0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

شرایط پیش خرید آپارتمان در چیتگر

 

شرایط پیش خرید آپارتمان  در چیتگر چگونه است؟

 

اگر پس از گشتن در آگهی های متنوع دیوار و تماس با آژانس های املاک مختلف سر در گم شده اید و نمی دانید دقیقاً چطور باید یک آپارتمان خوب در تهران تهیه کنید، پیش خرید آپارتمان چیتگر یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. در ادامه جزئیاتی در مورد شرایط پیش خرید آپارتمان چیتگر ذکر می کنیم که خواندن آن برای متقاضیان خرید منزل بسیار مفید است.

 

 

  • وضعیت زمین پروژه های آپارتمانی چیتگر

 

اولین گام برای پیش خرید آپارتمان چیتگر شناسایی زمین پروژه است که تا حد زیادی وضعیت و شرایط خرید را مشخص می کند. در صورتی که تعاونی مورد نظر به یک ارگان دولتی وابسته باشد، از زمین دولتی برای ساخت پروژه استفاده می شود. همچننی در صورتی که زمین شخصی ساز است، باید قبل از عقد قرارداد وضعیت زمین را به طور واضح مشخص کند.

 

  • مدیریت پروژه

​​​​​​​

مدیریت، محاسبه و مصرف سرمایه با مدیران پروژه است؛ بنابراین شما باید شناخت کافی از مدیران و یا شرکت سازنده پروژه داشته باشید. بسیاری از پروژه های پیش خرید در منطقه 22 ضرر و زیان دیرکرد را نیز برای پروژه خود در نظر می گیرند تا سرمایه گذاران و خریداران واحد مسکونی خیال آسوده ای داشته باشند.

مدیریت پروژه های چیتگر معمولاً به صورت تعاونی شکل گرفته و اعضای هیئت مدیره آن را کنترل می کنند.  در صورتی که پروژه از سوی ارگان های دولتی و حاکمیتی کنترل شود، معمولاً خیال خریداران آسوده تر خواهد بود. با این وجود در صورتی که مدیران پروژه شرایط پیش خرید چیتگر را به وضوح مشخص کنند و هیچ ابهامی در قرارداد نگذارند، هر پروژه ای قابل اعتماد است.

 

به عنوان مثال پروژه سپکو به عنوان یکی از معتبرترین پروژه های پیش فروش آپارتمان چیتگر توسط یکی از باسابقه ترین سازندگان، با ارائه تعهدات محکم در قرارداد خود، خیال سازندگان را آسوده می سازد.

 

  • تعهدات سازندگان برای پیش خرید 

​​​​​​​

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام پیش خرید آپارتمان چیتگر باید در نظر داشته باشید، تعهدات سازندگان است. معمولاً در قرارداد متریال مورد استفاده، موعد تحویل، مراحل ساخت و سایر موارد را ذکر می کنند. همچنین در صورتی که سازندگان مفاد قرارداد را به درستی رعایت نکنند، مشمول جریمه می شوند و باید جریمه دیرکرد خود را به خریداران پرداخت کنند.

همچنین در پروژه های معتبری مثل پروژه یاران چارچوب مشخصی برای اجرای پروژه وجود دارد که در قرارداد ذکر می شود. مدیریت صحیح تعاونی ها باعث می شود که پروژه به خوبی اجرا شود و خریدار و فروشنده هر دو بدون ضرر و زیان به نتایج دلخواه خود برسند. در این چارچوب ها معمولاً روند افزایش قیمت و بازپرداخت ها مشخص می شود و سهل انگاری مجریان پروژه نمی تواند خدشه ای بر روند اجرا وارد کند.

بنابراین در هنگام پیش خرید آپارتمان چیتگر باید توجه ویژه ای به جزئیات قرارداد داشته باشید.

  • تسهیلات پیش خرید

​​​​​​​

در صورتی که به پیش خرید آپارتمان چیتگر فکر می کنید، باید این را بدانید که در مراحل مختلف ساخت می توانید از تسهیلات این نوع خرید استفاده کنید. تسهیلات معمولاً برای خریداران اولیه پروژه است اما پروژه هایی نیز هستند که برای خریداران بعدی نیز تسهیلات در نظر می گیرند یا امکان تسویه تسهیلات برای خریدار را فراهم می کند.

گاهی نیز ممکن است خود تعاونی های سازنده شرایط پرداخت اقساطی را برای خریداران فراهم کند که به پروژه انتخابی شما بستگی دارد.

 

 

 

پروژه سپکو

 

پروژه سپکو یکی از معروف ترین پروژه های منطقه چیتگر است که در منطقه مروارید شهر و توسط شرکت تعاونی مروارید شرق فاخر در حال احداث است. این پروژه شامل 5 بلوک 14 طبقه ای است که 10 طبقه از آنها مسکونی است. واحدهای مسکونی پروژه سپکو از 100 تا 160 متر تنوع دارند و 2 یا 3 خوابه هستند.

پروژه سپکو توسط یک سازنده معتبر و با بهترین متریال ممکن صورت می گیرد و اگر برای پیش خرید آپارتمان های آن اقدام کنید، سوددهی خوبی را نصیب شما می کند.

 

مزایای پروژه سپکو 

 

  • سالن اجتماعات

  • جاده سلامتی

  • کارواش اختصاصی

  • پارکینگ و پارکینگ مهمان

  • انباری جادار

  • مصالح باکیفیت

  • فضای سبز و محل بازی کودکان

  • خشک شویی اختصاصی

  • سیستم امنیتی پیشرفته

  • نمای مدرن

  • چشم انداز فوق العاده زیبا

  • موقعیت و دسترسی مناسب

  • نزدیکی به مهم ترین مراکز تجاری و تفریحی تهران

 

 

 

پروژه یاران

 

پروژه یاران یک برج 26 طبقه است که از میان آنها 21 طبقه مسکونی، 3 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی است. متراژ واحدهای مسکونی پروژه یاران از 92 تا 150 متر متغیر است.  برج یاران از اسکلت فلزی با اتصالات پیچ و مهره بهره مند بوده و در مقابل زلزله یا سایر حوادث طبیعی کاملاً مقاوم است.

همچنین برج یاران از چشم اندازی زیبا و بی نظیر برخوردار است که توجه هر بیننده ای را جلب می کند.  چشم انداز دریاچه چیتگر و مجموعه های تفریحی این منطقه از این برج بسیار فوق العاده و دیدنی است؛ به طوری که طراحی آن اجازه می دهد تمام واحدها از چشم انداز زیبایی برخوردار باشند. در صورتی که به پیش خرید آپارتمان چیتگر فکر می کنید، این پروژه را به شما عزیزان توصیه می کنیم.

 

مزایای پروژه یاران

 

این پروژه از نظر امکانات رفاهی مثل روف گاردن، سالن ورزشی و بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن اجتماعات، استخر، سونا، جکوزی، لابی مجلل، مصالح باکیفیت و ... بسیار بی همتاست. علاوه بر این فضای سبز و محیط های مشاعی این ساختمان به گونه ای طراحی شده که تمام ساکنین بتوانند بیشترین آسایش را تجربه کنند. دسترسی به مناطق تفریحی و تجاری مختلف و شاهراه های اصلی تهران از دیگر مزایای پروژه باران است.

 

 

 

سخن پایانی

 

همانطور که متوجه شدید، پیش فروش آپارتمان چیتگر یک فرصت استثنایی برای افرادی است که سرمایه کافی برای خرید ملک در تهران را ندارند اما مایل اند سریع تر صاحب خانه شوند. البته شرایط پیش خرید آپارتمان چیتگر همیشه به یک صورت نیست و در پروژه های مختلف متفاوت می باشد. برای انتخاب بهترین پروژه پیش فروش در منطقه چیتگر و دریافت مشاوره رایگان توصیه می کنیم با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

 

 

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید