0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

به کدام پروژه های تعاونی ساز میتوان اعتماد کرد

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژهای منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید . برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.


ما بنا به خریدو فروشو نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه رو در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل  میتوانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

همانطور که میدانیم منطقه۲۲ تهران قطب جاذبه گردشگری تهران و منطقه ای عالی از جهت سکونت به دلایل دسترسی های اسان به شاهراه های تهران مراکز تجاری،توریستی و تفریحی و از لحاظ آب و هوایی و در جهت سرمایه گذاری به دلایل انجام ساخت و ساز های انبوه و ایجاد شرایط رشدی از لحاظ کیفیت و سکونتی و رشد اعداد ارقامی به دلایل پیشرفت عالی مراحل شهرسازی می باشد.

 نحوه ساخت منطقه ۲۲ از ابتدا به ساکن اکثرا به صورت انبوه سازی و زیر نظر تعاونی ها صورت میگیرند.

 

تعاون و تعاونی ها به معنای همکاری یا در واقع مشارکتی است که عده ای از افراد هم صنف برای دستیابی به منافع مشترک گرد هم امده اند و در حقیقت به هم کمک میکنند و برای تهیه مسکن یا خرید مایحتاج یا کسب اعتبار و وام تعاونی درست میکنند و سرمایه جذب میکنند .

تعاونی ها ، پیرو اساس نامه تعاونی ها یا همان وزارت تعاون فعالیت میکنند(داخل این اساس نامه به منافع مشترک طرفین پیش فروش کننده و پیش خرید کننده بصورت شفاف اشاره شده است).

و از لحاظ اعتباری پایه و اساس تعاونی ها  را رقم زده اند و محکم کاری به نفع پیش خریدار کنند کاملا انجام شده است.

تعاونی ها بروی کار امده اند تا بتوانند ملک ارزان قیمت با شرایط پرداخت و مراحل پلکانی  به مردم ارائه  کنند.

 

داخل منطقه ۲۲تهران بیش از ۴۰ تعاونی در حال فعالیت هستند که بخشی از این تعاونی ها متصل به ارگان و بخشی دیگر به صورن شخصی فعالیت دارند.(طبق قوانین وزارت تعاون و انبوه سازی از سال ۸۴به بعد ارگان ها بصورت مستقل امکان فعالیت در تعاونی ها راندارند و یا بخش هایی از خودت فعالیت تعاونی ساز را پیش میبرند).

 

اعداد و ارقام مورد معامله هر پروژه و دلایل اصلی اینکه چرا تعاونی ها در قرار داد مبالغ رو بصورت پلکانی دریافت میکنند و هزینه ها بصورت کلی و‌جزئی اعلام میشود، به این دلیل است که هر پروژه شامل ۲هزینه و ۲قرار داد می باشد.

 

  • هزینه اول:هزینه زمین جواز تراکم ،تجهیز کارگاه و گود برداری
  • هزینه دوم:هزینه ساخت هستش که بصورت علی الحساب محاسبه میشود.

 

 

قرارداد اول :شامل یک قرار داد عرصه و اعیان با شخص حقوقی 

 

که از لحاظ قانونی قرار داد حقوقی هیچ وقت از بین نخواهد رفت به دلیل اینکه حتی اگر هیئت رئیسه و مدیر عامل هم از بین بروند و یا جابه جا شوند قرار داد طبق مفاد به امضا رسیده پابرجاست و شخص جایگزین شده باید پیروی کند ،که این قرار داد شامل جزئیات مثل متراژ زمین،و‌مشخصات که (عرصه)می نامند متراژ تراکم (که همان اعیان)می نامند و‌مبالغ پرداختی که به مهر و‌امضای طرفین میرسد می باشد.

 

 

قرار داد دوم:یا همان قرار داد طلایی به معنای قرار داد ساخت می باشد

 

که پیوست قرار داد اولیه تنظیم میشود به همان مشخصات عرصه و اعیان+مباحث تکمیلی ساخت مانند تعهدات تعاونی و شخص خریدار داخل این قرارداد از طرف شرکت تعاونی ضرر و زیان ،منباب تاخیر در تحویل+تعهدات تحویل سند پایان کار،تفکیکی و اتشنشانی+ذکر متریال+مفاد خرید که داخل هر قرار دادبصورت کلی راجب کلیات قرار داد توضیح داده شده است.

 

خب همانطور که متوجه شدید هزینه ساخت علی الحساب می باشد که این یک امر کاملا بدیهی در طول روند ساخت خواهد بود و‌به معنای این است که بر اساس مبنای در نظر گرفته شده هزینه ساخت اضافه میشود و مبنای قراردادی برای علی الحساب سازمان برنامه بودجه و‌یا بانک مرکزی که اعلام کننده ی کل تورم مملکت هستند خواهد بود که شاخص برنامه بودجه برای بخش ساخت انبوه سازی سالی ۵ الی۱۵درصد خواهد بود .

 

 

مالکین اقساط ساخت را بر اساس پیشرف فیزیکی پروژه براساس نامه گزارش پیشرف کار ناظر نظام مهندسی هر سه ماه یک بار پرداخت خواهند کرد.

 

بخش انتخاب واحد 

 

مالکین در پیش خرید از شرکت های تعاونی ابتدا به ساکن تراکم مفید خریداری خواهند کرد و پس از اتمام سقف ها براساس اولویت انتخاب واحد خواهند کرد (یا همان براساس خوش حسابی ها).

و برای هر طبقه از طبقه اول ۱الی۳درصد ضریب طبقه را پرداخت خواهند کرد).

 

دلیل: از لحاظ بند قانونی انبوه سازی پروژه ای که روی عرصه است و اعیانی ندارد قطعی فروختن ان به منزله ی کلاهبرداری خواهندبود.

 

 

پروژه هامعمولا ۳ ناظره هستند و زیر نظر:

 

  • ۱سازمان انبوه سازی
  • ۲وزارت تعاونی
  • ۳نظام مهندسی فعالیت میکنند، که مهم ترین این ناظر ها می توان به ناظر نظام مهندسی اشاره کرد.

 

همانطور که در تاکنون مطالعه کردید، علاوه بر تعاونی های ارگانی،سپاه و ارتش که در منطقه ۲۲تهران ساخت و ساز انجام داده اند و از قدیمی های منطقه۲۲هستند .

 

تعاونی های معتبر شخصی ساز همانند :

 

تعاونی شخصی ساز ابنیه همت

 

که از سال ۹۱فعالیت خود را بصورت مستقل و‌با مدیرت اقای جهرمی آغاز کرد و تاکنون پروژه های لکسون در باملند ،پروژه فرزانگان در کوهک ،پروژه آسمان ابی در میدان ساحل و در بلوک های پارسیا در میدان ساحل مشارکت داشته است به اتمام رسانده است.

و در حال حاضر هم پروژه زاگرس (واقع در رینگ دوم دریاچه) ،پروژه الوند (واقع درحد فاصل میدان موج و میدان ساحل)،پروژه البرز (واقع در کوهک)در حال احداث هستند و میتوانید عملیات عمرانی را مشاهده نمایید.

 

 

تعاونی شخصی ساز ابنیه آکام

 

از سال ۹۵ فعالیت خود را بصورت مستقل و با مدیریت اقای پرهیزگار آغاز نموده و تا کنون پروژه نارنجستان۱(واقع در کوهک) ،نارنجستان۲(واقع در کوهک) را به اتمام رسانده است.

و در حال حاضر هم پروژه نارنجستان۳و ۴را در شهرک مهسان و مروارید شهر جنوبی را سال1403به اتمام میرساند.

و پروژه نارنجستان ۵را به تازگی در شهرک مهسان  احداث نموده است .

 

 

تعاونی شخصی ساز اریکه نامی پارسیان

 

فعالیت خود بصورت مستقل و با مدیریت آقای باقری آغاز نمونده و تا کنون پروژه بقیه الله۱(افرا)واقع در مرواریدشهر به اتمام رسانده و در حال حاضر پروژه بقیه الله۲ (مروارید۲)واقع در مرواریدشهر را سال ۱۴۰۳تحویل خواهد داد.

،پروژه بقیه الله۳(میلان)واقع در اردستانی را در سال۱۴۰۴ تحویل خواهد داد.

پروژه بقیه الله۴واقع در فردیس کرج را در سال ۱۴۰۴تحویل خواهد داد.

و در حال حاضر هم پروژه بقیه الله۵(ونوس هملند)واقع در اردستانی رابه تازگی احداث نموده است.

 

و تعاونی های دیگر معتبر شخصی ساز منطقه۲۲ از جمله تعاونی سپاشهر،تعاونی امید یاران،تعاونی شهید همت ،تعاونی مهرافرین و… میتوان اشاره کرد.

 

نوشته شده توسط مشاور شما 

خانم صداقت

09016655680

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید