0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

برج های لوکس تهران

پروژه های لوکس تهران

برج باغ فرشته پالاس :


این برج ۱۶ طبقه ای شامل ۱۱۴ واحد مسکونی است که شامل امکانات رفاهی:
استخر،سونا،سالن ورزشی،سالن بیلیارد،سالن اسکواش،زمین بازی چند منظوره و همچنین سالن اجتماعات می باشد.
واحدها ۲ خوابه،۳ خوابه و ۴ خوابه هستند.
متراژ واحدهای ۲ خوابه: ۱۵۹و۱۸۴
۳ خوابه ها: ۳۳۶ ،۳۰۹، ۳۰۳، ۲۹۰ ،۲۵۳ ،۲۴۱ متری هستند.
۴ خوابه ها:
۲۹۶و۳۵۶ متری هستند.
پنت ها ۳ خوابه و ۴ خوابه هستند. سه خوابه ها ۳۴۵ و ۳۷۱متری و چهار خوابه ها ۵۸۲، ۵۵۷ ،۵۱۳ ،۲۹۸ متری اند.


برج جام الهیه :


این برج لوکس برجی است تجاری اداری واقع در الهیه تهران که با دسترسی آسان از طریق خیابان شریعتی و بزرگراه مدرس و صدر و همچنین مجاورت با باغ سفارت روسیه در موقعیتی ممتاز قرار گرفته است.
ای برج ۱۷ طبقه ای است که ۵۵ واحد آن مسکونی و ۲۷ واحد تجاری دارد که شامل چهار طبقه پارکینگ،۲۷ واحد تجاری در طبقه همکف و اول به متراژ کل ۱۲۲۲ مترمربع و ۵۵ واحد اداری از طبقه دوم تا دوازدهم می باشد که به طور میانگین هر واحد ۲۱۰ متر مربع است.
این برج با سازه اسکلت پیچ و مهره ساخته شده که در برابر زلزله مقاومت قابل توجهی دارد.
با توجهی که به مقاومت این سازه در مقابل بلایای طبیعی شده است این برج از امتیاز خوبی برخوردار می باشد.
از مهم ترین موارد:
عایق بندی کف و دیوارها،اجرای اسکلت فلزی،سقف های عرشه فلزی،دوربین مدار بسته،برق اضطراری،نمای سرامیک و کامپوزیت خشک،موتورخانه و تاسیسات مجزا برای واحدهای مسکونی و تجاری،پوشش ضد حریق برای پارکینگ و آسانسورها،سیستم سرمایشی و گرمایشی،وان جکوزی برای کلیه واحدها،پله برقی برای طبقات تجاری،۳ دستگاه آسانسور در ظرفیت های ۸ و ۱۳ نفره،سیستم اطفاء حریق را می توان نام برد.


برج چهل باغ فرشته :


برج چهل باغ در یکی از بن بست های دنج منطقه فرشته واقع شده است.این برج بی نظیر با سبک جدیدی که ارائه داده است در بازار منحصر به فرد است.به این صورت که با جایگزینی واحدهای مسکونی از حالت آپارتمان بالکن دار به خانه حیاط دار از ارزش بالایی برخوردار است.این پروژه با طراحی حیاط در ارتفاع پاسخگوی نیاز مشتریانی است که از زندگی در پروژه های بلند مرتبه شهر و پرهیاهو دوری می کنند.
برج چهل باغ شامل:۳۴ واحد می باشد و یک ویلای ۱۱۰۰ متری در طبقه دوازدهم که ۲۵ واحد با متراژ ۲۴۵ تا ۳۰۰ متر، ۵ واحد با متراژ ۵۱۰ تا ۶۰۵ متر، ۴ واحد دوبلکس از ۴۷۰ تا ۵۵۰ متر دارد.
از امکانات رفاهی این برج می توان از: اتاق جلسات برج،میز بیلیارد برای مهمانان،اینترنت پرسرعت،کافی شاپ مجهز،سالن اجتماعات با ظرفیت ۱۰۰ نفر،باشگاه ورزشی،استخر بزرگ در طبقه پنجم،فضای پذیرایی مجزا،یک حیاط اختصاصی برای همه واحدها،سالن نمایش و سالن زیبایی بانوان نام برد.
همه واحدها دارای اتاق خواب بزرگ و سرویس بهداشتی هستند و واحدهای بزرگ تر در تمامی اتاق ها سرویس بهداشتی تعبیه شده است.


پروژه سبز آفرینش الهیه :


این برج با نمایی مدرن تلفیقی از سنگ،سفال و چوب شامل ۱۷ طبقه مسکونی و اسکلت فلزی پیچ و مهره است که ۱۲ طبقه آن مسکونی و ۹۶ واحدی است و ۵ طبقه مشاعات دارد.
متراژ واحدها به این صورت است:،۱۷۵،۱۳۹،۱۳۶،۱۲۹،۱۲۳،۱۱۹ ۱۵۰
از امکانات رفاهی این برج می توان از: استخر،جکوزی،سونای خشک،باشگاه ورزشی،میز بیلیارد،آسانسور،اتاق مستر،تراس گاردن،ناهارخوری مجزا،نشیمن مجزا،صبحانه خوری،برق اضطراری،آشپزخانه،روف گاردن،سینمای خانواده،سالن اجتماعات و ۵۰ پارکینگ مهمان نام برد.

مجتمع مسکونی آریو الهیه:
این مجتمع در منطقه الهیه ساخته شده است که شامل ۱۷ طبقه است. یازده طبقه آن مسکونی است و ۵۵ واحد دارد که ۶ طبقه آن مشاعات است.
متراژ واحدها به این صورت است:۲۶۶،۲۲۶،۱۹۲،۱۶۶،۱۶۴،۱۴۰،۱۱۸،۱۰۵ مترمربع
از امکانات رفاهی این برج می توان از: استخر،سونا،جکوزی،سالن ورزشی،سالن بیلیارد،سیستم تهویه هوا،سالن اجتماعات،فضای سبز،کارواش،درب ریموت،نورپردازی نما،جاده سلامت،لابی زیبا و آیفون تصویری نام برد.


پروژه باغ ایرانی فرشته:


این پروژه لوکس در دل یک باغ تاریخی ساخته شده است.در این باغ کوشکی متعلق به دوره قاجار قرار دارد و دو برج ۳۰ طبقه در اطراف این کوشک بنا شده اند.
برج شامل ۱۴۲ واحد می باشد و متراژ واحدها از ۳۵۰ شروع و به ۷۰۰ متر ختم می شود.طبقه ها تا طبقه سیزدهم ۴ واحدی هستند.طبقه های بعدی دو واحدی و به متراژ:۷۰۰،۴۲۰،۴۰۰،۳۷۰،۳۵۰ متر هستند.به همراه پنت هاوس ۱۴۰۰ متری.
از امکانات رفاهی این برج می توان از: سالن ورزشی چندمنظوره،زمین تنیس،بولینگ و بیلیارد،فضای اختصاصی بازی کودکان و استخرهای مجزا نام برد.
واحدهای این برج تراس های بزرگی مثل حیاط یک ویلا دارند .یکی از مزیت های این واحدها نورگیری مناسب این بناست.


برج امیر تیمور:


این برج در خیابان فرشته،خیابان بوسنی و هرزگوین واقع شده که شامل ۱۲ طبقه است و ۹ طبقه آن مسکونی است.
واحدها ۳۰ عدد هستند به متراژ ۲۸۰،۲۵۰ و ۵۵۰ مترمربع
از امکانات رفاهی این برج می توان از: باشگاه ورزشی،سالن بیلیارد،فوتبال دستی،پینگ پنگ،زمین بسکتبال،تنیس،زمین بازی بچه ها،سالن اسکواش،استخر،سونا،آب نما،باربیکیو،لابی مجلل،سالن اجتماعات،آلاچیق،روف گاردن،جاده سلامتی نام برد.


پارک تراس رزیدنس:


این برج در منطقه الهیه واقع شده است از نوع سازه اسکلت فلزی که ۱۶ طبقه است.یازده طبقه مسکونی و چهار طبقه مشاعات دارد.واحدها ۲۲ واحد هستند به متراژ ۴۰۰ و ۵۵۰ مترمربع
از امکانات رفاهی این برج می توان از: ۲ لاین آسانسور،لابی،سالن اجتماعات،باشگاه ورزشی،استخر،سونای خشک و بخار،روف گاردن، آشپزخانه صنعتی، لابی من ۲۴ ساعته،برق اضطراری و پارکینگ ۱۰۰ عددی نام برد.


چناران پالاس فرشته:


این برج در منطقه فرشته واقع شده است با سازه بتنی که تلفیقی از نمای کلاسیک،سنگ و سیمان است و شامل ۱۵ طبقه  و ۲۷ واحدی است. طبقات مسکونی این برج ۱۰ طبقه هستند و متراژ واحدها ۳۳۰ و ۳۵۰ مترمربع است.متراژ واحدهای استخر دار ۴۲۵ و ۵۰۰ و ۵۵۰ و ۶۳۰ مترمربع هستند.
متراژ پنت هاوس ۱۰۰۰ متر به همراه استخر و تراس می باشد.
از امکانات رفاهی این برج می توان از: آسانسور، لابی، سالن اجتماعات، سالن سینما، نورپردازی نما، درب ریموت کنترل ،دوربینمداربسته ،فضای سبز، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، بیلیارد، بولینگ، اسکواش، سیستم اطفاء حریق نام برد.


برج تیفانی فرشته:


این برج در منطقه الهیه واقع شده است.نوع سازه اسکلت فلزی است با نمای کلاسیک که شامل ۱۳ طبقه است.ده طبقه آن مسکونی و سه طبقه مشاعات دارد.
برج ۱۷ واحد دارد با متراژ ۲۵۰ ،۱۲۰ و ۳۷۰ مترمربع و یک پنت هاوس ۱۰۰۰ متری
از امکانات رفاهی این برج می توان از: ۲ لاین آسانسور،لابی،سالن اجتماعات،سالن ورزشی،استخر،سونای خشک و بخار،لابی من ۲۴ ساعته،برق اضطراری و ۵۰ عدد پارکینگ نام برد.

 

بام سروستان:

این برج در منطقه زعفرانیه واقع شده است و نوع سازه آن اسکلت فلزی است با نمای سنگ و سیمان که شامل ۱۸ طبقه و ۴۴ واحد است.
از امکانات رفاهی این برج می توان از:
سالن ورزشی، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن سرگرمی کودکان، سالن اجتماعات، آنتن مرکزی، برق اضطراری، دوربین مداربسته، فضای سبز پشت بام و ۱۰۷ واحد پارکینگ نام برد.



بام نیاوران:

این پروژه در منطقه نیاوران خیابان یاسر احداث شده است. سازه این برج از نوع اسکلت فلزی است با نمای سنگ و سیمان که شامل ۹ طبقه و ۱۷ واحد می باشد.
برج ۵ طبقه مسکونی و ۳ طبقه پارکینگ دارد.
از امکانات رفاهی این برج می توان از:
آنتن مرکزی، سالن ورزشی، دوربین مداربسته، آسانسور، شبکه اینترنت، عایق صوتی و حرارتی، سونای خشک و تر، پنجره دوجداره،وسایل آشپزخانه مانند (یخچال فریزر- اجاق گاز- ماشین ظرفشویی و لباسشویی و...) را نام برد.



برج آلتون کورت:

این برج در خیابان نیاوران قرار دارد و از لوکس ترین برج های تهران به شمار می رود که شامل ۲۴ طبقه و ۶۰ واحد می باشد.
برج آلتون کورت دو پنت هاوس به متراژ ۵۰۰ و ۷۰۰ متری بسیار زیبا دارد.
از امکانات رفاهی این برج می توان از:
لابی مجلل، استخر، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روف گاردن، فضای زیبا برای پیاده روی، زمین تنیس، رستوران، خانه هوشمند، سیستم جاروبرقی مرکزی، باند هلی کوپتر و آشپزخانه را نام برد.



باغ جمشیدیه:

این برج در جنوب پارک جمشیدیه واقع شده است و یکی از زیباترین برج های تهران می باشد. نوع سازه اسکلت فلزی است با نمای سنگ و سیمان که شامل ۹ طبقه و ۲۵ واحد است.
از امکانات رفاهی این پروژه می توان از:
خانه هوشمند، دوربین مداربسته، فضای سبز پشت بام، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آنتن مرکزی، برق اضطراری، اینترنت، وسایل کامل آشپزخانه، لابی مجلل، لابی من ۲۴ ساعته، سالن اجتماعات، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد و ۶۸ واحد پارکینگ نام برد.



بهشت نیاتوس:

این برج در منطقه فرشته واقع شده که شامل ۳۱ طبقه و ۶۰ واحد مسکونی می باشد.
نوع سازه این برج از نوع اسکلت فلزی است و نمای آن مدرن است.
۲۵ طبقه برج مسکونی است و ۵ طبقه زیرزمین و ۶ طبقه مشاعات را داراست.
متراژ واحدها ۳۵۰، ۴۵۰ و ۸۰۰ متر مربع می باشد.
متراژ پنت هاوس ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر مربع است.
از امکانات رفاهی این برج می توان از:
لابی مجلل، لابی من ۲۴ ساعته، سالن ورزشی، استخر، سونای خشک و بخار، سالن اجتماعات، روف گاردن، تراس گاردن، برق اضطراری، آشپزخانه صنعتی، ۸ لاین آسانسور و ۴۶۰ واحد پارکینگ را نام برد.



برج رولکس فرمانیه:

این برج در منطقه فرمانیه قرار دارد و یکی از لوکس ترین برج های تهران به شمار می رود. علت نام گذاری این برج مجاورت با برند ساعت رولکس می باشد.
تعداد طبقات برج ۱۶ طبقه و ۵۲ واحد مسکونی را دارا است.
متراژ واحدها بین ۱۳۰ تا ۳۰۰ متر مربع می باشد.
از امکانات رفاهی این برج می توان از:
آسانسور، کارواش مرکزی، روف گاردن، زمین ورزشی، پزشک اختصاصی، اینترنت و ماهواره مرکزی، لابی مجلل، لابی من ۲۴ ساعته، سالن ورزشی، آسانسور اختصاصی برای حمل ماشین برای پنت هاوس، سیستم استفاده از انرژی خورشیدی و ۲۰۰ واحد پارکینگ نام برد.



برج روما رزیدنس:

این برج در منطقه کامرانیه واقع شده است و دارای واحدهای مسکونی و تجاری است .
سازه برج از نوع فلزی است با ننای نئو کلاسیک که شامل ۱۵ طبقه و ۶۵ واحد مسکونی می باشد.
متراژ واحدها ۳۵۰، ۴۰۰ و ۶۰۰ متر مربع است و دو واحد پنت هاوس به متراژ ۹۲۶ و ۱۴۰۰ متری دارد.
از امکانات رفاهی این برج می توان از:
لابی و لابی من ۲۴ ساعته، سالن اجتماعات، سالن بیلیارد، کارواش، سالن ورزشی، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سینمای ۳ بعدی، آشپزخانه به همراه وسایل، مجموعه آبی، دوربین مداربسته، آنتن مرکزی و سیستم اطفاء حریق نام برد.



برج بین المللی تهران:

این برج در ضلع شمالی بزرگراه حکیم واقع شده است نوع سازه از نوع بتن است و شامل ۵۶ طبقه و ۵۷۲ واحد می باشد.
از امکانات رفاهی این برج می توان از:
سالن ورزشی، زمین تنیس، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، مسیر ویژه تردد معلولین، سیستم اطفاء حریق، برق اضطراری، آنتن مرکزی، سالن اجتماعات، عایق های صوتی و حرارتی و ۱۰۰۰ واحد پارکینگ نام برد.



برج پارامیس:

این برج لوکس در خیابان فرشته واقع شده است که شامل ۱۳ طبقه و ۹ واحد مسکونی می باشد. متراژ هر واحد ۴۳۵ متر مربع است.
همچنین یک واحد پنت هاوس به متراژ ۵۴۰ متر مربع را دارا می باشد.
از امکانات رفاهی این برج می توان از:
استخر، سونای خشک و بخار، روف گاردن، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، اتاق ماساژ، تهویه هوا، دوربین مداربسته، سیستم اطفاء حریق، فضای سبز، لابی مجلل، لابی من ۲۴ ساعته، ساختمان هوشمند و نورپردازی نما نام برد.



برج های ایران زمین:

این برج از ۳ برج متصل به هم در خیابان ایران زمین واقع در شهرک غرب تشکیل شده است و شامل ۲۹ طبقه و ۳۶۲ واحد می باشند.
از امکانات رفاهی این مجموعه می توان از؛
آب نماهای زیبا، زمین بازی، آلاچیق، فضای سبز، سالن ورزشی، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، لابی مجلل، کارواش، باند هلی کوپتر، سیستم اطفاء حریق، سالن اجتماعات و سیستم شوتینگ زباله را نام برد.

 

نوشته سمانه هراتیان ( مدیریت املاک دیار )

09129492477

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید