0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

پهنه طبیعت چیتگر

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژه های منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.

ما بنا به خرید و فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه را در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل می توانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
 

 

 

این روزها آوازه پیشرفت چشم گیر منطقه 22 همه جا پیچیده است و به دلیل نزدیکی به دریاچه چیتگر و مکان های دیدنی همچون ایرانمال و باغ گیاه شناسی و... توریست های زیادی را به خود جذب کرده است.

اگر از این منطقه گذر کرده باشید قطعا برج های زیادی توجه شما را جلب کرده است.

قصد داریم در این مقاله شما را با پهنه های چیتگر بیشتر آشنا کنیم و موقعیت آنها را بررسی کنیم.

 

شهرک چیتگر به چند پهنه تقسیم شده است که شامل برج های آماده و نیمه آماده و یا در حال ساخت میشود. هرکدام از پهنه ها با توجه به موقعیت و امکانات به خصوص خود می‌تواند نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند. 

شهرک چیتگر به 5پهنه تقسیم میشود

پهنه a

پهنه b

پهنه C

پهنه d

پهنه e

 

 

پهنه a شهرک چیتگر: تقریبا با 1000مترفاصله گرفتن از دریاچه چیتگر به پهنه a می‌رسید که برج های پامچال و ارکیده را می‌توانید مشاهده کنید.

 

 

پهنه b یا  سروستان: این پهنه در آنتهای همت قرار دارد و چشم انداز باغ ملی و شهربازی هزارو یک شهر را داراست. و از برج های n d g b تشکیل شده است.

 

 

پهنه c یا  نارنجستان : این پهنه به اسم پهنه نارنجستان نیز شناخته می‌شود. برج های 4 گانه نزاجا نیز در این پهنه واقع شده است.

شامل 8برج که 4برج برای نیروی زمینی، 2برح پدافند ارتش، 1برج نیروی دریایی، 1برج نیروهایی.

 

پهنه d یا پهنه طبیعت : چهارمین پهنه که به دلیل موقعیت فوق العادش که از سمت شمال به باغ گیاه شناسی ملی دسترسی دارد به این نام خوانده می‌شود.

 

 

 

پهنه طبیعت چیتگر ( پهنه d  ) 

 

این پهنه به دلیل نزدیکی به باغ گیاهشناسی به نام پهنه طبیعت شناخته میشود ( شمال باغ گیاهشناسی ملی) . این پهنه شامل22 برج میشود به نام بلوک های کوهسار، باران،ساحل ، چشمه سار،دریا ، ابشار ، نور و سایه 

 

 

 

 

انتخاب واحد در پهنه طبیعت چیتگر

 

طرح توانمندسازی ارتش از سال 98_99 آغاز شد و سهام های 20 متر و 50 متر را شروع به عرضه نمود و در اواسط سال 1401 انتخاب واحد آن شروع شد که الویت بر اساس سنوات (سنوات خدمت شخص فروشنده نسبت به سال ثبت نام 98یا99 ) و واریزی و طرح حکمت فروشنده این انتخاب واحد صورت میگرد  و حداقل متراژ واحدها 100 متر می باشد یعنی برای ورود باید دو سهم 50 و یا پنج سهم 20 متری داشته باشید و اگر خواهان متراژ بالاتری نیز میباشید باید از اشخاص و یا تعاونی متراژ مازاد تهیه نمایید . که میتوانید طی اقساط 2الی 3 ساله مبلغ را پرداخت کنید.

و اگر شما فقط یک سهم 20 یا 50 داشته باشید و توانایی خرید ما بقی سهام ها را نداشته باشید میتوانید با شخص یا اشخاص دیگر شریک شوید که این شراکت زیر نظر بنیاد تعاون ارتش میباشد.

 

 

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید