلی شیک استفاده شده است. به این ترتیب قیمت پروژه‌های نیکان سازه در البرز با توجه به امکانات آن، بسیار به‌صرفه و مناسب است.

 

 

2. پروژه تریتیوم 1

 

پروژه تریتیوم 1 به عنوان لوکس‌ترین برج پروژه‌های شرکت نیکان سازه سدید شناخته می‌شود که در منطقه 22 تهران واقع شده است. این پروژه در ضلع غربی دریاچه چیتگر قرار گرفته و به دلیل موقعیت عالی مکانی، دسترسی بسیار خوبی دارد.

فرآیند ساخت پروژه تریتیوم 1 به اتمام رسیده و تحویل خریداران شده است. شرکت سازنده، خریداران و سرمایه‌گذاران را در جریان مرحله ساخت پروژه‌های نیکان سازه قرار داده که با توجه به شرایط خود برای خرید واحدهای برج تصمیم بگیرند.

این پروژه دارای 2 برج 26 طبقه است که 21 طبقه آن مسکونی بوده، 1 طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ و مشاعات دارد. کلیه واحدهای این برج 158 واحد هستند  و در هر طبقه 4 واحد وجود دارد. متراژ واحدهای این برج، 148 متری بوده و 3 خوابه هستند. همچنین دارای امکاناتی از قبیل لابی، مجموعه آبی، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، چهار لاین آسانسور، روف گاردن، سیستم اطفاء حریق هستید.

 

 

 

 

3. پروژه تریتیوم 2

 

برج تریتیوم 2 دومین پروژه‌ از پروژه‌های شرکت نیکان سازه سدید بوده که موعد تحویل واحدهای آن نیمه دوم سال 1401 تعیین شده است. این پروژه با همکاری شرکت تعاونی مسکن کارکنان معاونت حمل و نقل و ترافیک در منطقه 22 تهران و شهرک شهید باقری آغاز به ساخت و ساز کرده است.

این پروژه یک برج 20 طبقه بوده که دارای 120 واحد است. در هر طبقه از این برج، 8 واحد وجود دارد و متراژ واحدهای آن 109 متری و 2 خوابه، 114 متری و 2 خوابه، 130 متری و 3 خوابه است. این برج دارای امکانات فراوانی از قبیل لابی مجلل، سیستم اطفاء حریق، سالن اجتماعات چند منظوره، مجموعه آبی و غیره است.

 

 

 

 

 

4. پروژه تریتیوم 3

 

برج تریتیوم 3 در منطقه 22 تهران، در شهرک مدرن مرواریدشهر و در انتهای اتوبان خرازی واقع شده است. این برج که توسط سازنده معتبر و مشهور نیکان سازه سدید اجرا می‌شود، دارای طراحی عالی، کیفیت ساخت مناسب، موقعیت مکانی ایده‌ال و شرایط پرداخت مناسب است. موعد تحویل واحدهای تریتیوم 3، نیمه دوم سال 1401 تخمین زده شده است.

این برج کاربری مسکونی دارد و به شکل برج 13 طبقه ساخته می‌شود. 10 طبقه این برج مسکونی بوده، 1 طبقه لابی داشته و 2 طبقه آن شامل پارکینگ و مشاعات می‌شود. تعداد واحدهای این برج 94 واحد بوده و متراژ واحدها 133 متری و 3 خوابه، 126 متری و 2 خوابه، 122 متری و 2 خوابه، 117 متری و 2 خوابه است.

 

 

 

5. پروژه تریتیوم 4

 

پروژه دیگر‌ از پروژه‌های شرکت نیکان سازه سدید بنام پروژه تریتیوم4 در ضلع غربی دریاچه چیتگر واقع شده، تریتیوم 4 است که در اواخر سال 1403 آماده تحویل می‌شود. این پروژه از پتانسیل بالایی برای سودآوری برخوردار بوده و می‌توان به عنوان سرمایه‌گذاری بلندمدت به آن توجه کرد.

این پروژه یک برج 23 طبقه‌ای است که 19 طبقه آن مسکونی بوده، 1 طبقه لابی دارد و 3 طبقه پارکینگ و مشاعات آن است. تعداد واحدهای این برج 152 واحد بوده که در هر طبقه 8 واحد وجود دارد. متراژ واحدها 132 متر، 138 متر، 142 متر و 150 متری است که تمام واحدها 3 خواب دارند.

 

 

6. پروژه تریتیوم VIP

 

پروژه تریتیوم VIP در منطقه 22 تهران واقع شده که به صورت مشارکتی با سازمان امور مالیاتی و دارایی اجرا می‌شود. مجری پروژه‌های شرکت نیکان سازه سدید درصدد طراحی و ساخت اولین برج باغ در منطقه بوده که می‌تواند آینده بسیار درخشانی داشته باشد.

این پروژه دارای 9 بلوک 11 طبقه بوده و واحدهای 2 خوابه آن 105 متری، 115 و 130 متری هستند. همچنین واحدهای 3 خوابه این پروژه 130 متری، 140، 145، 150، 155، 180 و 190 متری هستند. امکانات این پروژه شامل سالن اجتماعات، لابی مجلل، روف گاردن، سیستم سرمایش گرمایش داکت اسپیلت و غیره بوده و موعد تحویل آن 48 ماه پس از گودبرداری است.

 

 

 

جمع‌بندی

 

در این مبحث به معرفی پروژه‌های شرکت نیکان سازه سدید پرداختیم. موقعیت مکانی هر پروژه را به همراه موعد تحویل و امکانات برج‌ها بیان کردیم.

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید