0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

اخبار،مقالات مسکن

​شهرک گرین لند (پهنه f چیتگر )

​با دیار22 آسوده خاطر خرید کنید.

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژه های منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید​​​​​​​.

ما بنا به خریدو فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه را در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل  میتوانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

#اطلاع_رسانی_مهم بتاجا

سلام و درود خدمت سهامداران عزیز، طبق وعده مسئولین محترم بتاجا و تشکر و سپاس از آنان که برای تامین حقوق کارکنان تلاش و کوشش می نمایند، از امرور انتخاب واحد در بلوک جدیدH5 واقع در شمال اتوبان حکیم ضلع غربی بلوار پژوهش شروع شده است.
۲۴ طبقه و در هر طبقه۱۸ واحد
عموما واحدها ۱۰۰ متری هستند
(۱۴تا ۱۰۰متری ، ۲ تا ۱۰۵ متری، ۲ تا ۱۲۵ متری)
سهام اضافی فقط تا ۵ متر به نظامی سهام اولیه و برای انتخاب ۱۰۵ متریها داده می‌شود. 
برای انتخاب ۱۲۵ متری مستلزم ارائه ۱۵۰ متر سهام می باشد.

مشخصات کلی پروژه


موقعیت : بلوار پژوهش

تعداد طبقات: 24

تعداد واحد در طبقه : 18

 متراژ واحدها : 100_105_125

موقعیت شهرک گرینلند چیتگر
​​​​​​​

پروژه h5 در بلوار پژوهش دقیقا روبروی درب ورودی پهنه سی قرار دارد. که در شمال اتوبان حکیم واقع شده است.
در ادامه، تصویر این پهنه نیز بارگذاری میشود تا شما بتوانید بهتر موقعیت پهنه F را درک کنید و با توجه به جای نمایی بلوک ها، می‌توانند چشم انداز کوه و باغ گیاه‌شناسی را داشته باشد.


بررسی دسترسی پروژه 

با توجه به موقعیت مکانی این پهنه دسترسی های فراوان به مراکز خرید و مجتمع های تجاری تفریحی و  هم چنین دسترسی به شاهراه های اصلی شهر تهران(اتوبان خرازی، اتوبان حکیم ، اتوبان تهران کرج).

امکانات شهرک گرین لند(پهنه اف چیتگر)

در برج های چیتگر تمامی، امکانات رفاهی و محوطه سازی مدرنی را در نظر می‌گیرند مانند مابقی بلوک های ساخته شده و تمام نکات رو در برج های جدید با متد روز و مدرن به اجرا در می آورند.

استفاده از به روز ترین امکانات در شهرک گریلند و استفاده از فناوری روز دنیا در پروژه عظیم گریلند باعث شده این پروژه را نسبت به پهنه های دیگر شهرک چیتگر متمایز کند .
خانه ها و برج های لوکس 
خیابان کشی ها اصولی با توجه به علم شهرسازی 
به کار گیری بهترین معماران 
به کارگیری فضای سبز در کنار محیط بازی کودکان

پارکینگ و انباری اختصاصی
پارکینگ مهمان
لابی و لابی من ۲۴ساعته 
آسانسور نفر بر و باربر
سالن اجتماعات و......
جزئی از برنامه اجرایی برای این پهنه می باشد.


مجموعه امکانات پروژه لوکس گرینلند پهنه f 

استفاده از سیستم هوشمند bms در پهنه f
سیستم مدیریت هوشمند ساختمان یا Integrated Building Management System (IBMS) برای مدیریت فناوری در ساختمان های مدرن استفاده می شود. سیستم های مدیریت ساختمان با ایجاد اینترنت و زیرساخت های لازم مربوط به آن ایجاد می شوند تا زمینه استفاده از IBMS ایجاد شود. تمام سیستم های نصب شده در یک ساختمان مبتنی بر IP در IBMS ادغام شده اند.
استفاده از لابی مجلل با بالاترین ارتفاع حدود ۶ متر

​شرایط خرید پروژه گرینلند پهنه f 


دریافت پیش پرداخت در اقساط ۴ ماهه 
فروش به صورت سهام
و نقل و انتقال در دفتر فروش پروژه


قیمت قرارداد ساخت پروژه گرینلند
 
پروژه گرینلند بسته به آن دارد که کدوم سرمایه گذار پروژه را میفروشد .
اگر از شرکت عمران پوشاک شما خریداری کنید قیمت به صورت علی الحساب به شرح زیر است .
متری ۳۷ میلیون تومان علی الحساب .
لازم به ذکر است واژه علی الحساب به این معنی است که تورم و افزایش قیمت ها به هیچ وجه محاسبه نشده و این نوع فروش در آینده شامل تعدیلیه هم میشود .
مبلغ پیش پردداخت برای یک واحد ۱۰۰ متری ، متری ۲۵ میلیون تومان است .

اقساط ساخت پروژه گرینلند 


لازم به ذکر است اقساط ساخت پروژه بسته به آن دارد کدام سرمایه گذار پروژه را به فروش می رساند .
اقساط ساخت تقریبا ماهی ۱۲۵۰۰۰۰۰۰ می باشد.

اگر بخواهیم پهنه f را در مقایسه با پهنه های دیگر ارتش


قرار دهیم چند نکته را باید در نظر گرفت.
 موقعیت مکانی پهنه ها یکی از مواردی است که نظر بسیاری از خریداران را به پروژه های ارتش جلب می‌کند موقعیت مکانی خوب پروژه هاست.
پروژه های ارتش هرکدام نسبت به قرارگیری در هرقسمت از چیتگر خواهان خود را دارد.
که در ادامه مطلب عکس قرار گیری پهنه ها بارگذاری میشود تا بهتر موقعیت مکانی آن را درک کنید.

اگر بخواهیم مورد دیگری رو مقایسه کنیم، میزان خرید و فروش پروژه های ارتش است که اکثرا بازار داغی دارد.
پروژه های ارتش با توجه با قطعی بودن قیمت و مشخص بودن طبقه و جهت واحد، بسیاری از افراد را برای خرید ترغیب کند.
و با توجه به میزان پیشرفت و موقعیت پروژه ها خواهان بسیاری دارد.
پروژه های ارتش به دلیل اینکه مربوط به ارگان ها می باشد بسیاری از افراد به چشم پشتوانه ارتش خریداری میکنند. و زمین پروژه ها شسته رفته می باشد و مربوط به ارتش است و نیاز به پرداخت هزینه زمین ندارید و فقط هزینه واحد را پرداخت میکنید و هیچ قسطی تا پایان پروژه نخواهید داشت.

بررسی متراژ واحدهای پهنه f  پروژه گرین لند تهران


برج های این پهنه دارای 24 طبقه می باشند که در هر طبقه 18 واحد واقع شده است. 
یعنی در هر برج 436 واحد و در این پهنه 2160 واحد مسکونی قرار است احداث شود. 


بررسی تیپ و پلان در پروژه گرینلند 


پروژه گرینلند دارای تیپ و متراژ متنوعی است و برای هر قشر سلیقه ای در آن تبیعه شده از کوچکترین متراژ تا بزرگترین از واحدهای ریز نقشه تا واحد های ۴ خوابه

شرایط پیش فروش در پهنه F چیتگر گرین لند


شرایط پیش خرید در این برج ها به شرح زیر است: 
 شما باید بر اساس متراژ واحد اعلام شده که در این پهنه تعیین شده است، باید سهام توانمندسازی ارتش را دارا باشید. 
و بعد از خریداری سهام های توانمند سازی هنگام انتخاب واحد از 3 تیپ متراژ موجود در این برج ها انتخاب واحد کنید که از 100 متر الی 125متر است. 
باید به همین میزان سهام توانمندسازی ارتش که برای کارکنان ارتش است به شرکت عمران آبشار اسپادانا واگذار شود و در ازای آن این شرکت واحدی به مالک سهام واگذار نماید.
در چند سال اخیر برای انتخاب واحد در سایر پهنه ها افراد می‌توانستن مازاد سهام را از شرکت به قیمت روز خریداری کنند. 
به عنوان مثال فردی که سهام ۵۰ متری داشت می‌توانست به فرد دیگر شریک شود که سهام ۵۰متری یا ۲۰ متری دارد و ما بقی متراژ مازاد را از شرکت تهیه نمایند تا بتوانند در انتخاب واحد شرکت کنند . 
 اما در حال حاضر در این پهنه شرایط بدین صورت است فروش مازاد تنها به افراد نظامی انجام می شود و مابقی افراد باید از بیرون اقدام به خرید سهم نمایند.

​​​​​​​

آیا پهنه f هم جریمه دیرکرد تحویل دارد؟


 ابتدا برای پاسخ به این سوال باید این مورد را متذکر شد که پروژه های پهنه ارتش قراردادی برای پرداخت جریمه دیرکرد تحویل دارند، که سازنده موظف است که بعد از گذشت زمان تحویل پروژه، مبلغی بابت تاخیر آن واحد به اعضای پروژه پرداخت کند.

نحوه انتخاب واحد در پهنه F  چیتگر

هر زمان که انتخاب واحد شروع شود برای افرادی که دارای سهام توانمندسازی ارتش هستند پیامک ارسال می شود که توضیحات لازم برای انتخاب واحد ذکر شده است و اعضا می‌توانند اقدام به انتخاب واحد کنند و به اصلاح سهام آن فرد دارای الویت می‌شود. و فرد می‌تواند بصورت شراکتی با فرد دیگری انتخاب واحد کند یا اینکه آن شخص سهام های خود را کامل کند تا بتواند انتخاب واحد نمایند.
و نکته قابل توجه این است که شما باید هزینه ضریب طبقات را نیز پرداخت نمایید و هزینه ای بابت پارکینگ و انباری بصورت علی الحساب را پرداخت کنید.
به عنوان مثال برای پرداخت ضریب طبقات: شما برای داشتن یک واحد ۱۲۵ متری باید معادل سهام ۱۵۰ متری واگذار کنید که مابقی آن بابت ضریب طبقه کسر می‌شود.



نحوه محاسبه ضریب طبقات در انتخاب واحد پهنه f 



 به این صورت بوده است که از طبقه 2 به بعد 80 میلیون تومان و سپس هر طبقه 20 میلیون تومان باید پرداخت شود یعنی اگر قصد انتخاب واحد در طبقه 10 را دارید 280 میلیون تومان باید بپردازید.

مرحله ساخت  و تحویل  پروژه پهنه اف شهرک گرین لند

پروژه گریلند از زمان شروع تا پایان به مدت ۵ سال معادل ۶۰ ماه تحویل شما عزیزان میگردد.

سازنده شهرک گرین لند


پهنه f یا شهرک گرین لند متعلق به ارتش می باشد و سازنده آن همانند دیگر بلوک های ارتش شرکت آبشار اسپادانا می باشد.


رزومه سازنده

شهرک چیتگر دارای بیش از 40 بلوک مسکونی در حدود 20000 واحد مسکونی و تجاری می باشد. این مجتمع های مسکونی در پهنه های A و B و C در حال ساخت هستند که برخی از آنان از قبیل مجتمع های مسکونی پامچال ، ارکیده و G ها  ساخته و به اتمام رسیده و تحویل مالکین شده است و برخی دیگر در حال ساخت هستند  و همچنین پهنه D و F در دست احداث می باشند.

سلام بنده سمانه هراتیان هستم مدیریت دپارتمان دیار ۲۲ در این صفحه یک نیم نگاه به شهرک لوکس و برند گرین لند میندازیم تا شاید شما عزیزان را برای خرید بهتر یاری کنیم .
سالهای ۸۵ تا ۸۷ بود که ارتش زمین تیر خود را تبدیل به شهرک بزرگی کرد به نام شهرک امام رضا ،این شهرک دارای ۶ پهنه بود به نام های پهنه a b c d e f 
اولین ثبت نامی ها در این شهرک پهنه a بود که به صورت سهام های ۶۳ و ۳۳ متری عرضه شد .اعضای نظامی سهام های خود را تجمیع میکردن و سپس انتخاب واحد میکردن و پس از مدتی انتخاب واحدها پایان پیدا میکرد و منتظر تحویل واحدهایشان میشدند ،
پهنه a شهرک چیتگر اولین پهنه شهرک چیتگر می باشد که تحویل اعضا شده است این پهنه دارای ۲۱ بلوک می باشد که ۱۰ تا آن بلوک های پامچال و ۱۱ آن بلوک های ارکیده می باشد .اکنون که در سال ۱۴۰۳ هستیم واحدهارو تحویل داده اند و اعضا خیلی وقت است سکونت میکنند .

پهنه بعدی که تقریبا همزمان انتخاب واحدهاشون آغاز شد پهنه b بود این پهنه دارای ۱۵ تا برج می باشد که دو تا از برجها به اسم برج جی ۱ و جی ۳ آزاد فروش بوده اند . و مابقی با همان سهام های ۳۳ و ۶۳ متری انتخاب واحد کرده اند و اولین انتخاب واحدها در بلوک های g2 و g4 بود پس از آن بلوک b3 انتخاب واحد کرد سپس بلوک های n1 تا n6 و d1 تا d3 انتخاب واحد کردند.
بلوک b1 که معروف به بلوک حفاظت است توسط بتاجا ساخته نشده است .


پهنه دیگر پهنه C ارتش نام دارد که شامل
بلوک های چهارگانه نیروزمینی ارتش ( و برج نارنج ۸)
بلوک مرجان نیرودریایی ارتش
بلوک نیروهوایی ارتش
و بلوک پدافند هوایی ارتش می باشد.
که بلوک های از نزدیک به تحویل تا ۳سال تحویل میباشند.


پهنه بعدی درسال ۱۳۹۸ عضو گیریش آغاز شد به صورت سهام های ۲۰ متری و ۵۰ متری پهنه d بود و لوکیشن دقیق پروژه کنار باغ ملی گیاهشناسی است  که معضلاتی هم سرآغاز عضوگیری این پهنه بود به دلیل آن که برای باغ ملی گیاهشناسی دارای مضراتیم بود که برج های سر به فلک کشیده در آنجا ساخته نشود .این پهنه به نام طرح توانمندسازی معروف شده و دارای ۳۷۴۴ واحد در ۲۲ بلوک ۲۴ طبقه ای از برجهای آبشار تا نور ،کوهسار دریا و غیره .

می رسیم به پهنه e شهرک چیتگر دقیقا غرب دریاچه چیتگر و تقریبا همجوار با پهنه a و به احتما زیاد در آنجا برای اعضا زمین های ۵۰۰ متری و ۶ طبقه تبیعه شود 
باز اطلاعات کامل و کافی در اختیار نیست .

پهنه f که مطالب این صفحه مربوط به این پهنه است ، پهنه ای با ۱۳ بلوک در موقعیت استثنایی مابین بلوار پژوهش و بلوار اردستانی 
همجوار با بازار بزرگ ایران ایرانمال 
همجوار با باغ ملی گیاهشناسی 
پهنه f را بنیاد تعاون ارتش به سرمایه داران واگذار کرده که داخل این صفحه به تشریح آن میپردازیم.

بررسی تحلیلی شهرک گرینلند پهنه f 

اولین سوالی که برای عزیزان پیش می آید این است که چرا شهرک گرینلند چون اکثر افرادی که این شهرک را برای سرمایه گذاری انتخاب میکنند به دنبال دلایلی هستند که آن ها را راغب کنند که در این شهرک سرمایه گذاری کنند پس این سوال یکی از سوالهایی مهمی است که باید به آن پاسخ داد .
شهرک گرین لند شهرک بزرگی است با ۱۳ برج در حال ساخت که با مشارکت بازار بزرگ تهران که زیر مجموعه های گسترده دارد و بنیاد تعاون ارتش می باشد .
ویژگی هایی که این شهرک را متمایز کرده قرار گرفتن در کنار بازار بزرگ ایران ایرانمال 
دسترسی آسان به دریاچه چیتگر 
قرارگرفتن در محور چهار باغ 
دستررسی راحت به بزرگ راههای کلیدی و اصلی مانند اتوبان حکیم اتوبان همت و آزادگان

همچنین شهرک گرینلند یک شهرک خاص و مدرن می باشد که از به روز ترین سیستم های مدیریتی و ساخت و ساز در این شهرک استفاده شده است .
یکی از مواردی که می توان به آن اشاره کرد که در بخش شهر سازی حائز اهمیت است به کار بردن سیستم حمل و نقل پایدار (لاین دوچرخه سواری ، فضای پیاده روی) همچنین در شهرک گرینلند با دید باز برای ساکنین امکانات رفاهی تبیعه کردن مانند مدارس ، مراکز ورزشی و مراکز آموزشی و تفریحی 
فضاههایی در این شهرک تبیعه کردن که تعاملی خوبی بین خانواده ها و محل بازی کودکان است. 
همچنین در نظر گرفتن تعامل پایدار با محیط و توجه با محیط کالبدی مسکن طراحی منحصر به فرد و ویژه و مدرن 
دارای انواع تیپ نقشه و پلان متفاوت که متناسب با سلیقه و نیاز ساکنین است .
دارای فضای سبز و بازی کودکان است
این موارد باعث میشود پاسخ سوال چرا شهرک بزرگ گرینلند داده شود همچنین بنیاد تعاون ارتش با بهترین سازنده و مشارکت کننده ها قرارداد بسته که توان مالی خوبی برای ساخت و تحویل پروژه ها دارند.

زمین پروژه گرینلند شهرک چیتگر پهنه f

زمین یک پروژه مهمترین بخش ساخت و ساز یک پروژه می باشد که هم در سرمایه گذاری و هم در سکونت تاثیر بسزایی دارد .
بنابراین قبل از خرید پروژه مدنظر حتما باید به صورت اصولی پروژه را موشکافی کرد.
به طور کل شهرک مسکونی چیتگر دارای یکی از بهترین زمین های منطقه ۲۲ در غرب دریاچه چیتگر است مخصوصا پهنه گرینلند که هم همجوار با بازار بزرگ ایرانمال و هم دسترسی خوبی به اتوبان های تهران دارد .
قرارگرفتن این پهنه گرین لند در محور چهار باغ 
مجاورت به باغ ملی گیاهشناسی 
دستررسی خوب به دریاچه چیتگر
متراژ زمین این شهرک ۱۲ هزار هکتار است.

مراحل سرمایه گذاری در پروژه گریلند


در سرمایه گذاری در پروژههایی پیش فروش که به صورت تعاونی در بازار عرضه میشود ما مراحلی را باید طی کنیم تا پروژه گریلند به بهربرداری برسد .
اولین مرحله شروع پروژه های پیش خرید ، خرید زمین می باشد که باید هزینه ای را بابت آن پرداخت کرد بعد از پرداخت هزینه زمین به سمت دریافت مجوز و پروانه می رویم .قبل از فعالیت عمرانی در پروژهها می بایست مجوزهای ساخت گرفته شود پس از دریافت جواز ساخت و پرداخت هزینه های آن ، ما به سمت ساخت پروژه می رویم که هزینه های دیگری را باید پرداخت کنیم .
در پروژه گرینلند راههای مختلفی را برای سرمایه گذاری پیش روی خریداران قرارداده که شما می توانید بسته به شرایط مالی و زمانی و پرداختی خود در پروژه گریلند سرمایه گذاری کنید.



بررسی توسعه اقتصادی در شهرک لوکس گریلند 


نکته ای که می بایست به آن توجه کرد بررسی کامل شهرک گریلند و تاثیر آن در توسعه اقتصادی منطقه ۲۲ است .
منطقه ۲۲ یه منطقه قابل رشد است که امکانات رفاهی و تفریحی تجاری و توریستی زیادی در آن تبیعه کردند.
از بازار بزرگ ایرانمال گرفته تا دریاچه شهیدای خلیج فارس 
اما با ایجاد شهرک بزرگ گرینلند در منطقه ۲۲ می توان قشر عظیمی از افراد و سرمایه گذاران را به سمت این شهرک سوق داد این افراد و باعث میشود که سرمایه های زیادی به منطقه ۲۲ بیایید به طور کلی هر فرد برابر است با یک سرمایه و این اتفاق هم در توسعه شهری و هم توسعه اقتصادی تاثیر بسزایی دارد .

مصالح بادوام و استاندارد در ساخت پروژه گرینلند 


استفاده از مصالح بادوام در ساخت و استاندارد امری به شدت مهم می باشد که باعث میشود هم از نظر امنیت ساخت مانند مقاوت در برابر زلزله و هم ساخت اصولی تمام نیازهای یک برج را از لحاظ متریال و اصول مهندسی برطرف کرد که در پروژه لوکس گرینلند این امر مهیا شده است.


بررسی طرح ریزی مناسب در شهرسازی در شهرک لوکس گریلند
 
در شهر سازی یک رکن مهم و اساسی بسیار حائز اهمیت است .
توجه به آب و هوای منطقه 
اراضی و خیابان های در دسرس 
و توجه به منطقه و تاثیرات زیست محیطی 
در پروژه گریلند به تمام این نکات توجه کامل شده و تمام ارکان شهرسازی در آن رعایت شده است.

سبد خرید