0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

برج های مسکونی امین چیتگر +8 مزیت حیرت انگیز این برج ها✔️-دیار22

برج های مسکونی امین چیتگر

 

 

در میان پروژه‌های مختلف منطقه ۲۲ تهران، برج های امین چیتگر یکی از زیباترین برج‌ها است. این برج دارای زیربنای ۸۷ هزار متر مربع بوده و سازه اصلی آن به وسیله شرکت سازه پایدار به ساخت رسیده است. این برج‌های مسکونی دارای امتیاز برای تعاونی مسکن نیروی انتظامی بوده و از سند تعاونی نیز برخوردار می‌باشد.

مجتمع مسکونی امین در غرب دریاچه واقع شده ‌است. این مجتمع متشکل از ۷ بلوک و در قالب برج‌هایی با تعداد طبقات و ،۱۴ ،۱۶ ۱۷ و۱۸ طبقه بود و تعداد واحد و تعداد واحدهای آن ۴۳۶ عدد است. ازجمله امکانات رفاهی برج و مسکونی امین می‌توان به پارکینگ ۳ طبقه لابی، وجود لابی من ۲۴ ساعته، داشتن سالن‌های اجتماعات و...اشاره کرد. برای سرمایه گذاری در پروژه هما پارسه، لطفا کلیک کنید.

لازم است بدانید متراژ واحد های برج از ۶۵ تا الی ساعت تا حداکثر ۱۰۵ متر متغیر بوده و معمولاً تعداد اتاق‌خواب ها نیز در این واحدها ۱ الی ۳ عدد می‌باشد. مجتمع امین در منطقه ۲۲ تهران نقشه بسیار زیبا داشته و هیچ‌گونه پرتب ندارد. در هر طبقه ۴ الی ۸ واحد و وجود دارد. در ادامه با دیار 22 همراه باشید تا به‌ طور کامل به معرفی برج‌ های مسکونی امین چیتگر بپردازیم.

 

 

امکانات برج های امین چیتگر

 

 ازجمله امکانات رفاهی برج های مسکونی امین می‌توان به داشتن آیفون تصویری، وجود پنجره‌ های آلومینیومی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، سرامیک کف و.... اشاره کرد. در مجتمع مسکونی امین یک کیوسک نگهبانی با نگهبان وجود دارد که می‌تواند رفت ‌و آمد افراد را بررسی کرده و سبب فراهم بودن امنیت مجتمع می شود. همچنین کل محوطه دارای مدار دوربین بسته است و امنیت کافی برای تمامی ساکنین فراهم می‌باشد.

خوشبختانه در برج‌ های مسکونی امین چیتگر، فضایی برای پارکینگ در نظر گرفته و به دلیل این ‌که این مجتمع در بخش غربی دریاچه وجود دارد، می‌توان گفت که یکی از دسترسی های مهم آن، دسترسی به مجتمعی تفریحی ایران مال  و دریاچه چیتگر است. همچنین همچنین به بزرگراه حکیم و همت که جزء مهم ‌ترین و بزرگراه‌ ها هستند نیز کاملاً دسترسی دارد.

به علت نزدیکی این مجتمع به جنگل و دریاچه شهدای خلیج‌ فارس، این منطقه دارای آب ‌و هوای بسیار عالی نسبت‌ به دیگر مناطق  می‌باشد. برخی از واحدهایبرج های مسکونی امین چیتگر ویوی عالی از دریاچه چیتگر و  ایران مال دارند که می‌توان می ‌توان آن را به‌ عنوان بهترین آب‌ نمای منطقه دانست.

 

بیشتر بخوانید : پروژه هزاره سوم و ویژگی های آن

 

ویژگی ‌های برج مسکونی امین منطقه 22

 

همان طور که گفتیم، این مجتمعحدود 87 هزار متر مربع زیر بنا دارد و رج‌های آن دارای طبقه‌های ۱۴ الی ۱۸ طبقه هستند. وجود لابی یکی از امکانات عالی برای هر یک از واحدها بود و می‌باشد و متراژ هر یک از واحدها نیز از تا حداکثر ۱۵۰ مترمربع است.

 

برج های مسکونی امین چیتگر

 

مزایا مجتمع مسکونی امین

 

 مهم ‌ترین مزیت این برج ‌ها و تمایز آن‌ها نسبت‌ به ساختمان‌های دیگر به علت رعایت کامل قوانین ملی ساختمان است. برج های کمسکونی امین چیتگر به دلیل موقعیت مکانی خود آب‌ و هوای بسیار عالی دارند.

 امکانات و مزایای عالی این برج ها عبارت‌اند از:

· سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی

· آنتن مرکزی

· دارای ۲ خط آسانسور

· شو تینگ مرکزی زباله

· سالن بدنسازی

· سالن اجتماعات در تمامی برج‌ها

· آیفون تصویری در هر یک از واحد ها

· سیستم سیستم اعلام و اطفاء حریق

 

بیشتر بخوانید : پروژه افق فرتاک و امکانات و مزایای آن

 

آرامش ساکنین در برج های امین چیتگر

 

 از نظر تأمین نیازهای ساکنین نیز باید بگوییم که در پایین برخی از بلوک‌ها و واحدهای تجاری تأسیس ‌شده است که ساکنین می‌توانند تمام نیازهای خود را از طریق آن‌ها برطرف ‌کنند. یکی دیگر از تدابیری که برای برج‌های مسکونی امین چیتگر در نظر گرفته شده‌ است، ساخت برج‌ های تجاری اداری در این محدوه در سال‌های آیند می باشد. داشتن نمای بسیار زیبای کوهستان برای ساختمان‌های شمالی همچنین ویو دریاچه برای واحدهای شرقی جزو امکانات عالیه برج‌های مسکونی امین چیتگر بود که آن را نسبت ‌به سایر برج ‌های منطقه 22 متمایز کرده‌ است.

 

 مشخصات فنی مجتمع امین چیتگر

 

 اسکلت این برج‌ها از بتن بوده و نمای آن نیز از سنگ و مینرال است. همچنین تمامی پنجره‌ها دوجداره هستند و از جنس آلومینیوم ساخته شده اند. شایان ذکر است که در تمامی واحدهای برج‌های امین از سرامیک‌های با طرح سنگ ایتالیایی در اندازه ۶۰ درصد استفاده‌ شده است.

 

سخن پایانی

 

برج های مسکونی امین چیتگر یکی از بهترین پروژه های سرمایه گذاری در منطقه 22 است که وجود امکانات بی نظیر و عالی آن سبب شده تا نسب به برج های دیگر متمایز شود و سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کند.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید