0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

پروژه های پذیره نویسی چیتگر نوظهور

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژهای منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید . برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.


ما بنا به خریدو فروشو نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه رو در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل  میتوانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

در بحث خرید ملک پذیره‌ نویسی برای پروژه‌‌هایی استفاده می‌شود که در مرحله خرید زمین و شروع پروژه هستند و در واقع پروژه در فاز صفر قرار دارد.

پروژه‌‌های منطقه 22 تهران نیز برای افراد این امکان را فراهم کرده است تا از اعضای اولیه پروژه باشند، اما هدف اصلی تامین منابع مالی پیمانکار و اعتبار پروژه است.

شما هنگام ثبت نام باید مبلغی را به عنوان مبلغ زمین و تراکم آن پرداخته و سپس مابقی را اقساطی طبق توافق صورت‌گرفته بپردازید.

این نوع پذیره‌نویسی‌‌ ها که بیشتر در چیتگر یا همان منطقه 22 صورت می‌گیرد، مبلغ زمین و تراکم پروژه‌‌ها را با توجه به موقعیت مکانی آن‌‌ها می‌سنجد.

 

نکته قابل توجه در رابطه با پذیره‌نویسی پروژه‌‌های منطقه 22 آن است که شخص عضو دست اول بوده و دیگر نیازی نیست از کسی زمین بخرد، به عبارتی دیگر می‌توان گفت که صاحب امتیاز اصلی واحد‌‌های خود خواهند بودیکی از سودآورترین مناطق در تهران، منطقه 22 یا همان چیتگر است که به عنوان قطب گردشگری از آن یاد می‌شود؛ چرا که املاک، آپارتمان‌‌ها و برج‌‌های سر به فلک کشیده‌‌ای در آن‌جا ساخته شده است و بسیاری از هم‌وطنان به آن‌جا را به سمت خود کشیده است.

به عنوان مثال، تعاونی‌‌های مسکن در این منطقه به خوبی توانسته‌اند با ساخت‌و‌ساز‌های مناسب همه نگاه‌‌ها را به سمت چیتگر جذب کنند.

 

 

بیشتر بخوانید : برج های 4 گانه ارتش قیمت قطعی

 

 

پذیره‌ نویسی در چیتگر برای پروژه‌‌های تعاونی مسکن سپاه، ارتش و دیگر نهاد‌های دولتی و خصوصی صورت می‌گیرد.

شما برای آن‌که یک سرمایه‌گذاری امن در این منطقه داشته باشیداین روز‌ها شاهد رشد فزاینده‌ای از ساخت و ساز در اطراف دریاچه چیتگر هستیم؛ چرا که علاوه بر امکانات رفاهی عالی، از آب‌و‌هوایی تمیز و دسترسی‌‌های عالی برخوردار است. شاید فکر کنید که تمامی پروژه‌‌های ساخت و ساز این منطقه، قابلیت پذیره‌نویسی را دارند اما باید به شما بگوییم که تنها برای پروژه‌های قسمت غربی دریاچه این امکان وجود دارد. پروژه‌های قسمت شرقی دریاچه تنها همگی شخصی‌ساز یا بدون قابلیت پذیره‌نویسی هستند.

 

 

بیشتر بخوانید : تجهیز کارگاه پروژه کاران چیتگر

 

مهم‌ترین نکته‌ای که در پذیره‌نویسی پروژه‌های منطقه 22 باید در نظر داشت، تعیین اقساط آن با توجه به زمین پروژه است و مطلب بعدی آن‌که هزینه ساخت و ساز جداگانه محاسبه می‌شود. در نهایت هنگام پذیره‌ نویسی به زمان تحویل پروژه بسیار دقت کنید.

 

 

بیشتر بخوانید :  چگونگی سرمایه گذاری سودمند در چیتگر

 

سرمایه گذاری در زمینه املاک از آن دسته از سرمایه گذاری هایی است که در طول زمان به شدت حائز اهمیت بوده قطعا برای همه ی ما پیش اومده که با افرادی مواجه شدیم که با خریدن یک ملک سود های میلیاردی کردند و همچنین با افرادی هم مواجه شدیم که روی املاکی سرمایه گذاری کردند که سود های ناچیزی داشتند،تفاوت در چیست؟در دانش سرمایه گذاری همه ی آدمها مایلند که سود بکنند اما همه از دانش سرمایه گذاری اطلاع ندارند یا خیلی ها صرفا براساس اینکه دوروبری هاشون چه سودهایی کردند سرمایه گذاری انجام میدهند؟

 

 

 

نکته مهمتر، قطعا زمان هایی بوده به این فکر کنیم یا جایی شنیده باشیم که چندسال پیش این منطقه که الان جز بهترین مناطق سرمایه گذاری محسوب میشود چندسال پیش محدود آدمهایی حاضر بودند بابتش هزینه پرداخت کنند و این افراد الان جز سرمایه گذاران بزرگ محسوب میشوند.

 

 

 

بیشتر بخوانید : پروژه سهند 1 از سازنده ای با رزومه قوی و درخشان

 

 

 

 

 

 

این روزها سرمایه گذاری در منطقه ای که به قطب گردشگری پایتخت تبدیل شده است که مهم ترین عامل ساخت و ساز این منطقه به شمار می رود سرمایه گذاری در منطقه 22 به واسطه پروژه های بین المللی مثل ایران مال که بزرگترین مال خاورمیانه محسوب میشود ،پروژه شهربازی هزار و یک شهر این نوید رو به سرمایه گذاران در این منطقه میدهد که منطقه 22در آینده نه چندان دور جز مناطق اول تهران خواهد بود که سرمایه گذاری در آن رشد زیادی برای سرمایه گذاران این منطقه خواهد داشت بهترین زمان برای سودآوری پروژه های پذیره نویسی نسبت به پیش رفت کار پروژه ها هستش که هر چه مرحله کاری روند پروژه جلوتر باشد قطعا سود دهی بالایی برای افراد دارد.

 

 

نوشته شده توسط مشاور شما

خانم صفری

09351133396

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید