0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بررسی موقعیت و دسترسی عالی پروژه رومنس، طرح توانمند سازی ارتش، برج های پهنه C و b در اطراف دریاچه چیتگر

اینکه شهرت و آینده بی نظیر سرمایه گذاری در برج های اطراف دریاچه چیتگر به گوش همه رسیده است، کاملا طبیعی می باشد زیرا دارای موقعیت مکانی عالی و بی نظیری است. توصیه مشاوران این است، در صورت داشتن سرمایه از خرید واحدهای این برج ها غافل نشوید.

در اطراف دریاچه چیتگر پروژه های مختلفی در حال احداث می باشند که شناخت هر کدام می تواند به بهترین نوع سرمایه گذاری منجر شود. پس با ما همراه باشید تا با موقعیت و لوکیشن پروژه رومنس، طرح توانمند سازی ارتش، برج های پهنه c و b آشنا شوید.

 

معرفی پروژه رومنس در یک نگاه

 

برج های رومنس در بهترین منطقه 22 تهران یعنی مروارید شهر در حال ساخته شدن می باشند. مروارید شهر در غرب منطقه 22 قرار دارد که به محلی برای ساخت برج های بسیار لوکس تبدیل شده است. پروژه رومنس را یکی از معتبرترین و خوشنام ترین تعاونی های کشور یعنی تعاونی توسعه همت می سازد که دارای سابقه ای درخشان است.

پروژه رومنس دارای 8  بلوک می باشد که هر کدام 12 طبقه مسکونی و پنج طبقه برای لابی و پارکینگ دارند. متراژهای واحدها 100، 130 و 150 متری می باشد که انتخاب را راحت تر می کند.

موقعیت مکانی این پروژه با قرار گرفتن در غرب دریاچه چیتگر بسیار ایده آل است زیرا در مروارید شهر واقع است که اتوبان ها و شاهراه های اصلی یعنی اتوبان حکیم، همت و تهران کرج در دسترس ساکنان این برج ها می باشد که آن ها را از ترافیک های تهران دور می کند.

همچنین به مراکز تفریحی چون شهربازی، باغ ملی گیاه شناسی و مراکز تجاری چون ایرانمال و ...  دسترسی راحتی دارد. تمام این موقعیت ها در کنار برخورداری از آب و هوای بی نظیر و امکانات رفاهی متعدد پروژه رومنس را به انتخاب اول تبدیل می کند.

 

 

پهنه c دریاچه چیتگر را بیشتر بشناسید.

 

پهنه c دریاچه چیتگر با برج های زیبا در حال پر شدن است و روند ساخت و سازها در این پهنه به دلیل دسترسی به اتوبان های حکیم و همت بیشتر شده است. از لحاظ موقعیت مکانی پهنه c در جهت های مختلف جغرافیایی توسط اماکن معروفی احاطه شده است.

در غرب این پهنه مرکز تجاری ایرانمال مشاهده می شود، در شرق بیمارستان تات، در شمال اتوبان مهم همت و شهربازی و در نهایت در جنوب این پهنه باغ گیاه شناسی و شاهراه حکیم قرار دارد.

پهنه سی دارای برج های سی و چهل طبقه است که با نام نارنجستان 1 تا 8 مشخص شده اند. در این پهنه برج های مختلفی وجود دارند که در زیر آن ها را معرفی کرده ایم.

  • پروژه پدافند ارتش : برج های نارنج 1 و 2 است که توسط تعاونی آرین سازه در حال ساخت می باشد.
  • برج های مرجان : نارنج 3 یا همان پروژه مرجان که یک برج دو قلو بسیار زیبا می باشد که 42 طبقه است.
  • پروژه نیروی هوایی ارتش یا H2: که همان نارنج 4 می باشد و دارای تنوع متراژی مناسب و خوبی است. این پروژه بسیار زیبا طراحی شده است و باغ ملی گیاه شناسی در نزدیکی آن قرار دارد.
  • پروژه نیرو زمینی ارتش: نارنج 5 تا 7 مربوط به این پروژه با موقعیت عالی نسبت به مراکز تجاری و تفریحی است. این بلوک ها 39 طبقه اند و دارای متراژهای 93 تا 135 می باشد.
  • و در نهایت پروژه نارنج 8 که به شرکت نپاسازه تعلق دارد.

 

 

معرفی طرح توانمند سازی ارتش ( پهنه e )

 

طرح توانمند سازی ارتش نیز یکی دیگر از بخش های دریاچه چیتگر می باشد که از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. مسئولیت ساخت این پهنه به عهده بنیاد تعاون ارتش است. در این پهنه کارکنان ارتش برای خرید سهام های پهنه e، می توانند از وام ها و سنوات خود استفاده کنند.

موقعیت مکانی این پهنه بسیار عالی است و در بلوار طبیعت قرار گرفته است. پروژه های پهنه c دریاچه چیتگر دسترسی بسیار عالی به مراکز مهمی چون ایرانمال دارد که سبب وجه تمایز آن با دیگر پروژه ها شده است. البته وجود دریاچه چیتگر در قسمت جنوبی این پهنه یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این پروژه به حساب می آید.

همچنین دسترسی به اتوبان ها در تهران بسیار اهمیت دارد زیرا شلوغی خیابان ها همه را کلافه کرده است. پس سرمایه گذاری در پهنه c فرصت مناسبی است زیرا به اتوبان هایی چون شهید فهمیده، خرازی، حکیم و ... دسترسی دارد.

 

با پهنه b چیتگر آشنا شوید.

 

یکی دیگر از پهنه های قرار گرفته در چیتگر، پهنه b می باشد که دارای برج های متعددی است. تعداد برج های پهنه b به عدد 16 رسیده است که هر کدام دارای متراژهای مختلف و متفاوتی می باشند که از 70 متر شروع و به 386 متر ختم می شوند.

این برج ها در سری های n، b، g، d، a   و f ساخته شده اند که زیر بناها و تعداد طبقات متفاوت است. البته برج های سری n دارای بالاترین متراژ و برج های سری b دارای کمترین متراژ برای زیر بنا می باشند.

موقعیت و قرار گیری پهنه b نیز بسیار مناسب است زیرا در نزدیکی اتوبان های مهم احداث شده اند و همچنین به تمام مراکز تفریحی و تجاری چون ایرانمال، شهربازی هزار و یک شهر، باغ ملی و ... که در این منطقه قرار دارند، دسترسی بسیار مناسب و راحتی دارد. 

 

در این مقاله موقعیت برخی از پروژه های منطقه 22 تهران مورد بررسی قرار گرفت تا شما در صورت اقدام برای سرمایه گذاری، بهترین را انتخاب کنید. اگر چه این اطلاعات کلی است و برای آگاهی دقیق تر می توانید به مشاورین املاک معتبر مراجعه نمایید، اما باز هم یادآور غافل نشدن از سرمایه گذاری در این منطقه می باشد.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید