0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

باملند تهران کجاست

بام لند تهران از لوکس ترین مراکز تفریحی و تجاری در تهران است که به دلیل فاصله کم با دریاچه چیتگر، به یک جاذبه گردشگری نیز تبدیل شده است. بام لند تهران در زمان کم، طرفداران زیاد پیدا کرده و بازدید کنندگان زیادی از سراسر کشور را جذب کرد. در این مقاله به معرفی بام لند تهران پرداخته ایم.

 

 

 

 

موقعیت بام لند و دسترسی به آن

 

بام لند در شمال غربی تهران و منطقه 22 شهرداری واقع شده است و فاصله بسیار کمی با دریاچه چیتگر دارد. دسترسی به بام لند برای ساکنان کرج و تهران کار راحتی است.

بام لند در انتهای اتوبان همت واقع شده است. خروجی کاشان در انتهای اتوبان همت، به میدان موج و سپس بلوار صدف می رسد که بام لند در آن منطقه قرار دارد.

 

  • دسترسی به بام لند از طریق مترو

 

دسترسی به بام لند با مترو آسان است و بدون عوض کردن ایستگاه می توان به آن رسید. قطارهای خط 5 به ایستگاه مترو چیتگر می رسند که پس از آن فاصله بسیار کمی تا بام لند باقی می ماند.

پس از رسیدن به ایستگاه مترو چیتگر، دو راه برای رسیدن به بام لند وجود دارد. راه اول سوار شدن بر اتوبوس های شهرک شهید باقری است که در بام لند هم توقف می کنند. راه دوم طی کردن مسیر با تاکسی های پایانه چیتگر است که از خیابان هوا نیوز به بام لند می رسند.

 

  • دسترسی به بام لند تهران از طریق ماشین شخصی

 

افرادی که ساکن کرج هستند، باید با استفاده از ماشین شخصی از جاده مخصوص کرج به اتوبان آزادگان و در نهایت از سمت شمال آن به اتوبان خرازی برسند. در ادامه این مسیر پس از بلوار کاشان و موج، به بلوار صدف می رسند که بام لند در آن جا قرار گرفته است.

 

راه دیگر رسیدن به بام لند با ماشین شخصی، طی کردن مسیر همت شرق به غرب و پس از آن رسیدن به اتوبان خرازی است. پس از آن بهترین راه حرکت از خروجی کاشان جنوب و رسیدن به بلوار موج و سپس صدف است.

در صورتی که با ماشین شخصی به بام لند بروید، می توانید ماشینتان را در پارکینگ اختصاصی بام لند که در خیابان هوا نیوز واقع شده است پارک کنید. پارکینگ اختصاصی بام لند در بلوار صدف قرار گرفته است که فاصله بسیار کمی نیز تا مجموعه باملند دارد.

 

  • دسترسی به بام لند از طریق اتوبوس

​​​​​​​

اتوبوس های پایانه آزادی و شهید باقری، بهترین راه رسیدن به بام لند از طریق اتوبوس هستند. بهترین راه رسیدن به بام لند از طریق اتوبوس، پیاده شدن در ایستگاه کاشان در این خط است. پس از آن تنها چند دقیقه با پای پیاده تا بام لند فاصله مانده است.

اتوبوس های شهرک دریای پایانه صادقیه نیز به دریاچه چیتگر و بام لند می رسند. پیاده شدن در ایستگاه جوزانی، سریع ترین راه رسیدن به بام لند از این خط است.

 

 

 

زمان فعالیت بام لند

 

مجموعه بام لند از ساعت 10 صبح تا آخرین ساعت شب پذیرای بازدیدکنندگان و مشتریان است. برخی از فروشگاه های بام لند دیرتر از این زمان شروع به فعالیت می کنند. بازدید از باملند برای عموم مردم رایگان است و هیچ هزینه ای برای ورود به آن دریافت نمی شود.

 

  نزدیک بودن به پروژه های چیتگر

 

یکی از مزیت های پروژه های چیتگر، نزدیک بودن به بام لند است. برخی از این پروژه ها که در اطراف دریاچه قرار گرفته اند، تنها چند دقیقه با بام لند فاصله دارند.

 

  • نیکان

​​​​​​​

پروژه نیکان که  از پروژه های جدید چیتگر است، در اتوبان خرازی واقع شده است. این پروژه دسترسی آسانی به انواع مراکز تفریحی شهر از جمله بام لند دارد.

 

  • اطلس

​​​​​​​

پروژه اطلس در اطراف دریاچه چیتگر قرار گرفته اند و دسترسی سریعی به میدان موج، بلوار صدف و مجموعه بام لند دارند. برج اطلس 3 نیز، در فاصله بسیار کمی از بام لند قرار گرفته است و ساکنان آن به راحتی می توانند با تاکسی در کمترین زمان به بام لند برسند. امکان رفتن به بام لند با پای پیاده نیز برای ساکنان اطلس وجود دارد.

 

  • بیسموت

​​​​​​​

پروژه بیسموت نیز یکی از نزدیک ترین پروژه ها به بام لند است که در شمال دریاچه چیتگر قرار گرفته است. به دلیل این که به پروژه به اتوبان همت و خرازی بسیار نزدیک است، به بام لند نیز دسترسی آسانی دارد. بام لند و ایرانمال از مهم ترین مراکز تفریحی و تجاری اطراف پروژه بیسموت هستند.

​​​​​​​

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید