0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

نقشه پهنه c شهرک چیتگر

نقشه پهنه C شهرک چیتگر

 

بین اتوبان حیکم و اتوبان همت در بلوار پژوهش مدرن‌ترین و خاص‌ترین برج های منطقه 22 قرار گرفته که با نام پهنه C شناخته می‌شود. این پهنه که در ضلع غربی دریاچه چیتگر قرار دارد دارای بلوک‌های متعدد است که هر کدام با نما و طراحی متفاوت‌شان خریداران و سرمایه‌گذاران را به خود جذب می‌کنند. این در حالی است که اقدام به سرمایه‌گذاری یا پیش فروش در پهنه C از آینده‌ای بسیار روشن، مطمئن و پرسود برخوردار است.

 

 

 

 

 

 پهنه C و پروژه های آن

 

پهنه C شهرک چیتگر که با نام پهنه نارنجستان نیز شناخته می‌شود از 8 برج تشکیل می‌شود. این پهنه که متعلق به ارتش است از پروژه‌های زیر تشکیل می‌شود:

 

- پروژه های تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش (  برج مرجان )  1 برج 42 طبقه‌ای

- پروژه های تعاونی مسکن نیروی هوایی (  H2 نیرو هوایی)  2 برج 30 و 42 طبقه‌ای

- پروژه‌ های  تعاونی پدافند هوایی ارتش ( پدافند ارتش )  ارتش 1 برج 30 طبقه‌ای

- پروژه های چهارگانه نیروی زمینی ارتش 4 برج 42 طبقه‌ای

 

 

برج مرجان نیرو دریایی 

 

 

 

 

برج  h2 نیرو هوایی

 

 

 

 

برج نیرو زمینی ارتش 

 

 

 

 

اسامی پروژه ها پهنه C

 

اسامی پروژه های پهنه c با توجه به تعاونی آن عبارتند از

- پروژه نارنج 1 و 2 متعلق به پدافند هوایی ارتش

- پروژه مرجان یا نارنج 3 متعلق به نیروی دریایی ارتش

- نارنج 4 یا برج h2 متعلق به نیروی هوایی ارتش

- نارنج 5، 6 و 7 متعلق به نیروی زمینی ارتش و نارنج 8 مشارکتی نیروی زمینی با شرکت نپاسازه

 

 

مزایا و امکانات پروژه های پهنه C

 

یکی از ویژگی‌های پهنه C شهرک چیتگر دسترسی عالی به کلیه راه‌های ارتباطی است. این منطقه از شمال به اتوبان همت، از جنوب به اتوبان حکیم، از شرق به دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارش و از غرب به بیمارستان تات دسترسی دارد. در واقع علاوه بر موقعیت عالی به مراکز تفریحی و تجاری، رفت‌وآمد از این منطقه نیز بسیار راحت است. این در حالی است که این پهنه با توجه به معماری مدرن در آینده‌ای بسیار نزدیک تبدیل به یکی از برترین منطقه‌های تهران خواهد شد، در نتیجه خرید و فروش در این پهنه نوید یک سرمایه‌گذاری پرسود را خواهد داد. این در حالی است که هر کدام از برج های منطقه 22 پهنه c از ویژگی‌هایی عالی و به‌روزی برخوردار است که آن را تا تبدیل به یک محل رویایی و راحت برای زندگی می‌سازد.

 

 

برخی از مزایا و امکانات برج های پهنه c عبارتند از:

 

 - مجهز به بالاترین سیستم امنیتی و مدیریت هوشمند ساختمان

- برخوداری از سیستم‌های نظارت هوشمند و اطفاء حریق

- آنتن و اینترنت مرکزی

- سیستم شوتینگ زباله، جاروبرقی مرکزی و خشکشویی اختصاصی

- مجهز به لابی، سالن مطالعه، سالن مراسم و...

- مجهز به باشگاه بدنسازی، استخر، سونا و...

- 3 تا 4 لاین آسانسور همراه با پارکینگ مهمان

- دارای جایگاه فرود هلیکوپتر و روف گاردن

 

 

آخرین پیشرفت پروژه های پهنه C ارتش

 

دو برج پدافند هوایی ارتش که با نام‌های نارنج 1 و 2 یا H و C پدافند شناخته می‌شوند؛ در بلوار پژوهش قرار دارند. این برج‌ها بین 30 تا 40 طبقه هستند  که وظیفه ساخت این برج های هزار واحدی را شرکت تعاونی آرین سازه برعهده دارد. زمان تحویل این پروژه اوایل سال 1403 اعلام شده است. همچنین خرید و فروش پروژه های پدافند به صورت سهامی انجام می‌شود که به هر اعضا 60 متر مسکونی و 1 متر تجاری تعلق می‌گیرد. برای این‌که بتوانید یک واحد را خریداری کنید باید دو سهم داشته باشید.

 

برج مرجان متعلق به نیروی دریایی ارتش و یکی از لوکس‌ترین پروژه‌ها در پهنه C است. واحدهای این برج 42 طبقه‌ای از 80 متری شروع می‌شود و بقیه‌ی متراژها 105، 120، 130 و 150 متری هستند.  در حال حاضر برج‌های دوقلو پهنه C در مرحله‌ی اسکلت‌بندی و سفت‌کاری است. طبق گفته‌ی تعاونی نیروی ارتش زمان تحویل این پروژه اواخر سال 1402 خواهد بود.

برج H2 که از واحدهای 75 تا 175 متری تشکیل شده است، این پروژه که در مراحل پایین اسکلت‌بندی و شروع نماکاری است در نیمه دوم سال 1403 تحویل داده خواهد شد. این پروژه به مجتمع‌های تفریحی و تجاری مانند ایران‌مال و شهربازی هزارویک شهر بسیار نزدیک است.

برج‌های چهارگانه نزاجا از متراژهای 93 متری شروع تا متراژهای 110، 121، 135، 167 و 245 را دارد. آخرین پیشرفت این پروژه های پهنه C ارتش عبارتند از:

- برج نارنج 5: مرحله نما و نازک‌کاری

- برج نارنج 6 : مرحله نما و نازک‌کاری

- برج نارنج 7 : 7 طبقه اسکلت‌بندی  شده‌

- برج نارنج 8 : مرحله اسکت‌بندی

توجه داشته باشید که هیچ کدام از پروژه های پهنه C چیتگر زودتر از نیمه دوم سال 1402 تحویل داده نمی‌شوند. همچنین در حال حاضر خرید و فروش این منطقه به‌صورت سهام و امتیاز از تعاونی‌ها است. بنابراین برای این‌که یک سرمایه‌گذاری مطمئن داشته باشید، حتماً به مشاورین با تجربه مراجعه کنید.

 

 

قیمت پروژه های پهنه C چیتگر

 

قیمت پروژه های پهنه C چیتگر به عوامل مختلفی از جمله برج، متریال مصرفی برای ساخت برج، متراژ واحد، پیشرفت پروژه، نوع قرارداد با تعاونی و... بستگی دارد. این در حالی است که خرید و فروشی در پهنه‌ C چیتگر براساس قیمت‌های روز انجام می‌شود که در نتیجه در قیمت نهایی بسیار تأثیرگذار است. بنابراین برای اطلاع کامل از قیمت دقیق باید با مشاورین ما تماس بگیرید تا براساس نوع پروژه دقیقاً قیمت اعلام شود.

 

یک نکته‌ی که در هنگام پیش فروش پروژه های پهنه C شهرک چیتگر باید در نظر داشته باشید این است که هرچقدر اقساط خود را دقیقاً سروقت انجام دهید از رتبه‌بندی بالاتری نسبت به دیگر اعضا برخوردار خواهید بود. این خوش‌حسابی باعث می‌شود تا واحدهای بهتری را از سوی تعاونی مربوطه دریافت کنید.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید