0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بررسی مشخصات پروژه های معتبر خرازی، آفتاب مهتاب و طرح توانمندسازی ارتش در منطقه 22

در منطقه 22 تهران پروژه های مسکونی و تجاری زیادی ساخته شده و یا در حال ساخت است. اما اگر بخواهیم در رابطه با بهترین پروژه های درحال ساخت این منطقه صحبت کنیم حتما باید به پروژه های آفتاب مهتاب، خرازی و پروژه توانمند سازی ارتش اشاره کنیم. اگر شما هم می خواهید اطلاعاتی در رابطه با این سه پروژه داشته باشید با ما همراه باشید تا در ادامه با مشخصات و اطلاعات کلی در رابطه با این پروژه ها آشنا شوید.

پروژه آفتاب مهتاب

یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران، پروژه آفتاب مهتاب است. این پروژه به دلیل موقعیت مکانی بسیار مناسبی که در بلوار کوهک دارد و به دلیل داشتن قدرالسهم واحد های تجاری برای تمامی اعضا پروژه می تواند یکی از بهترین پروژه ها برای سرمایه گذاری و یا سکونت باشد.

پروژه آفتاب مهتاب

سازنده این پروژه شرکت خوش نام تعاونی مسکن شرکت نفت است که با توجه به داشتن قدرالسهم تجاری می تواند بعد از ساخت کمک بسیاری به خریداران کند و به گونه ای می توان گفت در نهایت برای خریداران واحد های مسکونی، قیمت تمام شده به مراتب کمتری احتساب شده است.
از امکانات پروژه آفتاب مهتاب می توان به لابی بزرگ، لابی من، فضای انباری و پارکینگ مختص هر واحد، سالن اجتماعات، سالن ورزشی و سرمایش و گرمایش برای هر واحد اشاره کرد. در این پروژه تمامی هزینه ها اعم از هزینه تراکم، قدرالسهم، جواز و امتیاز پروژه همگی به صورت متری می باشد که در قرارداد پروژه به صورت علی الحساب 4.5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. 
از این مبلغ، برحسب متراژی که هر یک از اعضا تهیه کرده اند مبلغ 2.5 میلیون تومان برای هر متر به صورت نقد و مبلغ 2 میلیون تومان نیز به صورت اقساط 48 ماهه در نظر گرفته شده است. تا به امروز و تا اول دی ماه 1400، هر یک از اعضا 23 ماه از اقساط در نظر گرفته شده را به حساب تعاونی واریز نموده اند.

 

پروژه شهرک شهید خرازی
 

پروژه خرازی از پروژه های ارزشمند در منطقه 22 تهران است که مدیریت آن بر عهده شرکت ها و تعاونی های متعدد زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. این پروژه در مساحتی به اندازه 38.5 هکتار در حال پیاده سازی و ساخت می باشد و در طراحی آن تعداد 44 بلوک با طراحی خاص و تعداد طبقات مختلف و متفاوت در نظر گرفته شده است.
همانطور که اشاره کردیم این پروژه توسط تعاونی های مختلفی زیر نظر سپاه پاسداران در حال ساخت است که از جمله این تعاونی ها می توان به تعاونی مسکن ستاد کل سپاه، تعاونی مسکن هوا فضا سپاه، تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه، تعاونی مسکن نیروی زمینی سپاه و تعاونی مسکن سپاه حضرت رسول(ص) اشاره کرد.
این پروژه در یکی از خوش آب و هوا ترین موقعیت های منطقه 22 تهران در حال ساخت می باشد. این شهرک در مجاورت آتی شهر در وردآورد در حال ساخت است و طراحی و نقشه آن به گونه ای طراحی شده تا از سمت شرق مشرف به دریاچه چیتگر و در نزدیکی بازار بزرگ ایران مال قرار بگیرد.
از لحاظ دسترسی نیز باید بگوییم که این شهرک در بین دو اتوبان خرازی و حکیم که از اصلی ترین راه های این منطقه هستند قرار گرفته است و می تواند تضمینی بر دسترسی شهرک به دیگر نقاط شهر باشد. همچنین با توجه به نزدیکی به دریاچه چیتگر و بازار بزرگ ایران مال می توانید به راحتی و با صرف زمان کمی به مراکز تفریحی فرهنگی و ورزشی این منطقه که از بهترین های تهران هستند دسترسی داشته باشید. طراحی این شهرک به صورتی بوده که 44 بلوک آن در 5 ردیف قرار گرفته است که در هر ردیف تعداد برج ها از یکدیگر متفاوت بوده است. این بلوک ها دارای 3 تیپ متفاوت می باشند که هر کدام با یک حرف لاتین نام گذاری می شوند.
 

برج های آفتاب مهتاب منطقه22

 پروژه توانمند سازی ارتش
تعاونی بنیاد تعاون ارتش در یکی از بهترین مکان ها و موقعیت های منطقه 22 تهران اقدام به ساخت شهرکی با استاندارد های روز دنیا نموده است. این شهرک بزرگترین پروژه تعاونی بنیاد تعاون ارتش است. این پروژه دارای 20000 واحد مسکونی است که از این حیث یکی از رکورد داران در این منطقه می باشد.
بلوک های طراحی شده در طرح توانمند سازی ارتش در 5 تیپ مختلف ساخته شده اند که هر تیپ را با حرف لاتین نمایش می دهند. سهام های واگذار شده در این پروژه در سهم های 50 متری و 20 متری عرضه می شوند که اعضا می توانند از آن ها استفاده نمایند. البته لازم به ذکر است سهام این پروژه تنها به کارکنان ارتش که بالای 15 سال سابقه کاری داشته باشند تعلق می گیرد.

 

طرح توانمندی ارتش

از مراکز فرهنگی تفریحی و ورزشی که در اطراف این دریاچه قرار گرفته اند می توان به مراکز زیر اشاره کرد:
شهربازی در حال ساخت هزار و یک شهر بزرگ ترین و مدرن ترین شهربازی خاورمیانه که در ضلع شمالی شهرک چیتگر قرار گرفته است.

  • پارک آبشار تهران که در ضلع شرقی شهرک چیتگر قرار گرفته است.
  • پارک جنگلی چیتگر که در ضلع جنوبی شهرک چیتگر قرار گرفته است.
  • دریاچه چیتگر (شهدای خلیج فارس) که در ضلع شرقی شهرک چیتگر قرار گرفته است.
  • بازار بزرگ ایران مال، بزرگترین مجتمع تجاری و تفریحی خاورمیانه
  • مرکز تجاری تفریحی بام لند 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید