0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

برج های اطراف دریاچه چیتگر

دسته بندی پروژه های اطراف دریاچه چیتگر بر اساس موقعیت و محل قرار گیری 


پروژه شمال دریاچه چیتگر به ترتیب از نزدیکترین به دورترین

1-پروژه آرتمیس
2-پروژه برلیان
3-پروژه پارسیا
4-پروژه ترنج
5-پروژه بازنشستگان ارتش
7-پروژه سروناز
8-پروژه آسمان آبی
9-پروژه خیام 
10-پروژه سپانیر 
11-پروژه پاسارگاد
12-پروژه عرفان
13-پروژه تریتیوم 2
14-پروژه هما خلبانان پارسه
15-پروژه آبشار تهران

​​​​​​​
پروژه های غرب دریاچه چیتگر به ترتیب از نزدیک ترین تا دورترین

1-پروژه تریتیوم1
2- پروژه لبخند
3- پروژه شهرک چیتگر 
پهنه e
پهنه a
پهنه b
پهنه c
4- پروژه شهید خرازی

5-پروژه میلان
6- پروژه های مروارید شهر


پروژه های شرق دریاچه چیتگر به ترتیب از نزدیک ترین به دورترین
​​​​​​​
1- پروژه لکسون
2- پروژه 12 فروردین 
3-پروژه 2058
4- پروژه 2114
5- پروژه امام حسن مجتبی
6-پروژه پاسارگاد 2

توضیحات اولیه پروژه های اطراف دریاچه


معیار اصلی برتری پروژه های منطقه 22 تهران دریاچه چیتگر می باشد بدین صورت که هر چه پروژه به این مرکز توریستی نزدیکتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار است.
پروژه های اطراف دریاچه چیتگر در املاک منطقه 22 را جهت بررسی بیشتر به 4 دسته تقسیم نمود:

پروژه های شمال دریاچه چیتگر
پروژه های جنوب دریاچه چیتگر
پروژه های غرب دریاچه چیتگر
پروژه های شرق دریاچه چیتگر

اصولا رینگ اول دریاچه چیتگر تنها پروژه های اداری و تجاری قرار دارد.
که شامل : پروژه آرتمیس، پروژه تجاری اداری لکسون، پروژه آیرانا، پروژه 2058 و پروژه 2114 می باشد.

با دیار 22 آسوده خاطر ملک بخرید

​​​توضیحات تکمیلی پروژه های اطراف دریاچه


طرح ایجاد دریاچه چیتگر درسال 1347 پایه گذاری شد و به دلیل محدودیت های فنی و بودجه ای به سال 1382 موکل شد و این پروژه تا سال 1391 زمان برد و افتتاحیه آن سال 1392 بود. وسعت این دریاچه 350 هکتار می باشد که 130 هکتار آن خود دریاچه و 120 هکتار آن سواحل دریاچه است.
به این دلیل که منطقه 22 تهران را به عنوان ریه تنفسی تهران می شناسند و وزش باد از غرب به شرق سبب می شود که دریاچه چیتگر با عنوان تصفیه کننده هوا عمل نماید.
دریاچه چیتگر از جذابیت توریستی بالایی برخوردار است و به همین دلیل مراکز تجاری و برند با بهترین متریال روز دنیا در اطراف آن احداث شده و در حال احداث است از طرفی میتوانید تصور کنید که در واحد اداری خود نشسته اید و چشم انداز دریاچه چیتگر و پارک جنگلی را دارید.
به دلایل بالا تعاونی و ارگان های سازنده ساخت و ساز های خود را از مناطق دیگر به این منطقه آورده اند.
برای اطلاع از پیش فروش برج های چیتگر به این صفحه مراجعه کنید.​​​​​​​


اخبار ، مقالات مسکن

بررسی پروژه های اطراف دریاچه چیتگر(پارت اول)


رینگ اول دریاچه چیتگر پروژه های تجاری و اداری قرار دارند مانند پروژه آرتمیس ، پروژه لکسون و پروژه 2058
پروژه آرتمیس را اتحادیه رسا می سازد که 21 تعاونی زیر مجموعه سپاه می باشند مانند تعاونی علوم و فنون، تعاونی شهید خلیلی ، تعاونی جهان آرا، تعاونی ابنیه همت، تعاونی شهید همت ، تعانی همت تلو، تعاونی اجزای دقیق و غیره...​​​​​​​هم اکنون پروژه آرتمیس در مرحله نازک کاری می باشد و مانند یک کشتی در سواحل دریاچه چیتگر قرار گرفته است. نام پروژه آرتمیس را از اولین دریا دار زن ایرانی الهام گرفته اند.
پروژه لکسون را تعاونی مسکن ابنیه همت می سازد طراحی پروژه را شرکت دوان ایرانیان انجام داده است و معمار پروژه آقای فرزاد دلیری می باشد این پروژه اولین پروژه اداری و اقامتی ایران است که خدمات هتلینگ برای مهمانان دارد پروژه لکسون کاملا در شرق دریاچه چیتگر واقع شده است که مجتمع تجاری باملند حیاط خلوت آن می باشد.
پروژه های تجاری و اداری دیگر پروژه 2058 و 2114 می باشد که هم اکنون در مرحله زمین قرار دارد .
در رینگ دوم دریاچه اکثر پروژه ها متعلق به ارگان ها می باشد مانند پروژه پارسیا که قابل سکونت است و سند آن آماده شده است این پروژه هم مانند آرتمیس توسط اتحادیه رسا ساخته می شود.
پروژه برلیان را اتحادیه رسا می سازد و این پروژه در منطقه شمال دریاچه و تکمیل شده با سند آماده می باشد.
پروژه 12 فرورین که متعلق به تعاونی ناجا می باشد و تمامی بلوک های آن به غیر از 2 بلوک تحویل داده شده است.
پروژه نگین ساحل یا بازنشستگان ارتش که فاز 1 این پروژه تحویل داده شده است و فاز 2 آن در مرحله نازک کاری و نما می باشد این پروژه در رینگ سوم شمال دریاچه چیتگر مابین میدان ساحل و میدان دریاچه کوچه شمس تبریزی قرار گرفته است.
پروژه دریا که دو بلوک بهم چسبیده دارد و سازنده آن صدا و سیما می باشد که در سال 1397 زمین را با اسکلت از تعاونی کشتی رانی خریداری کردند.
پروژه باران که در شمال شرق دریاچه قرار دارد و در مرحله نازک کاری می باشد سازنده آن هم شرکت هلیکوپتر سازی پهنا می باشد.
پروژه های آسمان در شمال غرب دریاچه قرار دارد که سازنده آن سپاه می باشد.
پروژه عرفان که در شمال غرب دریاچه قرار دارد و سازنده آن آ اس پ می باشد.
پروژه تریتیوم 1 در شمال غرب دریاچه قرار دارد در مرحله نازک کاری قرار دارد و شرکت نیکان سازه سدید آن را می سازد که پروژه لوکس به حساب می آید که دارای استخر، سونا،جکوزی و سیستم هوشمند BMS می باشد.

​​​​​​​​بررسی پروژه های اطراف دریاچه (پارت دوم)


​​​​​​​پروژه ترنج دژبان ارتش می باشد که سازنده آن دژبان ارتش بوده که دارای 2 بلوک در مرحله فوندانسیون و بلوک دیگر در مرحله اسکلت می باشد.که ر شمال دریاچه کوچه شمس تبریزی قرار دارد.

پروژه سروناز در شمال دریاچه بین میدان ساحل و میدان دریاچه کوچه شمس تبریزی قرار دارد و دارای 12 بلوک می باشد که یکی از کم متراژ ترین بلوک های منطقه است.​​​​​​​

پروژه پهنه E چیتگر (طرح توانمند سازی ارتش) در غرب دریاچه و دقیقا در جنوب غرب ایرانمال واقع شده است و سازنده آن بنیاد تعاون ارتش می باشد که به صورت سهام های 20 متری و 50 متری خرید و فروش می شود. تحویل پروژه سال 1404 می باشد 
پروژه پهنه A چیتگر  سازنده این پروژه بتاجا بنیاد تعاون ارتش می باشد و در غرب دریاچه چیتگر واقع شده است که دارای 21 برج است که 11 برج ارکیده و 10 برج آن پامچال است و تحویل داده شده است.پروژه پهنه A سال 92 تحویل داده شده است و قابل سکونت است.
پروژه پهنه B چیتگر در مرحله نازک کاری، سفت کاری و فوندانسیون قرار دارد دارای 15 بلوک می باشد که بلوک G1 تحویل داده شده است​​​​​​​​​​​​​​ و بلوک های G2 , G3 در مرحله نازک کاری و بلوک G4 , B1 در مرحله سفت کاری قرار دارد و بلوک های D1 تا D6 در مرحله فوندانسیون قرار دارند.
پروژه پهنه C چیتگر در غرب دریاچه قرار دارد و به صورت تقریبی حدود 4 دقیقه تا دریاچه فاصله دارد 8 بلوک در حال ساخت دارد که 4 بلوک آن مربوط به پروژه نیروی زمینی ارتش، یک بلوک نیروی دریایی ارتش یا برج مرجان و دو بلوک مربوط به پروژه پدافند هوایی ارتش و 1 بلوک مربوط به پروژه نیروی هوایی ارتش (پروژه h2) می باشد.
سازنده پروژه عرفان شرکت تعاونی آ اس پ است که یکی از شرکت تعاونی های به نام یران و تهران می باشد این پروژه در شمال همت قرار دارد و دارد که دارای نقشه بسیار خوبی است و سال 94 پروژه تحویل داده شده است.
پروژه سپانیر مربوط به تعاونی مسکن سپانیر می باشد که با همکاری آماد سپاه ساخته شده است پروژه سال 98 تحویل داده شده است یکی از بهترین پروژه های نزدیک به دریاچه چیتگر می باشد که در میدان ساحل قرار دارد و دارای واحد های تجاری می باشد نمای پروژه سپانیر استوانه ای شکل است که از این نظر یکی از بهترین های منطقه است واحدهای سمت جنوب برج سپانیر چشم انداز دریاچه چیتگر و واحدهای شمالی آن چشم انداز کوه را دارد.
پروژه پارسیا را اتحادیه رسا ساخته است که این پروژه همراه با پروژه آرتمیس ساخته شده و هم اکنون تحویل داده شده است متراژ های این پروژه از 120 متر تا 200 متر می باشد از مزایای این برج سند های تک برگ آن است.
پروژه های 2058 و 2114 یکی از نزدیک ترین پروژه ها به دریاچه چیتگر می باشد این پروژه در مرحله زمین می باشد و سازنده آن شهرداری منطقه 22 است و در رینگ اول دریاچه به صورت اداری تجاری در حال ساخت است.

​​​​​​​
پروژه بهاران سازنده تعاونی ستاد کل ارتش دارای 24 طبقه مسکونی بوده و تحویل داده شده است.

پروژه الوند سازنده تعاونی ابنیه همت می باشد دارای 14 طبقه بوده و هم اکنون در مرحله گودبرداری قرار دارد. 

پروژه میعاد سازنده تعاونی شهید خلیلی سپاه می باشد 

برج پارلمان شخصی ساز بوده و توسط آقای علی تاجران ساخته می شود و دارای 3 برج دو قلو می باشد و تحویل داده شده است.
 
برج دندانپزشکان توسط تعاونی انجمن دندانپزشکان ایران ساخته می شود و کاربری تجاری مسکونی داشته دارای 29 طبقه است که در مرحله اسکلت قرار دارد.


پروژه نارنج 8 شخصی ساز بوده و توسط مشارکت نپاسازه و نیروی زمینی ارتش ساخته می شود و قیمت آن قطعی بوده و پروژه ای لوکس با قرداد شفاف محسوب می شود.

پروژه ایزدیار دارای سه تا بلوک می باشد که L1 , L2 ,L3 نام دارند و تحویل داده شده است.

پروژه زاگرس توسط تعاونی ابنیه همت ساخته می شود و  به صورت سه دانگی خرید و فروش میشود که شامل 60 متر مسکونی و 15 متر تجاری است

پروژه دیپلمات سازنده آن عمران توسعه سپاهشهر است. در مرحله شروع گودبرداری در میدان ساحل قرار دارد و متراژ واحد ها 100 متری می باشد.

​​​​​​​

مدیریت املاک دیار و مشاور تخصصی شما
سمانه هراتیان

رضایت ما در کمک به انتخاب صحیح شما عزیزان می باشد
​​​​​​​09129492477

​پروژه های اطراف دریاچه چیتگر

سئوالات و نظرات خود را با ما از طریق پر کردن فرم در میان بگذارید (کلیک کنید)

منظره عالی

مجموعه آبی

​دوبلکس

منظره عالی

منطقه 22 تهران، شهرک مروارید شهر

برای پیش خرید ملک اینجا کلیک کنید.

توضیحات ملک

سبد خرید