0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بزرگ ترین پروژه های عمرانی ایران در غرب تهران

بزرگ ترین پروژه های عمرانی ایران، در غرب تهران در ناحیه 22 این شهر در دست ساخت است. منطقه غرب تهران از مناطق مهم با قابلیت های بالا برای ساخت برج های مسکونی و تجاری است که در چند سال اخیر پروژه های ساختمان سازی بسیاری در این منطقه، در دستور کار قرار گرفته است؛ از جمله مهم ترین آنها پروژه اطلس، پروژه خرازی و پروژه آفتاب مهتاب است که در ادامه مطالب بیشتری را در این زمینه به شما ارائه خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

 

پتانسیل بالای غرب تهران برای ساخت پروژه های عظیم

 

پروژه اطلس، پروژه خرازی و پروژه آفتاب مهتاب که نام بردیم، فقط چند تا از بزرگ ترین پروژه های عمرانی ایران در منطقه غرب تهران است. تعداد این ساخت و سازهای عظیم خیلی بیشتر است که در حال ساخت و بهره برداری هستند؛ این پروژه ها باعث رشد و رونق بخشیدن به محوطه اطراف این ناحیه شده است.

با توجه به موقعیت مکانی و جغرافیایی این منطقه، بزرگ ترین پروژه های عمرانی ایران به تازگی در غرب تهران در حال ساختن است که از مقبولیت زیادی بین سرمایه گذاران و کسانی که در زمینه ساختمان سازی ها مشغول هستند، پیدا کرده است. همچنین آب و هوای مناسب این منطقه در کنار شرایط رفاهی مناسب باعث جذب سرمایه در این منطقه شده است.

یکی از دلایل ترقی این منطقه شاید در نتیجه عملیاتی کردن پروژه های بزرگی مثل ایران مال است که توانسته است یک مرکز خرید تجاری و تفریحی را در خود جا دهد و مهم تر از آن وجود پارک جنگلی چیتگر است که می تواند برای ساکنین آن منطقه فضای تفریحی خوبی ایجاد کند.

بزرگ ترین پروژه های عمرانی ایران در غرب تهران، منطقه 22 با توجه به مشرف شدن به اتوبان های بزرگی چون بزگراره همت، شهید خرازی و حکیم هستند که البته ساخت این پروژه های عمرانی این ناحیه در غالب واحدهای مسکونی، تجاری و تفریحی در حال افزایش است.

 

مشخصات سه پروژه بزرگ در منطقه غرب تهران:

 

۱- پروژه اطلس

 

پروژه اطلس که از بزرگ ترین پروژه های عمرانی ایران در منطقه غرب تهران است دارای سه بلوک مجزا با نامگذاری اطلس 1، اطلس 2 و اطلس 3 است.

اطلس 1: این ساختمان در قسمت شمالی دریاچه چیتگر واقع شده و شامل 12 طبقه است؛ با در نظر گرفتن 6 طبقه برای انباری، به همراه یک طبقه برای لابی، امتیاز اطلس 1 این است که هر واحد دارای مساحت بالا چون 126، 143، 162 است و از منظر دید خوبی هم برخوردار است.

اطلس2: اطلس 2 در بخش مروارید شهر، احداث و بهره برداری شده است که دارای 14 طبقه که 2 طبقه برای انباری یک طبقه برای لابی که 11 طبقه آن مسکونی است. از امتیازات اطلس 2 سازه های محکم و سخت آن و برخورداری از روشنایی عالی و وجود چند آسانسور در هر طبقه با پله های اضطراری است.

اطلس 3: اطلس 3 در شهرک گلستان در محدوده دو میدان موج و ساحل ساخته شده است که دارای سه بلوک B,C,A است. هر بلوک دارای 14 طبقه با امکانات خاص خود است؛ از جمله انباری، پارکینگ، لابی و آسانسور با مساحت های بالا. امتیاز این اطلس مسیر سر راست آن به مترو و واحدهای شهری و داشتن فاصله کم با پارک جنگلی چیتگر است.

 

۲- پروژه شهرک شهید خرازی

 

یکی دیگر از بزرگ ترین پروژه های عمرانی ایران در منطقه 22 ، پروژه شهید خرازی است که با سرمایه گذاری سازمان های مختلف دولتی برای کارکنان خود از جمله سپاه، با شتاب زیادی در حال ساختن و بهره برداری است که خوشبختانه تمامی اقدامات ابتدایی ساخت آن ها به اتمام رسیده و تعدادی از کارهای جزئی آن در حال انجام است.

این پروژه دارای 44 بلوک با متراژها و طبقات مختلف است. شهرک شهید خرازی در موقعیت مکانی خوبی واقع شده، با شرایط آب و هوایی مناسب که نزدیکی آن با پارک جنگلی چیتگر، مراکز تجاری و خرید در محدوده آن بر امتیازات ویژه این شهرک افزوده است. این شهرک از شمال به اتوبان شهید خرازی و از جنوب به اتوبان حکیم اشراف دارد که امکان رفت و آمد آسانی برای ساکنین این منطقه به وجود آورده است.

۳- پروژه آفتاب مهتاب در منطقه 22

 

این پروژه نیز، یکی از بزرگ ترین پروژه های عمرانی ایران در منطقه غرب تهران است که از نظر موقعیت جغرافیایی دارای شرایط خوبی است و امتیاز خاص آن خرید به صورت پیش فروش و اقساطی می‌باشد. این برج در نزدیکی بلوار کوهک واقع شده است.

 

برج آفتاب مهتاب دارای 270 واحد و 20 طبقه بوده است که در متراژهای بسیار گوناگون با در نظر گرفتن طبقات منفی و لابی، 5 طبقه دیگر به این مجموعه اضافه کرده است. پروژه آفتاب مهتاب دارای تمامی امکانات مدرن و پیشرفته از جمله هلی پد، درب ضد سرقت و سیستم های امنیتی بالا و دارای نمای دید 360 درجه است و به شکل واحدهای تجاری و مسکونی قابل عرضه می‌باشد.

سخن پایانی

با توجه به انبوه جمعیت در شهر تهران لزوم ساخت ساختمان های بزرگ برای عملیات مسکونی و تجاری آنها در دست کار قرار گرفت که با توجه به شرایط خوب و بالقوه منطقه 22، باعث شده است بزرگ ترین پروژه های عمرانی ایران در غرب تهران، در این ناحیه ساخته شود.

امتیازات و مشخصه های خوب آب و هوایی، رفت و آمد آسان در این منطقه، امکانات رفاهی در جذب سرمایه و ساخت پروژه های عظیم تجاری و مسکونی تاثیر بسیاری داشته است. همه این عملیات های ساختمان سازی  برخوردار از تمامی امکانات پیشرفته هستند و شرایط خوبی برای زندگی بسیاری از افراد در شهر تهران ایجاد کرده اند.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید