0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بررسی پروژه های شخصی ساز منطقه22 چیتگر

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژهای منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید . برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.


ما بنا به خریدو فروشو نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه رو در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل  میتوانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

مقدمه:

 

جدیدترین پروژه های شخصی ساز در منطقه 22 و چشم انداز ان ها

چندسالی هست که با ورود سازنده های برتر کشور به منطقه 22 سازه های خاص و لاکچری در این منطقه به چشم میخورد.

 

همانطور که میدانید منطقه 22 با توجه به انبوه سازی تعاونی مسکن ها در این منطقه برج ها و شهرک هایی که ساخته شدن همه به صورت اکونومی میباشد و امکانات زیادی ندارند به دلیل اینکه هدف تعاونی مسکن ساخت مسکن ارزان است نه لاکچری و اعضای این تعاونی ها میخواهند واحدهایشان با حداقل مبلغ و اقساطی که پرداخت میکنند تحویل شود و شاید برای انها مهم نباشد برجی که در ان زندگی میکنند امکاناتی مانند استخر، سونا یا سالن ورزشی مجهز داشته باشد هدف اصلی انها تحویل واحد و ساکن شدن در یک واحد معقول در منطقه 22 تهران است .

 

 

 

 

ورود پروژه های مسکونی شخصی ساز به این منطقه زیبایی این منطقه را دوچندان کرده با توجه به معماری های زیبایی که در نما ایجاد میکنند نور پردازی های خیره کننده ی این برج ها در شب باعث میشه واقعا ادم به وجد بیاد .

 

 

 

 

از معروف ترین پروژه های شخصی ساز در منطقه 22 میتوان به برج های لبخند 1 و لبخند 2 که توسط شرکت توسعه ساختمان پژوهش ساخته شده اشاره کرد. 

 

 

 

 

و همچنین پروژه ی تندیس اقاقیا در شهرک گلستان که توسط مهندس عباس گلوی در منطقه 22 داره ساخته میشه  که این ها نشان دهنده این هستند که سازنده های برتر کشور که در منطقه های خاص تهران مثل الهیه زعفرانیه و ... جزو سازنده های برتر هستند حالا اینبار منطقه 22 را برای ساخت سازه های خاص خود انتخاب کرده اند این سازنده ها همگی بهترین مشاورای سرمایه گذاری را در اختیار دارند و حتما در این منطقه اینده منحصر به فردی دیده اند که این منطقه را برای ساخت و ساز و ورود سرمایه خود به این منطقه انتخاب کردند.

 

 

 

بیشتر بخوانید : پروژه تریتیوم vip با سرعت ساخت فوق العاده

 

 

 

1. اهمیت و جایگاه های پروژه های شخصی ساز در منطقه22

 

 

پروژه های شخصی ساز و لوکس در منطقه 22 با توجه به اینکه حجم ساخت و ساز در این منطقه بسیار بالاست توسط تعاونی مسکن ها ولی این پروژه ها کاملا به چشم می ایند به دلیل اینکه تعدادشون محدوده و قیمت بالاتری نسبت به برج های تعاونی ساز دارند.

 

پروژه های شخصی ساز در منطقه 22 اهمیت بسیار زیادی دارند زیرا که:

1_ به دلیل معماری های خاصی در برج ها استفاده میکنند زیبایی این منطقه را بیشتر میکنند و شخصی که برای بار اول وارد این منطقه میشود به قدری خیره ی این پروژه های خاص میشود که بقیه پروژه ها به چشمش نمیاد و منطقه را به همیشه به برج های زیبا و خاصش میشناسد.

 

2_ باتوجه به امکاناتی که این پروژه ها دارند باعث شده مابقی پروژه های تعاونی ساز تا حد امکان از این امکانات استفاده کنند.

به طور مثال برج هایی که تا سال 95 در این منطقه ساخته شدند امکاناتی مانند اسانسور باربر لابی من 24 ساعته داشتند. این همه ی امکانات یه برج مسکونی است ولی امروزه دیگه همه ی برج ها حداقل  سالن ورزشی در نظر میگیرند در نقشه ی لابی که با اجاره دادن به باشگاه های ورزشی ساکنین هم میتوانند از این باشگاه ها استفاده کنند. یا استفاده از نورپردازی به نسبت ساده در نما بلوک های برج های تعاونی ساز

پس میتوان نتیجه گرفت با ورود پروژه های لوکس شخصی ساز به منطقه مدیران تعاونی مسکن ها سعی داشتند با حداقل هزینه پروژه های خود را در حد یک برج با امکانات بسازند که امیدواریم با تلاش مهندسین و مدیران تعاونی مسکن ها تعداد برج های لوکس و خاص منطقه 22 روز به روز بیشتر شود.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید از : پروژه نیکان سازه ای از ارگان دولتی (وزرارت دفاع)

 

 

 

2.تحولات بازار مسکن منطقه22 باتوجه به ساخت پروژه های شخصی ساز

 

به جرات میتوان گفت با ورود پروژه های شخصی ساز لوکس به منطقه 22 قیمت املاک و حجم سرمایه گذاری در این منطقه بیشتر شده است.

به دلیل بالاتر بودن قیمت این پروژه ها در منطقه 22 و تکمیل و تحویل این پروژه ها به نسبت قیمت میانگین منطقه را بالابرده و حجم معاملات و مبلغ معاملات در امار رسمی اتحادیه پیشرف چشمگیری در منطقه22 در این چندسال مشاهده کردیم.

همچنین به دلیل وجود این پروژه های خاص در منطقه باعث شده که برند های تجاری زیادی به این منطقه وارد شوند نمونه ان مجتمع باملند که تمامی برند های معتبر و خاص پوشاک و غذایی جهان در این مجتمع شعبه دارند.

 

برای بیان ساده تر  چون این پروژه ها ساکنین خاص دارند محله باید امکانات این ساکنین را براورده کند برای همینه که که امروزه قیمت تجاری های منطقه 22 با قیمت تجاری های منطقه 1 یا شهرک غرب کاملا برابری میکنه چه بسا قیمت بالاتری نسبت به این مناطق داشته باشد.

پس وجود این پروژه ها در منطقه 22 رشد خیلی خوبی به این محل داده  است و هم قیمت مابقی پروژه هارو بالا برده هم اصناف تجاری برند به این مناطق اضافه شدند.

 

 

بیشتر بخوانید : سرمایه گذاری عالی  در پروژه  h2 نیروهوایی ارتش 

 

 

 

3.طراحی خاص و اختصاصی در پروژه های شخصی ساز منطقه22

 

از نظر بنده که نویسنده ی این مقاله هستم مهم ترین ویژگی یک سازه به نقل از خیلی معماران برتر جهان  ، نما یا ظاهر یک برج اصلی ترین و مهم ترین قسمت یک سازه است به طور مثال برج خلیفه امارات متحده علاوه بر ارتفاعی که دارد نمای شیشه ای و استفاده از بهترین نورپردازی های نسل جدید برای ساختمان ها ویژگی منحصر به فرد ان پروژه است که همه را مات و مبهوت خودش میکند.

 این ویژگی ممکن است  برای هر سازنده ای هدف نباشد : به طور مثال تعاونی مسکن هایی که هدف اصلی ان ها ساخت سازه با استحکام و تحویل واحد ها به پایین ترین قیمت ممکن است هزینه کردن برای نمای برج ، نورپردازی یا هزینه ی طراحی ملاک نیست هدف اصلی تحویل واحد میباشد.

ولی سازنده های شخصی در تمامی سازه هایی که تحویل دادند در رزومه خود هزینه ی زیادی میکنند چون قصد دارند که سازه ماندگار باشد و به قول معروف تو تاریخ معماری از سازنده همیشه یاد کنند.

پس چقدر عالی که این سازنده ها تمامی هنر خود را برای یک سازه خاص و ماندگار در منطقه22 صرف کنند که ظاهر منطقه و زیباییش کاملا به چشم توریست یا سرمایه گذاری که تو این منطقه میاد کاملا به چشش بیاد.

 

 

بیشتر بخوانید از : پروژه های نوظهور پذیره نویسی چیتگر با سودآوری عالی

 

 

 

4.افزایش ارزش ملک در پروژه های شخصی ساز منطقه22

 

با توجه به اینکه پروژه های شخصی ساز در این منطقه تعدادشون هر روز داره بیشتر میشه رقابت بین سازنده های این پروژه ها بالا گرفته و سعی میکنند پروژه ی خود را خاص تر نشان دهند.

حالا با امکاناتی که اضافه میکنند یا طراحی خاصی که پیاده میکنند.

قیمت برج های شخصی ساز لوکس مانند مجتمع ایزدیار فاز 3 ، برج تریتیوم ، برج لبخند 2 ، برج کادوس ، برج های سفید که جزو معروف ترین های منطقه هستند میانگین قیمت متری 150 میلیون تومان هست و پروژه های پیش فروش شخصی لوکس امروزه از متری 120 میلیون شروع قیمت ها  میباشد.

 باتوجه به رشد و منطقه و تحویل چندین پروژه ی عظیم تجاری در منطقه 22 تکمیل اکثر پروژه های مسکونی این منطقه قیمت مسکونی این منطقه رشد چشمگیری داشته پروژه های شخصی ساز منطقه 22 باتوجه با اینکه تعدادشون از پروژه های انبوه ساز و تعاونی ساز کمتره این پروژه ها در راس دید قراردارند پس باتوجه به بازار عرضه و تقاضا عرضه ی این واحدا کم و تقاضا زیاد میباشد که دلیل اصلی افزایش قیمت روز به روز این پروژه ها میباشد.

میشه اینطور نتیجه گرفت که خرید در پروژه های پیش فروش شخصی ساز لوکس سود خوبی را برای سرمایه گذار عاید میکند.

 

 

 

بیشتر بخوانید :  آغاز پروژه سهند1 از سازنده ای با رزومه درخشان

 

 

 

5.نقش پروژه های مسکونی شخصی ساز در ارتقا کیفیت زندگی ساکنان منطقه 22

 

تصور کنید ساعت 6 صبح از خواب بیدار میشوید و  سوار اسانسور میشوید و به لابی  برج وارد میشوید و بعد به سالن ورزشی برجتان میروید  و یک ساعت ورزش میکنید که روز خوبی داشته باشید بعد از آنجا به استخر میروید یه تنی به اب میزنید که سرحال باشید و تا شب سرحال باشید بعد همونجا یک صبحونه جذاب از کافه برج سفارش میدید که تا لباستونو بپوشید و حاظر باشید صبحونه رو بیارن براتون جلوی درب واحد تا میل کنید و نگران کودکانتونم نیستید چون زمانی که میخواهید به سر کار بروید  کودکتان را به مهدکودک اختصاصی برج میسپرید و خیالتون راحته که  کودک شما در ارامش هست و به سمت  پارکینگ حرکت میکنید و  ماشینتون را از کارواش اختصاصی برج تحویل میگیرید و هرروز با ماشین تمیز برق افتاده به محل کار می روید.

برای شام هم تعدای مهمان دعوت کردید ولی نمیخواهید منزلتان شلوغ شود پس از سالن اجتماعات که برای مراسمات و مهمانی های شما تعبیه شده در برج استفاده میکنید و یک مهمانی خاص وشیک و بی دردسر رو میزبانی میکنید تازه مهمان های وی ای پی خود را  میتوانید  به روف گاردن ( بام سبز ) ببرید تا از ویو زیبا لذت ببرید.

 

این ها همه بخشی از امکانات این پروژه های شخصی ساز در منطقه 22 هستش پس میشه نتیجه گرفت سطح کیفیت زندگی ساکنین در این منطقه ارتقا یافته با توجه به این امکانات تکمیل شده است.

 

 

 

بیشتر بخوانید از : پروژه کاران در شهرک 22 بهمن با دسترسی فوق العاده

 

 

 

6. معرفی 5 پروژه برتر مسکونی شخصی ساز در منطقه22

 

5 برج برتر منطقه که خیلی معروف هستند عبارت اند از:

 

1. برج های مجلل ایزدیار فاز 3

 

این مجتمع در میدان موج منطقه 22 ورودی مجمتع باملند در شرق دریاچه چیتگر واقع شده

سازنده ی این بلوک ها شرکت تعاونی ایزدیار بوده و جزو لوکس ترین برج های منطقه22 به حساب میاد.

این بلوک ها داری 21 طبقه مسکونی در هر طبقه 4 واحد در متراژ های 145 و 155 میباشد.

امکانات این مجتمع :

لابی مجلل با لابی من 24 ساعته

استخر سونا جکوزی

سالن ورزشی

سالن بسکتبال و والیبال

سالن بیلیارد

کافی شاپ

روف گاردن

 

 

2. برج مجلل لبخند 2

 

در 2 بلوک 20 طبقه و 14 طبقه در ضلع غربی دریاچه چیتگر واقع شده است.

این پروژه لوکس دارای متراژ های 64 الی 592 متر است که از تنوع متراژی بالای برخورداره ضعف این برج فقط زیاد بودن تعداد واحدای ان است.

امکانات پروژه لبخند 2 شامل :

لابی مجلل و لابی من 24 ساعته

استخر سونا جکوزی

مجموعه ورزشی

سالن اجتماعات

مهدکودک

روف گاردن

سالن بیلیارد

کارواش

 

 

 

3. برج های مجلل تریتیوم 1

 

برج های تریتیوم توسط شرکت نیکان سازه درضلع غربی دریاچه چیتگر ساخته شده است.

اولین چیزی که به چشم میخوره در این برج ها نمای زیبای ان است که از پنجره های قدی استفاده شده و برج مانند الماسی درخشان به چشم میخورد.

مجتمع تریتیوم شامل 2 بلوک 21 طبقه مسکونی میباشد.

متراژ واحد ها 148 متر و 4 واحد در هرطبقه دارد

امکانات این بلوک ها شامل

لابی مجلل و لابی من 24 ساعته

مجموعه ابی سونا استخر جکوزی

سالن ورزشی

روف گاردن

و استفاده از سیستم bms در واحدها

 

 

 

 

4. پروژه تریتیوم وی ای پی vip

 

پروژه ی تریتیوم وی ای پی رزومه ای دیرگ از شرکت نیکان سازه سدید میباشد که در شهرک گلستان تقاطع گلها و هوانیروز واقع شده است.

این مجموعه در حال حاظر در دست ساخت میباشد و مدت زمان تحویل پروژه 3 ساله در نظر گرفته شده است.

این پروژه دارای 768 واحد مسکونی در متراژ های 105 ،115 ،130 ،140 ، 145 ، 150 و 180 متر میباشد.

 تعداد طبقات در این مجموعه 12 میباشد.

امکانات این پروژه شامل :

لابی مجلل

سالن اجتماعات

سالن ورزشی

فضای بازی کودکان و مهد کودک

اسانسور پاناروما

استخر سونا جکوزی برای بانوان و اقایان 2 مجموعه مجزا

کافی شاپ و کتابخانه

جاده تندرستی

صندوق امانات

کارواش

 

 

 

5.پروژه مجلل تندیس اقاقیا

 

پروژه ی تندیس اقاقیا توسط مهندس عباس گلوی و ارشیتکت جناب ابراهیم زاده در بلوار کاج نبش بلوار اقاقیا در دست ساخت میباشد که سازه ی خاص اولین روزومه مهندس گلوی در منطقه 22 میباشد و امکانات خاص ان همه رو شگفت زده کرده است.

این پروژه قرار است ظرف مدت 2 سال تکمیل و تحویل اعضا شود.

پروژه ی تندیس اقاقیا در قالب 18 طبقه مسکونی دارای 228 واحد میباشد.

متراژ های برج تندیس اقاقیا

94 ، 102 ، 104 ، 107 ، 109 و 145

امکانات پروژه ی تندیس اقاقیا شامل:

لابی مجلل و لابی من 24 ساعته

2مجموعه ابی سونا استخر جکوزی برای بانوان و اقایان

سالن ورزشی مجهز بانوان و اقایان

سالن بیلیارد و بازی

مهدکودک

کافی شاپ و رستوران

روف گاردن( بام سبز )

کارواش اختصاصی

پارکینگ و انباری

 

 

نوشته شده توسط 

مشاور شما آقای فتحی

09120703506

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید