0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بررسی نقشه و ویو چشم انداز بلوک های پروژه برج شهید خرازی

 

 

 
در اینجا سعی کرده ایم تمام بلوک های پروژه خرازی و چشم انداز آنها را بررسی کنیم ؛
 
بلوکهای آماد و پشتیبانی = شامل ۴بلوک ، که c3-c4 اولین بلوکهای از شرق به غرب هستند که از شمال ویوی همت (کوه)  و از جنوب ویوی بلوکهای c7-c8 و از شرق ویوی ایرانمال و از غرب مجاور بلوک B4 نیروقدس می باشد.
بلوک c7 فقط جهت جنوبی آن باز می باشد و بلوک c8  هم از جنوب و هم از شرق ویوی باز دارند.

بلوکهای نیروقدس و دوکوهه = شامل ۴ بلوک B و A هستند ، که بهترین نقشه ها را دارند از شمال ویوی همت (کوه ) و از جنوب ویوی برج ها را داراست از شرق هم مجاور بلوکهای اماد و از غرب با فاصله چشمگیر مجاور بلوکهای هوافضا می باشد.

بلوکهای هوافضا = شامل ۴بلوک B و A است که از شمال ویوی همت (کوه) و از جنوب ویوی برج و از شرق با فاصله ی چشمگیر مجاور بلوکهای دوکوهه و نیروقدس و از غرب کنار بلوکهای ستاد کل می باشد.

بلوکهای ستادکل = شامل ۲بلوک c1 و c2 هستند که از غرب به شرق اولین بلوکها به حساب می آیند که از شمال ویوی همت (کوه) و از جنوب به بلوکهای رزمنده و از شرق به بلوکهای هوافضا و از غرب به ویوی باز و بینظیر اردستانی ختم می شود.

بلوکهای رزمنده = شامل ۱۲بلوک ACB ردیفهای میانی می باشد که بلوکهای c5-c6 از جنوب و غرب  و بلوک B9 , B13 از غرب و جنوب دارای ویوی باز هستند.

بلوکهای نیروزمینی = شامل ۸بلوک A,B ردیف میانی میباشد که فقط بلوک B12 از شرق ویوی باز دارد.

بلوکهای لشگر۲۷ (پارس کاشانه-محمدرسول)
= شامل ۸ بلوک D ردیف آخر  و A,B یکی مانده به آخر هستند که بلوکهای انتهایی ( D ) از جنوب ویوی باز و ابدی اتوبان حکیم و غرب و شرق هم ویوی باز دارند ،همچنین بلوکهای B16 از شرق ویوی باز دارند.
 
نوشته سحر صوفی ( مدیریت املاک دیار )
09381117427
 
 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید