0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

نحوه سرمایه گذاری ملکی + مزایا و معایب سرمایه گذاری ملکی - دیار22

نحوه سرمایه گذاری ملکی

 

 

کسب اطلاعات کافی درمورد نحوه سرمایه‌ گذاری ملکی بسیار حائز اهمیت بوده و به شما کمک می‌کند تا برای خرید هر ملکی در هر منطقه ای، به بهترین شکل ممکن عمل کنید. سرمایه ‌گذاری روی املاک جزء رایج‌ترین و بهترین نوع سرمایه ‌گذاری بوده و افراد زیادی در این حوزه به فعالیت می پردازند.

برای سرمایه گذاری در پروژه هزاره سوم، لطفا به سایت دیار22 مراجعه فرمایید.

براساس شرایط بازار، سرمایه‌ گذاری روی ملک ریسک پایین‌تری نسبت ‌به زمینه‌های دیگر داشته و همچنین قطعه کم‌تر تحت تأثیر شرایط سیاسی و بازار قرار می‌گیرد. وجود این ویژگی‌ها در بازار ملک سبب شده و تا سرمایه‌گذاری در این حوزه همیشه پرطر‌فدار بوده و سودهای بالایی را به ‌همراه داشته باشد.


 
مزایا و معایب سرمایه‌ گذاری ملکی 


نحوه سرمایه گذاری ملکی بدون شک مزایا و معایبی را به‌ همراه خواهد داشت. سرمایه ‌گذاری ملکی نیز از این قضیه مستثنی نیست و نقاط مثبت و منفی دارد. مزایای خرید مسکن به‌ عنوان سرمایه ‌گذاری عبارت‌اند از:
 عدم وجود واکنش‌های هیجانی نسبت ‌به تغییرات قیمت ارز 
•    ریسک بسیار پایین در بازار
•    عدم نیاز به آگاهی و تخصص 
•    مصرفی بودن نبودن
•    امکان سرقت و ا بالا بودن امنیت 
معایب سرمایه‌ گذاری ملکی عبارت‌اند از:
•    نیاز به وجود سرمایه بالا 
•    سود دهی در مدت زمان طولانی
•    نقد شوندگی کم

 

بیشتر بخوانید : سرمایه گذاری در پروژه نیکان


 اصول سرمایه ‌گذاری ملکی


به ‌منظور این‌ که سرمایه‌گذاری سودآور باشد، لازم است تا برخی نکات را در نظر داشته باشید. به‌ طور مثال چه زمانی برای خرید ملک مناسب است و چه منطقه‌ای را برای این خرید ملک انتخاب کرد؟ تمامی این موارد برای نحوه سرمایه‌گذاری ملکی بهتر و سودآور مهم بوده اما لازم است تا شما حتماً در این زمینه با افرادی که دارای تخصص کافی هستند، مشورت کنید. می‌توان گفت که موارد زیر جزء اصول مهم برای سرمایه‌گذاری در بازار ملک هستند:
•    در نظر گرفتن هدف سرمایه‌ گذاری
•    انتخاب نوع ملک
•    زمان مناسب برای سرمایه‌ گذاری
•    منطقه
•    انتخاب خرید یا پیش خرید 
•    متراژ ملک
در هنگام خرید ملک لازم است حتماً موارد بالا را در نظر داشته و تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه انجام دهید. جهت سرمایه گذاری در
پروژه شهید خرازی سپاه، لطفا کلیک کنید.


هدف سرمایه ‌گذاری ملکی 


در بازار مسکن خرید هر ملکی با دو هدف صورت می‌گیرد:


 خرید ملک خرید ملک با هدف سکونت


 اگر فرد بخواهد به قصد سکونت به ‌دنبال ملک مناسب باشد، باید در ابتدا پیش ‌از هر چیز اولویت‌های خود را در نظر گرفته و بر اساس آن‌ها اقدام کند. به عبارتی باید متراژ، امکانات منطقه ،تعداد اتاق‌ خواب، دسترسی و... را در نظر بگیرید. تمام این موارد برای کسانی که قصد زندگی در ملک را دارند، بسیار مهم است.

 

نحوه سرمایه گذاری ملکی

 


 خرید ملک با هدف سرمایه ‌گذاری


 دیگر هدفی که در خرید ملک وجود دارد، نحوه سرمایه گذاری ملکی است. درواقع افرادی که می‌خواهند ارزش پول خود را حفظ کنند، وارد بازار ملک و می‌شوند.


 بررسی نحوه سرمایه ‌گذاری ملکی


 خانه‌های قدیمی، زمین، واحد نوساز یا واحدهای چند سال ساخته‌ شده  گزینه‌هایی هستند که در بازار ملک موجود وجود دارند. افراد با در نظر گرفتن شرایط آن ها را انتخاب کنند. اما سوالی که در این‌ جا پیش می‌آید این است که کدام یک از گزینه ها برای سرمایه‌ گذاری مناسب‌تر است؟
 در بازار مسکن بهترین گزینه خرید زمین است. چنانچه به‌ منظور ساخت ‌و ساز اقدام به خرید زمین کنید، و پس ‌از ساخت واحدهای آماده را عرضه نمایید، قطعاً می‌توانید سود بسیار زیادی را نصیب خود کنید. اما باید به این مورد توجه داشت که ساخت‌ و ساز ملک به تخصص و تجربه نیاز داشته و عدم آگاهی و توانایی لازم در این کار ممکن است ضرر مالی را نیز به‌ همراه داشته باشد.
پس‌از خرید زمین خرید خانه‌های کلنگی نیست به‌ منظور سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی است. سرمایه ‌گذاری روی خانه‌های قدیمی و کلنگی همیشه سودآور بوده و آینده درخشانی را برای سرمایه شما به ارمغان می آورد. خانه‌های کلنگی به‌ طور معمول با هدف بازسازی و تعمیر یا در بیشتر اوقات تخریب بفروش می‌رسند. 


مشاوره سرمایه‌ گذاری ملکی 


همان طور که در ابتدای مطلب به این موضوع اشاره کردیم، قطعاً دریافت کمک از افراد متخصص در حوزه ملک بسیار مهم است. با دریافت کمک از مشاوره ملکی می‌توانید با اطلاع دقیق از مکان و زمان مناسب برای سرمایه‌گذاری اقدام کنید و درنهایت به سود بالایی برسید. درواقع کارهایی همانند تحلیل بازار ملک، شناسایی پروژه‌های پیش ‌فروش معتبر، اطلاع از مسائل حقوقی و... تنها توسط یک مشاور ملکی متخصص و مجرب ممکن خواهد بود.
 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید