0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بهترین برج های چیتگر  برای سرمایه گذاری کدام است؟

برج های بسیار زیادی در چیتگر وجود دارد اما برخی از آن ها دارای کیفیت بیشتری نسبت به بقیه هستند. خرید واحد در بهترین برج ها باعث می شود تا در آینده نیز ارزش سرمایه بالاتر رود. در این مقاله بهترین برج های چیتگر معرفی و بررسی شده اند.

 

برج های تریتیوم

 

این برج ها توسط شرکت نیکان سازه ساخته می شوند و در حال حاضر چهار عدد برج با نام تریتیوم در چیتگر وجود دارد. برج های تریتیوم به دلیل موقعیت بی نظیری که دارند، سرمایه گذاران و خریداران زیادی را جذب کرده اند.

 برج های تریتیوم توسط بهترین معماران طراحی شده اند و به همین دلیل دارای نمای خارجی و داخلی بسیار زیبایی هستند. تمام امکانات رفاهی نیز در این برج ها برای ساکنان در دسترس است.

 

 

 

پروژه برلیان

 

برج های برلیان از بهترین برج های چیتگر هستند که در اطراف دریاچه واقع شده اند. معماری خلاقانه این پروژه و نمای چوبی آن را می توان از جالب ترین ویژگی های آن دانست. موقعیت قرارگیری این پروژه باعث شده است که به اتوبان های مختلف دسترسی آسانی داشته باشد و چشم انداز واحد ها نیز بی نظیر است.

آب و هوای منطقه ای که برج ها در آن واقع شده اند، تمیز و به دور از آلودگی است. به طور کلی پروژه برلیان یکی از مدرن ترین و لوکس ترین پروژه های چیتگر است و سرمایه گذاران زیادی دارد.

 

پروژه پارلمان

 

این پروژه بدون شک دارای بهترین برج های چیتگر است. برج های شش گانه پارلمان از لوکس ترین برج ها هستند که در ساخت آن ها از مصالح درجه یک فرانسوی نیز استفاده شده است. معماری این برج ها خیره کننده است و از بهترین سنگ ها برای طراحی داخلی و نمای برج ها استفاده شده است. برج های پارلمان دارای سه نوع واحد دو خوابه، چهار خوابه و پنت هاوس هستند.

در تمام واحدها و برج ها، بیشترین امکانات رفاهی و ایمنی برای ساکنان قرار داده شده اند. موقعیت قرارگیری این برج ها شمال غربی دریاچه چیتگر است که باعث می شود ساکنانشان به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی سریعی داشته باشند.

 

 

 

برج های سفید

 

شش برج این پروژه، در مجموع 524 واحد مسکونی به صورت دو خوابه یا سه خوابه دارند. از امکانات رفاهی برج های سفید می توان به استخر، سونا، سالن ورزشی، مهدکودک و سالن اجتماعات اشاره کرد.

 

 

پروژه رومنس حکیم

 

پروژه رومنس حکیم 8 بلوک دارد که هر کدام از آن ها از 12 طبقه تشکیل شده اند. واحدهای این پروژه 100،  130 و 150 متری هستند. این پروژه از پروژه های مروارید شهر چیتگر است و در دامنه کوه واقع شده است که باعث می شود آب و هوایی عالی داشته باشد.

موقعیت قرارگیری آن باعث می شود تا ساکنان به شهربازی هزار و یک شهر، ایرانمال و اتوبان های اصلی تهران مانند همت دسترسی بسیار آسانی داشته باشند. برج های رومنس حکیم دارای لابی های بسیار مجلل هستند و انواع امکانات رفاهی مانند سالن ورزشی و پیست دوچرخه سواری در آن ها برای ساکنان فراهم است.

 

 

 

پروژه لبخند

 

این پروژه شامل دو برج است که در مجموع دارای 34 طبقه هستند. متراژ واحدهای برج های لبخند از 60 تا 380 متر متغیر است و واحدهای این برج ها شامل 1 تا 4 اتاق خواب هستند. این برج ها دارای تنوع متراژی بالایی هستند که باعث می شود برای بسیاری از سرمایه گذاران و خریداران مناسب باشند.

در این برج ها روف گاردن، چیلر مرکزی، سالن بیلیارد، 2 سالن ورزشی، کارواش و استخر ساخته شده است و می توان آن ها را از بهترین برج ها از لحاظ امکانات رفاهی دانست.

 

 

 

پروژه ستین

 

این پروژه 12 بلوک 144 طبقه دارد که در نهایت 1152 واحد 60، 90، 120، 150 و 180 متری را تشکیل می دهند. برخی از واحدهای بزرگتر این پروژه دو تراس دارند. برج های این پروژه از بهترین برج های چیتگر از لحاظ تنوع در متراژ و ساخت واحدها هستند.

این پروژه در زمینی سه بر و در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده است. آب و هوای تمیز و دسترسی به اتوبان های اصلی، از مزایای موقعیت قرارگیری پروژه ستین هستند.

 

 

 

پروژه پلازا

 

این پروژه را می توان از لاکچری ترین پروژه های چیتگر دانست که دارای 4 بلوک و 52 طبقه است. پروژه پلازا در انتهای همت واقع شده است و به اتوبان همت، حکیم و شهید فهمیده بسیار نزدیک است.

هر بلوک در این پروژه دارای استخر، زمین بازی، سالن ورزشی، سیستم تهویه هوشمند، زمین تنیس، سینما و سالن بیلیارد است. هر واحد از این پروژه فیبر نوری مستقلی دارد که برای دسترسی به اینترنت بسیار پرسرعت استفاده می شوند.

ساکنان برج های پلازا به دلیل موقعیت استثنایی آن، به دریاچه، ایرانمال، شهربازی هزار و یک شهر و اتوبان های اصلی دسترسی سریعی دارند. این پروژه در منطقه ای واقع شده است که در آینده یکی از قطب های گردشگری تهران خواهد بود.

 

برای دیدن پروژه های پیش فروش چیتگر کلیک کنید.

 

پروژه ایزدیار

 

برج های این پروژه از برج های خوش ساخت چیتگر هستند که از بهترین متریال در ساخت آن ها استفاده شده است. این پروژه 3 برج 25 طبقه دارد که در هر کدام از طبقات 4 واحد ساخته شده اند. این پروژه دارای واحدهای نسبتا بزرگ بوده و متراژ واحدهای آن 148 یا 156 متر است.

پروژه ایزدیار در بخش شرقی دریاچه چیتگر واقع شده است و فاصله بسیار کمی با ورودی بام لند دارد. در برج های ایزدیار انواع امکانات رفاهی مانند استخر، سالن ورزشی و کافی شاپ و همچنین انواع سیستم های امنیتی مانند دوربین های مداربسته و تجهیزات ایمنی برای ساکنان فراهم شده است.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید