0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

​اخبار ،مقالات مسکن

پروژه های 2 تا 3 میلیارد نقدینگی

با دیار22 آسوده خاطر خرید کنید.

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژهای منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید . برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید​​​​​​​.
​​​​​​​
ما بنا به خریدو فروشو نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه رو در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل  میتوانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

پروژه هایی که تا 2 میلیارد نقدینگی میتوان خرید کرد:

از نمونه پروژه هایی که با حداقل نقدینگی میتوان به انها ورود نمود به پروژه های سهامی میتوان اشاره نمود مانند شمیم رحمت 3، ایران2 ، سپکو 4 ، زاگرس.
که در این پروژه ها عموما به قصد سرمایه گذاری وارد میشوند و در ادامه قیمت آنها را نیز بررسی میکنیم.


پروژه زاگرس 

واقع در رینگ دوم دریاچه در بهترین موقعیت منطقه سازنده آن شرکت ابنیه همت میباشد و شامل  واحدهای تجاری و مسکونی است که نحو خرید و فروش این پروژه بصورت سهام های سه دنگی که هر سه دنگ شامل 15 متر تجاری +60 متر مسکونی میباشد که هر 15 متر تجاری 440 میلیون واریزی و هر 60 متر مسکونی 1 میلیارد واریزی داشته اند +حق امتیاز که به قیمت روز میباشد.



پروژه البرز 

​​​​​​​این پروژه در کوهک واقع شده و ابنیه همت سازنده ان میباشد و مبلغ 1.170.000.000 تومان واریزی  و در مرداد 1402 مبلغ 1.850.000.000 تومان حق امتیاز دارد.



پروژه شمیم رحمت 3

این پروژه در کوهک واقع شده است و جهت سرمایه گذاری از مبلغ حداقل نقدینگی 500 میلیون تومان به بالا میتوان ورود داشت. 
پروژه شمیم رحمت بصورت سهام های 10 متری در بازار عرضه شده که هر تعدادی را که بخواهید میتوانید خرید داشته باشید و چنانچه قصد سکونت در این پروژه را نیز داشته باشید به حداقل 11 سهم از این پروژه نیاز دارید .


پروژه هزاره سوم 1

این پروژه در مروارید شهر واقع شده و در مرحله اسکلت طبقات منفی قراردارد و مبلغ 1 میلیارد و140 میلیون تومان واریزی داشته اند + حق امتیاز به قیمت روز و متراژ واحدها  حدودا 100 متری بوده است. 


پروژه شاهان

این پروژه در شهرک گلستان قرار داد بصورت علی الحساب متری 38.700 تومان و از پیش پرداخت 720 میلیون تومان الی 2میلیارد میباشد و متراژ ها 60_90_120_150_180 متر میباشد.

پروژه برلیان

واقع در مروارید شهر در متراژ های ۹۵-۱۲۷-۱۳۱ متر که واریزی بسته متراژ  از ۱میلیاردو ۷۰میلیون تومان تا ۱میلیاردو پانصد میلیون تومان میباشد حق امتیاز آن نیز از ۱ میلیارد شروع می‌شود.
در حال حاضر پروژه در مرحله اسکلت قرار دارد.


پروژه نارنجستان ۵

واقع در شمال همت ورودی روستای وردیج و در حال حاضر در مرحله فونداسیون میباشد و مبلغ 1.300.000.000 تومان واریزی داشته اند و در مرداد ماه 1402 میتوانید بدون حق امتیاز نیز خریداری کنید.


پروژه بقیه الله ۵

واقع در بلوار اردستانی در جوار برج های همراه شهر پروژه بقیه الله ۵ در مرحله فونداسیون قرار دارد که در متراژ های ۱۰۵_۱۱۲_۱۱۵_۱۱۹ _۱۳۸ متر میباشد مبلغ واریزی از ۱.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰تا۲. ۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میباشد. و حق امتیاز آن نیز در مرداد ماه 1402 از 900 میلیون تومان شروع می‌شود.


پروژه الهیه فرشته

پروژه الهیه فرشته ک در مروارید شهر شمالی واقع شده و دارای دو بلوک الهیه و فرشته است که الهیه مرحله آن جلوتر است و فرشته کمی عقب تر قرار دارد و پروژه الهیه مبلغ 1میلیاردو۶۵۴ واریزی، و حدودا ۱میلیاردو ۴۰۰به بالا حق امتیاز دارد و پروژه فرشته مبلغ ۱میلیاردو ۵۳۰تومان واریزی و حدود ۱میلیاردو ۳۰۰ تومان حق امتیاز دارد.
پروژه فرشته و الهیه بصورت سهم های سه دنگی نیز در بازار عرضه شده است و برای سرمایه گذاری فرصتی مناسب میباشد.



پروژه کامرانیه

برج کامرانیه واقع در مروارید شهر در مرحله اسکلت قرار دارد و مبلغ  1میلیاردو 88میلیون تومان واریزی و حق امتیاز آن از حدود ۱میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود.


پروژه سفیر

برج سفیر در مروارید شهر شمالی واقع شده و مبلغ ۱میلیاردو ۷۹۰میلیون تومان واریزی داشته اند و حق امتیاز آن از ۱میلیارد و ۸۰۰شروع می‌شود. و در مرحله اسکلت قرار دارد.



پروژه نیکان

پروژه نیکان توسط شرکت اجرای ثمین دقیق وزارت دفاع در حال ساخت میباشد و در مرحله فونداسیون میباشد.
مبلغ ۶۴۰ میلیون تومان الی ۷۷۰ میلیون تومان واریزی دارند و حق امتیاز از ۹۰۰ میلیون تومان به بالا میباشد. و هر دو ماه ۵۰میلیون تومان پرداختی اعضا میباشد.


پروژه پدافند ارتش

پروژه پدافند ارتش واقع در بلوار پژوهش پهنه سی ارتش که با مشارکت آرین سازه در حال ساخت میباشد و تنوع متراژ آن از ۷۵تا ۲۴۰ متر میباشد.
که به دو صورت می‌توان خرید داشت :
خرید از سهم اعضای اصلی با قیمت قطعی و طبقه و جهت مشخص از متری ۳۲ تا ۳۵میلیون تومان
خرید از سهم سازنده بصورت اقساط ۴۰درصد مابقی اقساط ۳۶ماهه الی ۴۰ماهه به مبلغ متری ۲۵ میلیون تومان بصورت علی الحساب میباشد.


پروژه مرجان

پروژه مرجان نیرو دریایی ارتش واقع در بلوار پژوهش پهنه سی که پروژه در مرحله اسکلت قرار دارد و متراژ ۸۰_۱۰۵_۱۲۰_ ۱۳۰
۱۵۰_۱۵۸ متر میباشد. و مبلغ متری ۶میلیون و پانصد واریزی اعضا تا بحال بوده و حق امتیاز از متری ۲۵ شروع می‌شود.

پروژه ستایش 

پروژه ستایش نیز در مرواریدشهر واقع شده است و در مرحله گودبرداری میباشد و مبلغ 840 میلیون تومان پیش پرداخت برای شش دانگ  و 420 میلیون تومان سه دنگ آن پیش پرداخت دارد .

سبد خرید