0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بررسی اجمالی بزرگترین پروژه های منطقه ۲۲

منطقه ۲۲ واقع در شمال غرب تهران بزرگ یکی از بهترین مناطق برای سکونت، تفریح، کار و فعالیت های تجاری است. منطقه ۲۲ با داشتن تعداد زیادی برج به منطقه برج نشین تهران معروف است. آب و هوای خوب، فضای سبز مناسب، دسترسی آسان به بزرگراه های مختلف، مراکز تجاری متعدد و مراکز تفریحی همانند دریاچه و آبشار تهران، این منطقه را به مکانی مطلوب برای زندگی تبدیل کرده است. پروژه های منطقه ۲۲ شامل انواع برج های مسکونی، اداری و تجاری است. برخی از این پروژه ها مسکونی بوده و برخی تجاری است. ساخت و ساز در منطقه ۲۲ از سالها قبل کلید خورده است با این حال شروع اجرای پروژه های این منطقه از دو دهه فراتر نمی رود. منطقه ۲۲ یکی از بهترین مناطق رو به رشد در تهران است. پیش فروش انواع آپارتمان های مسکونی، واحدهای تجاری و اداری در مراکز خرید و تجاری منطقه با استقبال افراد زیادی مواجه شده است. از جمله پروژه های منطقه ۲۲ در زمینه تجاری می توان به مجتمع تجاری و اداری رزمال، مجتمع تجاری و اداری لکسون، مجتمع تجاری و اداری آرتمیس در کنار ایران مال اشاره نمود. در میان پروژه های منطقه ۲۲ تعداد زیادی برج های مسکونی در اطراف دریاچه چیتگر، بالای اتوبان خرازی و حد فاصل اتوبان همدانی و همت وجود دارند که جمعیت زیادی در آن ساکن هستند. در ادامه به معرفی بهترین و بزرگترین پروژه های مسکونی منطقه ۲۲ خواهیم پرداخت.

 

 

معرفی برترین پروژه های منطقه ۲۲ تهران

 

پروژه های منطقه ۲۲ تهران اعم از مسکونی، تجاری و اداری جزو برترین فرصت های سرمایه گذاری در تهران و ایران شناخته می شوند. امکان پیش خرید واحدهای تجاری و مسکونی امکان سرمایه گذاری دراز مدت را برای شما فراهم می سازد. بدین ترتیب با سرمایه گذاری در هر یک از واحدهای مسکونی و تجاری می توانید در طول چند سال رشد سرمایه گذاری بالایی را شاهد باشید. از جمله پروژه های منطقه ۲۲ تهران که کاربری مسکونی دارند و فرصت سرمایه گذاری مناسبی بشمار می آیند می توان به سه پروژه اچ 2 ، نارنجستان و برلیان اشاره نمود. برج های مذکور با موقعیت مکانی عالی، امکانات رفاهی فوق العاده، دسترسی آسان، چشم انداز بی نظیر و نقشه و طرح مناسب با استقبال زیادی مواجه شده است. اگر به دنبال فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری با آینده روشن هستید، دیار ۲۲ سرمایه گذاری در برج های مذکور را به شما پیشنهاد می دهد. برای آشنایی بیشتر در ادامه به معرفی و بررسی هر یک از برج های فوق به شرح ذیل خواهیم پرداخت.

 

 

 

معرفی برج اچ۲ در منطقه ۲۲

 

شهرک چیتگر در غرب دریاچه چیتگر واقع شده است. شهرک حد فاصل اتوبان های شهید خرازی و شهید همدانی واقع شده است. شهرک چیتگر دارای پهنه های A، B و C است که در هر یک برج های مختلفی در حال ساخت است. پهنه C در مجاورت بزرگراه شهید حکیم و بلوار پژوهش و در گوشه جنوب غربی شهرک قرار دارد. اچ۲ یکی از بهترین پروژه های منطقه ۲۲ است که از چشم اندازی عالی برخوردار است. برج متعلق به نیروی هوایی ارتش بوده و تعاونی مسکن مرکزی نیروی هوایی ارتش مجری آن است. برج ۲۹ طبقه است و دارای متراژهای ۷۵، ۱۰۵، ۱۱۰ و ۱۲۵ متری است. واحدهای ۱۰۵ و ۱۱۰ متری دو خوابه، واحدهای ۱۲۵ متری سه خوابه و واحدهای ۷۵ متری یک و دوخوابه است. پروژه اچ 2 نیروی هوایی ارتش از سمت جنوب و غرب به باغ گیاهشناسی و پارک چیتگر دارای چشم انداز است. واحدهای دو خوابه جنوبی و واحدهای سه خوابه دو نبش و نورگیر هستند. برج در اصل ۲۶ طبقه مسکونی و سه طبقه منفی زیر زمین و پارکینگ دارد. نقشه های واحدها عالی و امکان انتخاب واحدهای ۷۵ متری به صورت یکخوابه و دوخوابه وجود دارد. پیمانکار حرفه ای برج اچ۲ آن را به یکی از بهترین پروژه های منطقه ۲۲ تبدیل نموده است.

 

 

برج های نارنجستان یکی از بهترین پروژه های منطقه ۲۲

 

یکی دیگر از پروژه های منطقه ۲۲ که از موقعیت استثنایی برخوردار است پروژه نارنجستان است. برج های نارنجستان شامل نارنجستان ۱، ۲، ۳ و ۴ است. برج های نارنجستان یک و دو در بلوار کوهک روبروی مجتمع طوبی و در بلوار علوم و فنون قرار دارد. برج متعلق به شرکت تعاونی هوایی فتح سپاه است. مجری طرح و پیمانکار برج نارنجستان بر عهده تعاونی هوایی سپاه و ابنیه آکام است که سابقه خوبی در ساخت و تحویل پروژه های ساختمانی دارند. مجاورت با مجتمع تجاری طوبی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید غرب تهران و چشم انداز دریاچه و پارک چیتگر، موقعیت عالی برای برج های نارنجستان به وجود آورده است. برج های نارنجستان ۱ شامل دو برج ۱۰ طبقه و در مجموع ۸۴ واحد مسکونی است. انواع واحدهای دوخوابه و سه خوابه در متراژهای ۱۰۲، ۱۳۰ و ۱۵۰ متری قابل تحویل است. طراحی و نقشه خوب و تعداد واحدهای کم جزو مزیت های زندگی در برج نارنجستان است. پروژه های نارنجستان ۲ در بلوار کوهک، نارنجستان ۳ واقع در شمال اتوبان خرازی و نارنجستان ۴ در خیابان شهید اردستانی از دیگر پروژه های نارنجستان است که توسط یک مجری در حال اجرا است. کارنامه درخشان مجری طرح و موقعیت های عالی هر یک از پروژه های نارنجستان آن را به یکی از بهترین پروژه های منطقه ۲۲ تهران تبدیل نموده است.

 

 

آینده روشن با سرمایه گذاری در برج برلیان منطقه ۲۲

 

پروژه برلیان در شمال دریاچه چیتگر و نزدیکی میدان ساحل قرار دارد. برج موقعیتی بی نظیر، دسترسی عالی به مجموعه تفریحی چیتگر، اتوبان شهید خرازی و اتوبان حکیم دارد. برج های برلیان جزو بهترین پروژه های منطقه ۲۲ تهران است. برج های برلیان دارای دو برج دوقلو ۲۶ طبقه است که ۲۱ طبقه مسکونی و چهار طبقه پارکینگ و یک طبقه لابی است. خریداران امکان خرید واحدهای مسکونی سه خوابه را دارند. طبقات اول تا ۱۶ برج دارای چهار واحد و سایر طبقات دو واحدی است. واحدهای جنوبی برج چشم انداز دریاچه چیتگر و واحدهای شمالی چشم انداز کوه دارند. امکانات رفاهی و طراحی زیبای واحدهای برج آن را تبدیل به برج های پرطرفدار در منطقه نموده است. سرمایه گذاری در برج های برلیان به عنوان فرصتی ایده آل جهت سرمایه گذاری در یکی از برترین پروژه های منطقه ۲۲ شناخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با دیار ۲۲ تماس بگیرید.   

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید