0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

با دیار 22 آسوده خاطر ملک بخرید

پروژه های پذیره نویسی منطقه 22

اخبار ، مقالات مسکن

پروژهای پذیره نویسی
​​​​​​​

ابتدا ما به تعریف کامل و اجمالی نسبت به پروژهای پذیره نویسی املاک منطقه 22 می پردازیم.
پروژه پذیره نویسی(پیش فروش منطقه 22) به پروژه هایی که گفته می شود که در مرحله خرید زمین و شروع پروژه می باشد و شما عضو اولیه هستید و از شخصی دیگری خرید نمی کنید .
در ابتدا اقساطی که برای شمادر نظر گرفته می شود در بازه زمانی ۳ تا ۶ می باشد که در واقع مبلغ زمین تراکم است که .بعد از آن اقساط ساخت شما اعلام خواهد شد.
مبلغ زمین تراکم پروژه های پذیره نویسی در منطقه ۲۲ و چیتگر به موقعیت قرارگرفتن آن ها بستگی دارد و دارای مبالغ متفاوتی می باشد .
هر چه پروژها به دریاچه و به شرق منطقه ۲۲ نزدیک تر باشد دارای مبلغ زمین و تراکم بالاتری نیز می باشد.​​​​​​​

پروژهای پذیره نویسی در اطراف دریاچه

پروژه زاگرس و پروژه البرز

پروژه زاگرس توسط تعاونی ابنیه همت ساخته می شود و  به صورت سه دانگی خرید و فروش میشود که شامل 60 متر مسکونی و 15 متر تجاری است.
پروژه البرز توسط تعاونی ابنیه همت ساخته می شود و مسکونی تجاری و یک بلوک 12 طبقه است که دارای سهم 50 متر مسکونی 7 متر تجاری می باشد.

پروژه های پذیره نویسی در اردستانی و مروارید شهر

پروژه ستین ، پروژه نارنجستان ۴، پروژه نیکان ، پروژه ماهور ، پروژه رومنس ، پروژه سپکو ، پروژه پلازا ، پروژه اسپرلوس ، پروژه شمیم ایثار ، پروژه مروارید ۲ سپاه ، پروژه نیکان ، پروژه یاران


پروژه نارنجستان 4 در منطقه مروارید شهر قرار دارد و سازنده آن تعاونی ابنیه آکام است که دارای 2 برج 12 طبقه می باشد و در مرحله گودبرداری قرار دارد.

پروژه پلازا در منطقه مروارید شهر قرار دارد و سازنده آن شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان است که در 4 برج 9 طبقه ساخته می شود و هم اکنون در مرحله زمین قرار دارد.

پروژه نیکان چیتگر شامل 700 واحد مسکونی به متراژهای بن 70 تا 150 متر در مرحله ساخت در مروارید شهر است.

پروژه سپکو در منطقه مروارید شهر قرار دارند و سازنده آن شرکت تعاونی مروارید شهر فاخر است این پروژه 5 بلوک 16 طبقه است که در مرحله زمین قرار دارد.

پروژه اسپرلوس در منطقه مروارید شهر قرار دارند و سازنده آن تعاونی برما گستر همت است این پروژه دارای 18 بلوک با 12 طبقه است و هم اکنون در مرحله زمین است.

پروژه رومنس سازنده تعاونی توسعه همت و در مروارید شهر در حال ساخت است این پروژه دارای 8 بلوک 2  طبقه می باشد و در مرحله زمین قرار دارد.​​​​​​​

پروژه ستین آرین سازه سازنده شرکت آرین سازه و در مروارید شهر قرار دارد دارای 12 بلوک 12 طبقه می باشد که در هر طبقه 8 واحد قرار دارد و هم اکنون در مرحله زمین قرار دارد.


تفاوت پروژه های پذیره نویسی و پروژه های دارای حق امتیاز

۱_شما عضو اولیه می باشید
۲_نقدینگی کمتری برای شروع نیاز دارید
۳.دیگر مبلغ حق امتیازی پرداخت نمی کنید
۴.از لحاظ سرمایه گذاری رشد بهتری دارد

مدیریت املاک دیار و مشاور تخصصی شما
سمانه هراتیان
رضایت ما در کمک به انتخاب صحیح شما عزیزان می باشد
​​​​​​​09129492477

پروژه های پذیره نویسی

سئوالات و نظرات خود را با ما از طریق پر کردن فرم در میان بگذارید (کلیک کنید)

منظره عالی

مجموعه آبی

​دوبلکس

منظره عالی

منطقه 22 تهران، شهرک مروارید شهر

برای پیش خرید ملک اینجا کلیک کنید.

توضیحات ملک

سبد خرید