0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 و 5 ویژگی مهم آن✔️ + پروژه های ارائه شده - املاک دیار 22

 

 

بهترین تعاونی مسکن منطقه ۲۲ کدام است؟ 

 

قطعاً مسکن جزو نیازهای اصلی انسان‌ها بوده و از مشکلات اساسی هر خانواده به حساب می آید. قیمت‌های نجومی مسکن در کشور ما به ‌خصوص در شهرهای بزرگ همچون تهران داشتن خانه را برای اکثر افراد به یک  رؤیای دست‌نیافتنی را تبدیل کرده ‌است.

در قوانین موجود برای تسهیلات که دولت‌ها برای شرکت‌های تعاونی در نظر گرفته‌اند، تعاونی مسکن می‌تواند یک راه‌ حل اقتصادی مناسب برای تحقق این آرزو باشد. درواقع یافتن بهترین تعاونی مسکن می‌تواند در این امر بسیار مفید واقع شود. ما در این مطلب قصد داریم تا در مورد بهترین تعاونی مسکن منطقه ۲۲ توضیحاتی را بیان کنیم.

 

 

بیشتر بخوانید : بررسی موقعیت ها و امتیازهای پروژه نیکان

 

تعاونی مسکن معتبر و مطمئن در منطقه 22

 

با توجه به این موضوع که اشخاص می‌توانند جهت تشکیل تعاونی اقدام اقدام کنند، بایستی پیش ‌از انتخاب تعاونی مسکن، به‌دنبال ریشه‌ آن باشند. همچنین باید به این نکته توجه کرد که   استفاده از اسامی شهدا بدین معناست که تعاونی به دولت و یا ارگانی وابستگی داردو متأسفانه در حال‌ حاضر تعاونی ‌های شخصی در سراسر کشور بخصوص شهر تهران وجود دارند که با  تعیین چنین اسامی خود را به وابسته به سازمانی به افراد معرفی کنند. به‌ همین خاطر شما باید با حساسیت بالایی تمامی رزومه‌یتعاونی‌های مسکن را مورد بررسی قرار دهید.

 

 اگر تاکنون قصد پیش خرید یک واحد مسکونی از منطقه ۲۲ را داشته ‌اید، به‌ احتمال زیاد با این سوال مواجه شوید که چگونه یک تعاونی معتبر و سالم را پیدا کنیم؟ تا از این طریق پول خود را به هدر نداده و در زمان مناسب، ملک خود را تحویل بگیریم؟

در جواب این سوال باید بگوییم این کار چندان ساده نیست چرا که باید زمان بسیار زیادی را برای تحقیق درمورد تمامی تعاونی‌های و منطقه ۲۲ صرف کرد. البته که هر شخصی چنین زمانی ندارد و به‌ همین خاطر نیز معمولاً از یک مشاور مطمئن و امین برای یافتن تعاونی مسکن کمک می‌گیرد.  این کار به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب منطقی و درستی داشته باشید و درنهایت نیز سود بسیار زیادی را نصیب خود کنید.

 

 

بیشتر بخوانید : بررسی موقعیت ها و امتیازهای پروژه هزاره سوم

 

 ویژگی‌های بهترین تعاونی مسکن منطقه ۲۲

 

 برای یافتن بهترین تعاونی مسکن منطقه ،۲۲ کسب اطلاعات کافی می‌تواند به شما کمک کند که این کار را راحت‌تر انجام دهید. ازجمله خصوصیات بارز یک تعاونی موفق و معتبر را می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 فعالیت‌ها

 

مهم‌ترین ویژگی تعاونی مسکن موفق و فعال بودن آن‌هاست. بدین ‌معنا که شما و وقتی از محل پروژه دیدن می کنید، پروژه در حال کار و پیشرفت باشد. البته برخی از پروژه‌ها نیز به ‌صورت اسکلت بوده و نمی‌توان مدام از روند پیشرفت آن اطلاع پیدا کرد. برای‌ این که متوجه شوید پروژه فعال است یا نه، می‌توانید ۱ الی ۲ ماه پس‌ا ز بازدید اولیه مجدداً از آن بازدید کنید تا روند پیشرفت را مورد بررسی قرار دهید.

 

بهترین تعاونی مسکن منطقه ۲۲

 

 رضایت سهام‌داران و اعضای تعاونی مسکن

 

همیشه اعضای تعاونی و سهام‌داران و می‌توانند در اعتماد به یک مجموعه به شما کمک کنند. در حقیقت سهام‌داران در جریان پیشرفت پروژه‌ها هستند. شما باید  از فروشندگان دلیل فروش سهام را جویا شوید. اگر فروش بدلیل نیاز فوری به پول بود عذری موجه بوده و پروژه مشکل نخواهد داشت.

 

 

داشتن زمان برنامه زمان‌بندی برای پروژه

 

 از جمله دیگر ویژگی‌های بهترین تعاونی مسکن منطقه ۲۲ می توان به داشتن برنامه زمان‌بندی است که می‌تواند در روند پیشرفت این پروژه تأثیر بسزایی داشته باشد. شما می‌توانید با بررسی این مورد متوجه شوید که یک تعاونی مسکن معتبر و سالم هست یا خیر! به ‌طور معمول پروژه‌های خوب براساس جدول زمان‌بندی پیشرفت می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید : پروژه ستین و امتیازهای آن

 

موقعیت مکانی و امکانات پروژه

 

 هر آن ‌چه که مربوط به انتخاب تعاونی باشد، باید کاملاً منطقی به‌ نظر رسیده و به نفع سهام‌داران باشد. قیمتی که شما برای واحد واحد مسکونی پرداخت خواهید کرد، قیمت نهایی بوده  و این هزینه نسبت ‌به امکانات و نوع مصالح باید کاملاً منطقی و متناسب باشد. در حقیقت قیمت واحد نباید چندان زیاد بود و نه  خیلی کم باشد تا درنهایت سازنده مجبور باشد در اواسط کار قیمت‌ها را افزایش دهد. همچنین شیوه پرداخت اقساط نیز باید به صورتی باشد که افراد قادر به پرداخت اقساط باشند. همچنین پرداخت نیز به‌ همراه پیشرفت پروژه انجام شود.

 

 

 

 قرارداد و شیوه نقل‌ و انتقال

 

شیوه نقل‌ و انتقال بر نوع قرارداد بهترین تعاونی مسکن منطقه ۲۲ از اهمیت بسزایی برخوردار است و  باید براساس قانون نقل ‌و انتقال  پیش ‌فروش صورت گیرد. به این معنا که اگر سازنده شخصی باشد دفترخانه اسناد رسمی باید به یک پیش سند را صادر نماید اما سازنده‌های تعاونی معمولاً یک  وکالت‌نامه و یا اقرارنامه رسمی را بعد از دفترخانه تهیه می‌کنند. همچنین دفترچه مالکیت واحد را پس ‌از استعلام از واحد مالی و حسابداری به دفتر تعاونی منتقل می‌کنند. هر روشی غیر از این غیرمعتبر بوده و نشان‌د هنده عدم اعتبار تعاونی مسکن خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید : پروژه افق فرتاک و امکانات و ویژگی های آن

 

سخن آخر

 

شما میتوانید جهت خرید و پیش فروش برج های چیتگر و شهرک چیتگر؛ با کارشناسان ما در املاک دیار 22 که بهترین تعاونی مسکن منطقه ۲۲ می باشد مشاوره گرفته تا شما را در این راه راهنمایی کنند.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید