0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

موقعیت مکانی پروژه ستین

موقعیت مکانی پروژه ستین چیتگر

اگر بخواهیم با یکی از بارزترین مزایای منطقه 22 تهران آشنا شویم، قطعاً باید به موقعیت پروژه های آن اشاره کنیم. موقعیت مکانی پروژه ستین چیتگر نسبت به سایر پروژه های این منطقه بسیار ممتاز است؛ چرا که ساکنین برج های ستین به تمام امکانات چیتگر دسترسی دارند.

مختصری در مورد پروژه ستین چیتگر

پروژه ستین شامل 12 برج بسیار لوکس، زیبا و پیشرفته در بهترین موقعیت منطقه چیتگر است. این پروژه ساختمانی به دو دلیل اعتبار سازنده و موقعیت ممتاز از شهرت زیادی برخوردار است. علاوه بر این تنوع در متراژ واحدهای پروژه ستین به وضوح قابل مشاهده است؛ به طوری که از واحد 60 تا 180 متری برای پیش فروش در نظر گرفته شده است.

این پروژه توسط تعاونی آرین سازه (یکی از خوش سابقه ترین شرکت های ساختمانی منطقه 22) در دست احداث است و این تعاونی سعی کرده مثل سایر پروژه ها از بهترین مصالح برای بهره برداری از این پروژه استفاده کند. از دیگر پروژه های موجود در رزومه این شرکت می توان به پروژه توانمندسازی کارکنان ارتش اشاره کرد.

بررسی لوکیشن و آدرس پروژه ستین چیتگر

برج های  لوکس ستین در بلوار اردستانی منطقه 22 و نزدیکی اتوبان حکیم، خرازی، آزادگان جنوبی، تهران کرج و تهران شما واقع شده است. همانطور که می بینید، موقعیت مکانی پروژه ستین به دلیل ارتباط مستقیم با مهم ترین اتوبان های تهران بسیار ممتاز است.

لوکیشن پروژه ستین به گونه ای است که فاصله این برج ها تا مهم ترین مراکز خرید و مجموعه های تفریحی منطقه چیتگر در کمترین حالت ممکن قرار دارد. در واقع سازنده برای اینکه این پروژه به اندازه کافی به تمام امکانات منطقه 22 دسترسی داشته باشد، برنامه ریزی بلند مدتی برای موقعیت مکانی برج های ستین در نظر گرفته است.

 

بررسی موقعیت مکانی پروژه ستین چیتگر

اصلی  ترین مزیت موقعیت مکانی پروژه ستین این است که حتی نسبت به سایر پروژه های مسکونی منطقه ،22 دسترسی بیشتری به مناطق حساس است. به همین دلیل موقعیت آن هم از نظر زندگی و هم به منظور سرمایه گذاری مناسب و ایده آل است. در ادامه موقعیت مکانی پروژه ستین را نسبت به چند لوکیشن معروف منطقه 22 بررسی می کنیم:

موقعیت مکانی پروژه ستین نسبت به مجتمع ایران مال

یکی از نزدیک ترین پروژه های مسکونی منطقه چیتگر به مجتمع بزرگ ایران مال، پروژه ستین است. از آنجایی که خرید واحدهای مسکونی پروژه های منطقه 22 از نظر سرمایه گذاری نیز ارزش دارند، می توان گفت که مجاورت پروژه ستین با بزرگ ترین مجموعه های تجاری یک مزیت فوق العاده است. چرا که مجموعه ای مثل ایران مال به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید خاورمیانه، بسیار پرتردد است.

وجود مرکز خرید ایران مال در 5 کیلومتری موقعیت مکانی پروژه ستین، باعث شده تا بافت شهری این منطقه نسبت به سایر نقاط از سطح بالاتری برخوردار است.

موقعیت مکانی پروژه ستین نسبت به پارک جنگلی چیتگر

پارک جنگلی چیتگر بزرگ ترین مجموعه تفریحی تهران به حساب می آید و مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و گردش است. موقعیت مکانی پروژه ستین به گونه ای است که فاصله برج ها تا پارک چیتگر کمتر از 5 کیلومتر است؛ بنابراین کسانی که در این مجموعه سکونت دارند، می توانند در کمتر از 8 دقیقه از امکانات تفریحی چون پیست پیاده روی، پیست دوچرخه سواری، باغ راز هستی، باشگاه سوار کاری، باغ وحش، بوستان آب و آتش و ... بهره مند شوند.

 

موقعیت مکانی پروژه ستین نسبت به دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر استثنایی ترین دریاچه مصنوعی تهران و ایران است که به دلیل موقعیت استراتژیک خود در منطقه 22 ازدحام زیادی را جذب می کند. به دلیل محبوبیت بالای دریاچه چیتگر به عنوان یک مرکز تفریحی فوق العاده، کارشناسان پروژه های اطراف دریاچه چیتگر آینده فوق العاده ای متصور می شوند. موقعیت مکانی پروژه ستین فاصله کمی با دریاچه چیتگر دارد که باعث می شود علاوه بر دسترسی، منظره فوق العاده ای نیز داشته باشد.

موقعیت مکانی پروژه ستین نسبت به مترو

همانطور که می دانید منطقه 22 تهران دسترسی مناسبی به ایستگاه های مترو دارد. نزدیک ترین ایستگاه مترو به پروژه ستین، ایستگاه وردآورد است؛ به طوری که این ایستگاه در 16 کیلومتری بزرگراه تهران کرج قرار دارد.

دسترسی پروژه ستین به چه صورت است؟

در طول این مطلب به طور ویژه به موقعیت مکانی پروژه ستین و دسترسی این پروژه پرداختیم. مهم ترین مراکزی که نزدیک به پروژه ستین واقع شده اند شامل:

  • دسترسی به اتوبان های اصلی تهران (خرازی، تهران کرج، تهران شمال، حکیم، همت و ...)
  • دسترسی به ایستگاه مترو وردآورد در ضلع غربی پروژه
  • دسترسی به مراکز تفریحی و گردشگری مثل باغ ملی گیاه شناسی، بام لند، بازار بزرگ ایران مال، مرکز تجاری اداری رزمال، جزیره مصنوعی و ...
  • مجاورت در نزدیکی بیمارستان تریتا

در آخر باید ذکر کنیم که پروژه تریتیوم 4 و پروژه آفتاب مهتاب نیز  مشابه پروژه ستین از موقعیت مکانی ویژه ای برخوردارند که ارزش خرید آنها را بالا می برد؛ به طوری که پروژه آفتاب مهتاب در مجموعه املاک بلوار کوهک و در میان بهترین پروژه های ساختمانی شهر تهران قرار گرفته است. همچنین پروژه تریتیوم 4 با شرایط فروش مناسب، قیمت تمام شده به صرفه و امکانات ویژه ای مثل روف گاردن و تایمر هوشمند راه دور توانسته سرمایه گذاران را به خود جلب کند.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید