0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

پروژه‌های شرکت نامی اریکه پارسیان

پروژه‌های شرکت نامی اریکه پارسیان

 

 

 

 

در بین پروژه‌های چیتگر در منطقه 22 می‌توانید پروژه‌های مروارید 1، مروارید 2  و  پروژه میلان را که توسط شرکت نامی اریکه پارسیان اجرا شده، مشاهده کنید. این پروژه‌ها با توجه به اینکه توسط شرکت معتبر نامی اریکه پارسیان اجرا شده، با استقبال خوبی از خریداران روبرو شده‌ است.

از آنجا که شرکت نامی اریکه پارسیان دارای گواهی‌های متعددی است، اغلب خریداران و سرمایه‌گذاران به آن اعتماد کرده و در پروژه‌های این شرکت سرمایه‌گذاری می‌کنند. همچنین به دلیل موقعیت مکانی عالی، امکانات فراوان و دسترسی فوق‌العاده این پروژه‌ها، سودآوری بالایی برای خریداران دارند. در این مبحث قصد داریم به معرفی اسامی پروژه‌های شرکت اریکه نامی پارسیان و جزئیات آن اشاره کنیم.

 

 

 

معرفی اسامی پروژه‌های شرکت نامی اریکه پارسیان

 

شرکت نامی اریکه پارسیان یکی از معتبرترین و خوش نام‌ترین سازندگان پروژه‌های پیش فروش چیتگر است که توانسته چندین پروژه را با مشارکت برخی از تعاونی‌های مسکن به اتمام برساند. پروژه مروارید 1، مروارید 2 و پروژه میلان به عنوان یکی از لوکس‌ترین پروژه‌های واقع در چیتگر هستند که توسط این شرکت طراحی و اجرا می‌شوند.

 

 

خرید پروژه‌های چیتگر

 

1.پروژه مروارید 1

 

پروژه مروارید 1 یا همان برج افرا یکی از بهترین برج‌های منطقه 22 بوده که به تعاونی مسکن بیمارستان بقیه الله تعلق دارد و توسط شرکت نامی اریکه پارسیان اجرا می‌شود. این برج دارای موقعیت مکانی ایده‌ال، دسترسی به امکانات رفاهی و کیفیت ساخت عالی است و ساخت آن به اتمام رسیده و به خریداران تحویل داده شده است.

این برج در شهرک مدرن مروارید شهر واقع شده و به دلیل نزدیکی به دریاچه چیتگر، دسترسی به ایران‌ مال، شهر بازی، اماکن تفریحی و تجاری، موقعیت بی‌نظیری دارد. این برج دارای 30 طبقه بوده که 25 طبقه آن مسکونی، 1 طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ و مشاعات است.

در هر طبقه از برج مروارید 1، 12 واحد وجود دارد که واحدهای این برج با متراژهای 130 متری و 2 خوابه، 150 متری و 3 خوابه، 160 متری و 3 خوابه قابل انتخاب هستند. تمام واحدها دارای نقشه عالی و خوش‌ ساخت بوده و از امکانات فراوانی برخوردار هستند.

از مهم‌ترین امکانات مروارید 1 می‌توان به لابی و لابی من شبانه‌روزی، آسانسور باربری و نفربر، سالن ورزشی مجهز، سالن اجتماعات، شوتینگ زباله، سیستم اعلام و اطفاء حریق و موارد دیگر اشاره کرد. خریداران پس از تحویل واحد خود، به این برج نقل مکان کرده‌اند و از این امکانات بهره‌مند شده‌اند.

 

 

2. پروژه مروارید 2

 

در بین پروژه‌های چیتگر در منطقه 22، برج مروارید 2 در حال اجرا بوده و از کاربری مسکونی برخوردار است. با توجه به اینکه موقعیت پروژه‌های اریکه نامی پارسیان بسیار عالی بوده و این شرکت دارای اعتبار بالایی است، در زمان ثبت نام با استقبال کم‌نظیری مواجه شد.

این پروژه از یک برج 31 طبقه تشکیل شده که 208 واحد مسکونی دارد و در هر طبقه 8 واحد واقع شده است. متراژ واحدهای این پروژه به صورت 125 متری، 145 متری و 155 متری طراحی شده و در حال حاضر در حال اجرا است. موعد تحویل واحدهای پروژه مروارید 2، اواخر سال 1401 است و مبلغ آن به صورت علی‌الحساب و به‌روز محاسبه می‌گردد.

در پروژه مروارید 2 امکانات فراوانی وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به سالن جلسات، سالن ورزشی مجهز، لابی مجلل، تاسیسات مرکزی، آسانسور، فن کوئل سقفی، چیلر، سیستم اعلام و اطفاء حریق، پد هلیکوپتر، دوربین مدار بسته، صائقه‌گیر، شوتینگ زباله و غیره اشاره کرد.

 

 

3. پروژه میلان

 

پروژه میلان از دیگر پروژه‌های چیتگر در منطقه 22 تهران بوده که در بخش غربی دریاچه چیتگر و تقاطع بلوار اردستانی و اتوبان حکیم و در ورودی شهرک دانشگاه صنعتی شریف واقع شده است. این پروژه دارای کاربری مسکونی بوده و به دلیل قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوا با امکانات مناسب، به عنوان یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین برج‌های منطقه شناخته می‌شود.

برج‌ میلان دسترسی عالی به شریان‌های اصلی غرب تهران داشته و با توجه به همجواری با بوستان غدیر و سرای محله، دسترسی به مترو ایستگاه وردآورد، نزدیکی به باغ ملی گیاه‌شناسی و دریاچه چیتگر، با استقبال بی‌نظیری از سوی سرمایه‌گذاران و خریداران مواجه شده است.

این برج دارای 4 بلوک 26 طبقه بوده که تعداد واحدهای آن 168 واحد مسکونی است. متراژ واحدهای این برج شامل 137.5 متر، 173.5 متر و 177 متری بوده و هر طبقه دارای 2 واحد است. در حال حاضر این پروژه در مرحله اسکلت‌بندی طبقات است و موعد تحویل واحدها به خریداران در سال 1404 خواهد بود.

امکانات این برج شامل سالن جلسات مدرن، لابی مجلل و شیک، تاسیسات مرکزی، سالن ورزشی مجهز، 6 لاین آسانسور، دوربین مدار بسته، پد هلیکوپتر، سیستم اعلام و اطفاء حریق، شوتینگ زباله، راه‌پله اضطراری، سالن بازی کودکان، فضای سبز، آنتن مرکزی، قابلیت اتصال اینترنت وای فای و بسیاری از امکانات دیگر است.

 

 

قیمت پروژه‌های شرکت نامی اریکه پارسیان

 

همانطور که اشاره کردیم از بین پروژه‌های چیتگر که توسط شرکت نامی اریکه پارسیان ساخته شده، پروژه مروارید 1 به اتمام رسیده و در زمان مقرر به خریداران تحویل داده شد. اما برای آگاهی از قیمت پیش فروش منطقه 22 برج مروارید 2 به این بخش توجه کنید.

 

به منظور خرید واحد در برج مروارید 2، اعضای اولیه باید متری مبلغ 2 میلیون و 750 هزار تومان به صورت علی‌الحساب پرداخت کنند. به این ترتیب براساس آخرین به‌روزرسانی، قیمت امتیازهای واحدهای 125 متری مبلغ  1.800.000.000 میلیون، واحدهای 145 متری مبلغ 2.100.000.000 میلیون و واحدهای 155 متری مبلغ 1.900.000.000 میلیون است که باید به صورت اقساط پرداخت کنند.

نحوه پرداخت هزینه خرید پروژه میلان نیز از قاعده پرداخت اقساطی مستثنا نیست. به این ترتیب خریداران باید برای واحدهای 137 متری مبلغ 912میلیون تومان، واحدهای 173 متری مبلغ 1.152 میلیون تومان و واحدهای 177 متری نیز مبلغ 1.174 میلیون تومان واریز کنند. همچنین بر اساس اعلام تعاونی، خریداران باید یک قسط دیگر تا پایان سال پرداخت کنند.

 

 

از بین پروژه‌های چیتگر، پروژه‌های مربوط به شرکت نامی اریکه پارسیان دارای اعتبار و شهرت خوبی هستند. مرحله ساخت پروژه‌های اریکه نامی پارسیان متفاوت بوده و خریداران و سرمایه‌گذاران می‌توانند با پیگیری، از آن مطلع شوند. این پروژه‌ها به صورت اقساطی هزینه خرید واحد را تعیین می‌کنند و اعضای آن می‌توانند با این روش در درازمدت، سود بیشتری کسب کنند.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید