0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

فروش سهام چیتگر

فروش سهام چیتگر

 

امروزه روش‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد اما اگر به‌دنبال یک روش آسان، مطمئن و ایمن هستید باید به سراغ خرید و فروش سهام چیتگر بروید. منطقه 22 یکی از مناطق مهم در تهران است که آینده‌ی درخشان در پیش‌رو دارد. این منطقه که با برج‌های مدرن و لاکچری و مجتمع‌های تجاری گوناگون احاطه شده، دارای روش‌های مختلف و متنوعی برای سرمایه‌گذاری و به‌ویژه خانه‌دار شدن افراد است. بیشتر سهام‌هایی که در این منطقه به‌فروش می‌رسد مطمئن و متعلق به تعاونی ارتش هستند، بنابراین با یک پشتیبانی عالی می‌توانید در یک سرمایه‌گذاری مطمئن ورود کنید. با این‌حال قبل از خرید و فروش سهام ارتش چیتگر پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید تا با دانش کافی در این زمینه قدم بردارید.

 

 

سهام های پروژه چیتگر چیست؟

 

 

 

 

سهام چیتگر که در منطقه 22 خرید و فروش می‌شود متعلق به بنیاد تعاون ارتش است. این بنیاد در راستای حمایت کارکنان خود در ضلع غربی دریاچه چیتگر در یک قسمت بزرگ که از 5 پهنه تشکیل می‌شود و با نام‌های پهنه ، b، c، d و e معروف است، در حال ساخت شهرکی زیبا و مدرن است.

توجه داشته باشید که به‌طورکلی سهام به میزان متراژی که یک فرد می‌تواند یک واحد آپارتمان را انتخاب و خریداری کند، اشاره دارد که براساس پروژه‌های مختلف تعداد سهام برای خرید، متفاوت خواهد بود.

سهام های چیتگر ارتش که با نام طرح توانمند سازی ارتش یا سهام ارتش نیز شناخته می‌شوند شامل دو طرح کلی یعنی سهام 33 و 63 متری و سهام 20 و 50 متری هستند که مبنی بر مشارکت بنیاد تعاون ارتش (بتاجا) و شرکت مسکن‌سازان ارتش است. عمدتاً سهام‌ های 33 و 63 متری مخصوص شهرک امام رضا یا پهنه b می‌شود و سهام های 20 و 50 متری روی پهنه d تمرکز دارد.

 

طرح توامنمند سازی بنیاد تعاون ارتش که شامل سهام‌های 50 و 20 متری یا 33 و 63 متری است، عمدتاً به کارکنان و پرسنلی تعلق می‌گیرید که سابقه‌ی خدمت‌ آن‌ها در ارتش بیشتر از 15 سال است. کارکنان و پرسنل چیتگر که از سهام‌ 20 و 50 متری پروژه ارتش استفاده می‌کنند، می‌تواند برج‌های در حال ساخت در پهنه‌های b، d و e را پیش‌خرید کنند. این سهام‌ها قابلیت فروش به افراد غیرنظامی و خارج از ارتش را دارد که خریداران برای تهیه آن باید به دفتر اسناد رسمی مراجعه کنند تا با یک قرارداد قطعی ضمن نقل و انتقال یک وکالت بلاعزل نیز از فروش دریافت و آن را به تعاونی برای ادامه مراحل پیش‌ فروش چیتگر ارائه دهند.

 

 

انواع سهام های پروژه های چیتگر

 

یکی از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه های چیتگر تنوع گسترده انواع سهام برای برج‌ها و بلوک‌های مختلف است. در واقع این منطقه با توجه به شرایط هر فرد، سهام‌های متنوعی را دارد تا در راستای سرمایه‌گذاری و خانه‌دار شدن افراد بهترین شرایط را فراهم آورد. از بارزترین انواع سهام های پروژه های چیتگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که در ادامه به‌طورکامل به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

 

- سهام 33 و 63 متری

- سهام 20 و 50 متری

- سهام ارتش

- سهام توانمندسازی

- سهام بازنشستگان

- سهام سلحشور

 

توجه داشته باشید که خرید سهام باید براساس متراژ موردنظر انجام شود. در واقع برای حداقل متراز مثلاً 100 متر باید دو عدد سهام 50 متری یا 5 عدد سهام 20 متری خریداری کنید. این در حالی است که اگر شما توان خریداری تعداد سهام برای متراژ موردنظرتان را ندارید، می‌توانید به‌صورت مشارکتی اقدام به خرید سهام کنید. این بدان معنا است که شما به عنوان خریدار می‌توانید با یک یا چند دیگر سهام را زیرنظر بنیاد تعاون ارتش به‌صورت اشتراکی تهیه کنید.

 

 

سهام های 33و 63 متری

 

سهام بازنشستگی ارتش یا سهام 63 متری و سهام 33 متری یکی از سهام‌های پرطرفدار در چیتگر و پهنه b است. این سهام شامل تمام بلوک‌هایی که در این منطقه در حال احداث و راه‌اندازی هستند مانند بلوک‌های d، n، g و b3 می‌شود. این سهام مربوط به کارکنان ارتش می‌شود که دارای سنوات خدمتی بالای 15 سال بوده و با توجه به نوع واریزی (330 یا 63 متری) شرایط خرید و فروش سهام چیتگر آن‌ها متفاوت خواهد بود. زمان ثبت‌نام برای کارکنان و پرسنل ارتش برای این سهام تا تاریخ 31 تیر ماه 1399 بود. در حال حاضر به‌دلیل پیشرفت چشمگیر  پهنه d و بلوک‌های آن از سوی بنیاد تعاون ارتش اعضا و خریداران این سهام می‌توانند برای انتخاب واحد مراجعه کنند.

در حال حاضر 8 هزارنفر در پهنه B دارای سهام 33 و 65 متری هستند که 6 هزار و پانصد نفر اعضا انتخاب واحد را انجام داده‌اند و الباقی منتظر زمان اطلاع‌رسانی تعاونی هستند.

 با این ویژگی اگر فردی در حال حاضر سهام‌های 33 و 63 متری را خریداری کند، به‌ سرعت می‌توانند واحد را دریافت کنند و افرادی که قصد فروش سهام چیتگر 20 و 50 متری را داشته باشند سود زیادی خواهند کرد.

 

 

سهام 20 و 50 متری

 

سهام‌ های 20 و 50 متری نیز که بخش مهمی از پروژه های چیتگر یعنی پهنه D را در می‌گیرد که دارای ویژگی دریافت وام طرح حکمت نیز است. این طرح عمدتاً برای بازنشستگان ارتش و پرسنلی است که مدت سنوات خدمت آن‌ها بیشتر از 17 سال است. این سهام شامل‌ 20 متری و 50 متری است که قیمت آن‌ها به‌دلیل پایان ثبت‌نام (آبان 99) بسیار متفاوت است. همچنین انتخاب واحد براساس اولویت خریداران و اعضا انجام می‌شود.

 

 

سهام توانمند سازی

 

سهام 20 و 50 متری، با نام طرح توانمند سازی نیز شناخته می‌شوند که توسط بنیاد تعاون ارتش ارائه شده است. این طرح با هدف حمایت از کارمندان و اعضای نیروهای مسلح است که از تاریخ 10 آبان سال 1400 واگذاری آن آغاز شده است. سهام توانمندسازی ارتش یا همان سهام 50 و 20 متری شامل پهنه‌های B، E، A و D می‌شود که از بهترین موقعیت و دسترسی برخوردار هستند. سازنده کلیه پروژه‌های سهام توانمند سازی برعهده شرکت آرشام می باشد.

 

 

سهام ارتش

 

تمام سهام‌هایی که در منطقه 22 خرید و فروش می‌شود، همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم متعلق به بنیاد تعاون ارتش  است. در واقع کلیه سهام‌های این منطقه با نام سهام ارتش نیز شناخته می‌شوند که از ثبت‌نام اولیه (که در سال‌های 99 و 1400 به پایان رسیده است) تا انتخاب واحد و انتقال مالکیت سهام و تحویل همراه با سند رسمی زیر نظر ارتش انجام می‌شود. کلیه سهام‌های ارتش نیز در ضلع غربی دریاچه چیتگر قرار دارند که با نام سهام چیتگر ارتش بتاجا نیز خرید و فروش می‌شوند.

 

 

سهام بازنشستگان

 

سهام بازنشستگان در دو بخش سهام بازنشستگان ارتش بتاجا و پروژه بازنشستگان نیروهای مسلح در منطقه 22 خرید و فروش می‌شود. این سهام‌ها شامل سهام بازنشستگی ارتش پهنه B و پهنه D می‌شوند. سهام بازنشستگان شامل سهام‌های 20 متری، 33 متری، 50 متری و 63 متری هستند که قابل خرید و فروش به غیر از بازنشستگان ارتش را دارد و نقل و انتقال آن زیر نظر ارتش یا تعاونی ثمین انجام می‌گیرد.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید