0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بهترین برج منطقه 22 (معرفی 4 برج معروف در منطقه 22✨)-دیار22

بهترین برج های منطقه 22

 

بهترین برج منطقه 22  کجاست؟ مدتی است که در منطقه ۲۲ تهران، برج‌ها و مجتمع‌ های مسکونی بسیار زیادی به تأسیس رسیده‌ اند که هر کدام به دلیل شرایط ایده ‌آلی که دارند، می‌توانند فرصت سرمایه‌ گذاری عالی را برای افراد فراهم آورند. بهترین ام برج منطقه ۲۲ دریاچه چیتگر می‌توان با امکانات ویژه می‌تواند فرصت عالی برای خرید ملک افراد در این منطقه باشد. در ادامه همراه دیار 22 بزرگترین تعاونی مسکن منطقه 22 در چیتگر باشید.

منطقه ۲۲ که از  مناطق تازه ‌تأسیس شده تهران به حساب می‌آید، به علت داشتنش شرایطی همانند آب ‌و هوای بسیار عالی، گستردگی و دسترسی به بزرگراه‌ های اصلی تهران، شرایط مناسبی را برای ساخت ‌و ساز مهیا کرده ‌است. قطعاً سرمایه‌ گذاری برای علاقه‌مندان می‌تواند در این منطقه می‌تواند بسیار جذاب و سود آور باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین برج منطقه 22 و  دریاچه چیتگر بپردازیم.

 

 

بیشتر بخوانید : سرمایه گذاری در پروژه نیکان و بهره مندی از امتیازات آن

 

برج های دریاچه چیتگر

 

 براساس ویژگی‌های خاص منطقه ،۲۲ همانند وجود برج‌ های اداری،  تجاری و مسکونی که در حال حاضر نیز در حال ساخت هستند، شناخت بهترین برج‌ منطقه 22 و دریاچه چیتگر از نظر موقعیت مکانی و امکانات رفاهی، برای علاقه‌مندان به سرمایه ‌گذاری از اهمیت بسزایی برخوردار است. ما در ادامه بهترین و محبوب ترین برج های چیتگر را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید جهت سرمایه گذاری خیلی بهتر عمل کنید.

 

معرفی بهترین برج‌ های منطقه 22  

 

منطقه چیتگر دارای  پتانسیلی بسیار عالی برای رشد و پیشرفت می‌باشد. این منطقه از  برج‌های مدرن و لوکس برخوردار است به‌گونه‌ای که بهترین برج چیتگر ازنظر تکنولوژی ساخت، همچنین امکانات خوب رفاهی با برج‌هایی که در شمال تهران هستند می‌تواند رقابت کنند.

 

بیشتر بخوانید : پروژه ستین و امکانات رفاهی آن

 

برج تریتیوم

 

 برج‌های بسیار جدید و زیبای تریتیوم در قالب ۳ برج ۱ ۲ و ۳ به وسیله شرکت نیکان سازه در ۳ منطقه مختلف چیتگر در حال ساخت هستند. این برج‌ها در لیست لوکس ترین برج‌های چیتگربوده و دارای معماری بسیار زیبا و جدید چه داخلی و بیرونی هستند.

معماری منحصر به ‌فرد این برج ها سبب شده تا علاقمندان به سرمایه‌ گذاری توجه ویژه‌ای به این برج‌ها داشته باشند. ازجمله امکانات و ویژگی‌های برج تریتیوم می‌توان به داشتن جکوزی، روف گاردن، استخر و تمامی سیستم‌های جدید هوشمند اشاره نمود. همچنین برای ساخت این برج‌ها از بهترین متریال خارجی و ایرانی با کیفیت بالا استفاده‌ شده است. به‌ همین خاطر می‌توان آن را بهترین برج منطقه 22 و دریاچه چیتگر دانست.

 

 برج‌های ایزدیار فاز سوم

 

 برج ایزدیار فاز 3 یکی از پروژه ‌های تعاونی‌ساز در حومه دریاچه چیتگر بوده  که از نظر سطح کیفی ساخت و متریال مورد استفاده، تفاوت زیادی با برج‌های فاز ۱ و ۲ دارد. برج‌های برج ایزدیار فاز ۳ در قیاس با دیگر برج‌های تعاونی ساز منطقه، زیبایی بیشتری با توجه به طراحی نمای خاص و نورپردازی عالی در شب، از بهترین برج‌های منطقه ۲۲ به شمار می‌روند. این برج‌ها در قالب ۲ برج ۱۵۲ واحدی با متراژ حداکثر 150 متر بوده  که هر یک از برج‌ها نیز دارای  روف گاردن ۳۶۰ درجه، کتابخانه، کافی ‌شاپ، استخر و سونای سرپوشیده، همچنین مجموعه ورزشی است.

 

 

 برج لبخند

 

 یکی دیگر از بهترین برج منطقه 22 و دریاچه چیتگر برج لبخند است که جزء اولین برج‌های شخصی ‌ساز به حساب می آید. این مجتمع در ضلع غربی دریاچه چیتگر و در نزدیکی مرکز تفریحی ایران مال  ساخته ‌شده است. این برج با گذشت چندین سال از تحویل آن همانند برج نوساز بوده و هیچ‌ گونه تغییر ساختاری نداشته است.

به دلیل طراحی بسیار زیبا و ظرافت در ساخت این برج می‌توان آن را یکی از بهترین و برج‌های منطقه 22 دانست. برج لبخند یکی از محبوب‌ترین برج‌های اطراف دریاچه است و از امکانات رفاهی نظیر و باشگاه ورزشی، روف گاردن و ویوی زیبا بهره‌مند می‌باشد. همچنین در طبقات پایین برج نیز و سوپرمارکت، نانوایی و داروخانه نیز به جهت رفع نیاز ساکنین در نظر گرفته شده ‌است.

 

 برج کادوس

 

برج کادوس یکی دیگر از برج‌ های لوکس شخصی‌ ساز دریاچه چیتگر بوده که در بلوار کوهک و در نزدیکی مجتمع تجاری طوبی ساخته ‌شده است. طراحی این برج بسیار زیبا بود و از بهترین متریال برای ساخت آن استفاده ‌شده است. برج کادوس به دلیل بهره‌مندی از امکاناتی نظیر جکوزی، باشگاه ورزشی، روف گاردن، اتاق بازی، از گران ‌ترین برج‌های چیتگر، درلیست بهترین برج های دریاچه چیتگر قرار داد. برای سرمایه گذاری در پروژه هزاره سوم، لطفا کلیک کنید.

 

 

سخن پایانی

 

ما در این مطلب  به چند مورد از بهترین برج منطقه 22 و دریاچه چیتگر را اشاره کردیم. منطقه چیتگر یک منطقه تازه تاسیس بوده و فرصت های برای سرمایه گذاری و خرید ملک در آن وجود دارد.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید