0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

شرکت عمران اسپادانا چیتگر

 

معرفی شرکت عمران اسپادانا چیتگر و پروژه های در حال ساخت آن

 

شرکت عمران اسپادانا چیتگر مجری پروژه‌های ساختمان بتاجا در منطقه 22 است که با سابقه‌ی بیش از 20 سال، با ساخت و تکمیل پروژه‌های حرفه‌ای تبدیل به یک برند قابل اطمینان در صنعت ساخت‌وساز شده است. این شرکت فعال در حوزه طراحی، ساخت و اجرا مجتمع‌های بزرگ مجری برج های منطقه 22 متعلق به ارتش است. اگرچه نام شرکت عمران اسپادانا در پیش فروش چیتگر و انواع پروژه‌ها تضمین یک خرید مطمئن  است اما برای افزایش اطلاعات بیشتر خوانندگان بهتر است با مشخصات و پروژه‌های این شرکت فنی- مهندسی آشنا شوید.

 

 

مشخصات شرکت اسپادانا چیتگر

 

گروه فنی-مهندسی اسپادانا با نام «عمران آبشار اسپادانا» در بهمن ماه سال ۱۳۷۹ با شماره ثبت 171286 ثبت و آغاز به کار کرد. این شرکت با داشتن بیش از 20 سال سابقه یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد تعاون ارتش جمهوی اسلامی است که طراحی، ساخت و اجرا انواع پروژه‌های مسکونی در سطح کشور را بر عهده دارد. این شرکت که امروزه تبدیل به یکی از پایه‌های اصلی در بنیاد تعاون آجا شده با تلاش مضاعف در زمینه‌ی اسکان و تأمین مسکن پرسنل ارتش فعالیت چشم‌گیری را ارائه می‌دهد. این در حالی است که راز موفقیت، محبوبیت و ماندگاری شرکت عمران اسپادانا فراتر از ارائه خدمات منحصربه‌فرد است. در واقع این مجموعه با پاسخ‌گویی به نیازهای اولیه مشتریان و راهنمایی مراجعین تا زمان حل مشکل، شفافیت در عملکرد و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود برای ارائه ارتباط و خدمات مردمی توانسته است، تبدیل به نام معتبر و مطمئن در حوزه ساخت‌وساز شود.

 

 

مدیر عامل و پیمانکاران شرکت اسپادانا

 

مدیرعامل شرکت عمران اسپادانا که مجری برخی از پروژه‌های بنیاد تعاون آجا در چیتگر نیز است آقای مهندس علی حسینی‌پور مبارکه نام دارد.

همچنین شرکت عمران اسپادانا از 19 نفره هیأت مدیره تشکیل شده است که از اسامی آن‌ها می‌توان به آقایان جعفر آقایی، حیدر اکبر آبادی، رحمت‌اله جان نثاری لادانی و... اشاره کرد.

 

 

پروژه های در حال ساخت عمران اسپادانا

 

شرکت عمران اسپادانا پروژه‌های بزرگی را در کارنامه کاری خود دارد که یکی از آن‌ها مجتمع بزرگ آبشار(‌شهید کشوری اصفهان) در  اصفهان است.

برج‌های D و برج های  N در پهنه B چیتگر نیز توسط این شرکت در حال ساخت و تکمیل است.

 

برج‌های D که شامل 3 بلوک شامل D1، D2 و D3 می‌شوند که هر بلوک دارای 25 طبقه و 18 واحد است. برج‌های D در و در شمال غرب دریاچه قرار دارد و لوکشین دسترسی به این برج‎‌ها نیز بین اتوبان حکیم و اتوبان همت در بلوار پژوهش قرار دارد، که دسترسی راحتی را به ایران مال، باغ ملی گیاه شناسی  فراهم می‌کند.  برج ‌های D منطقه 22 براساس طراحی نقشه‌ای که توسط شرکت اسپادانا انجام گرفته به 9 تیپ مختلف تقسیم می‌شوند شامل موارد زیر می‌شوند:

- واحدهای 150 متری یا تیپ 1

- واحدهای 172 متری یا تیپ 2

- واحدهای 159 متری یا تیپ 3

- واحدهای 125 متری یا تیپ 4

- واحدهای 184 متری یا تیپ 5

- واحدهای 125 متری یا تیپ 6

- واحدهای 168 متری یا تیپ 7

- واحدهای 178 متری یا تیپ 8

- واحدهای 125 متری یا تیپ 9

متراژهای پروژه های D از 127 متری تا 151 متری متغییر هستند.

 

 

همچنین  برج های N چیتگر در 5 تیپ نقشه مختلف طراحی شده‌اند که عبارتند از:

- واحدهای 129 یا تیپ 1

- واحدهای 125 متری یا تیپ 2

- واحدهای 125 متری یا تیپ 3

- واحدهای 151 متری یا تیپ 4

- واحدهای 142 متری یا تیپ 5

بلوک‌های N شامل 6 بلوک 25 طبقه‌ای و هر طبقه 16 واحد است که متراژ پروژه‌های N از 121 متری شروع و تا 151 متر وجود دارند.

 

 

آخرین فعالیت شرکت اسپادانا

 

شرکت عمران اسپادانا براساس تعهد خود به مشتریان به‌صورت هفتگی گزارشی از پیشرفت بلوک‌های در حال ساخت پروژه‌های چیتگر در وب‌سایت خود تنظیم و منتشر می‌کند. این گزارش‌ها حاوی تک‌تک پیشرفت‌های روزانه همراه با عکس است که عمدتا‌ در پایان هفته منتشر می‌شود.

به‌عنوان مثال از 12 تا 17 آذر ماه سال جاری (1401) بلوک D1 در موارد زیر پیشرفت کرده است:

- اجرای سقف؛ آرماتور بندی سقف 14+ بال شرقی

- نصب تیر و ستون؛ نصب ستو‌های استیج پنجم بال شرقی و تیرهای اصلی استیج سوم بال غربی

- بخش تأسیسات: اجرای برق‌، اجرای لوله‌های تأسیساتی، اجرای لوله‌های تأسیساتی سرویس بهداشتی و اجرای ساپورت لوله‌های سقفی در واحدهای طبقه 1+ بال غربی

- اجرای واحدهای مسکونی: نصب وال پشت دیوارها، اجرای تیغه چینی دیوارها، طبقه 6+ بال شرقی، اجرای عایق‌کاری و کاشی‌کاری سرویس بهداشتی‌های طبقه 1+ بال غربی، اجرای کاشی کاری بالکن‌ واحدهای طبقه 1+ بال غربی

- و...

 

این در حالی است که طبق گزارش عملکرد از 12 تا 17 آذر ماه سال 1401 پروژه‌های N1 و N2 نیز با پیشرفت‌هایی همراه بوده‌اند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

 

- سقف و تیر سقف: اجرای اسکافلد و نصب قالب کف تیرهای سقف، اجرای آرماتوربندی تیرهای سقف، قالب بندی‌تیرهای سقف و اجرای بتن‌ریزی تیرهای سقف در طبقه 6- N1

- ستون: اجرای قالب‌بندی و بتن‌ریزی ستون‌های طبقه -4 قسمت شمال غربی

- نصب پنل: اجرا نصب پنل سقف 6- کف 5-

- دیوار حائل: اجرای آرماتوربندی و بتن‌ریزی دیوار حائل قسمت شرقی

- و...

 

پروژه‌های D و N چیتگر برج‌های بسیار مجلل و باشکوه هستند که در 6 بلوک 30 طبقه 16 واحدی ساخته می‌شوند. طبق اعلام تعاونی و شرکت عمران اسپادانا این پروژه‌ها تا سال 1404 آماده تحویل خواهند بود. بنابراین برای خرید و سرمایه‌گذاری در این پروژه‌های بسیار خوش‌ساخت و آگاهی از پیش فروش آن با تعاونی ارتش یا مشاورین حرفه‌ای در این زمینه تماس بگیرید.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید