0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

آخرین قیمت اوراق مسکن برای تهرانی ها

 

زوج های تهرانی قبلا برای خرید اوراق مسکن باید ۳۶ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان هزینه می کردند اما این مبلغ در حال حاضر به ۳۹ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، قیمت اوراق مسکن نسبت به حدود یک ماه گذشته افزایش یافته است، به طوریکه در ۷ شهریورماه زوجهای تهرانی برای تهیه این اوراق باید ۳۶ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و مجردهای تهرانی نیز باید ۲۱ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان پرداخت می کردند که این رقم درحال حاضر برای زوجها به ۳۹ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان و برای مجردها به ۲۳ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان رسیده است.

 اوراق تسهیلات مسکن وارد کانال ۸۲ تا ۸۲ هزار تومان شده است؛ به طوریکه تسه (هر برگ) فروردین، اردیبهشت و خرداد سال گذشته به ترتیب ۸۲ هزار و ۳۰۰، ۸۲ هزار و ۵۰۰ و ۸۲ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت دارند. هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن مربوط به تیرماه پارسال با قیمت ۸۲ هزار و ۸۰۰، در مرداد با قیمت ۸۲ هزار و ۳۰۰ و در شهریور نیز با قیمت ۸۲ هزار و ۳۰۰  تومان داد و ستد می‌شود. قیمت اوراق مهر، آبان و آذر سال گذشته نیز ۸۲ هزار و ۲۰۰، ۸۲ هزار و ۶۰۰ و ۸۲ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در دی، بهمن و اسفند سال گذشته نیز با قیمت‌های ۸۲ هزار و ۶۰۰، ۸۲ هزار و ۷۰۰ و ۸۲ هزار و ۹۰۰  هزار تومان داد و ستد می‌شود.

قیمت تسه در فروردین تا شهریور سال جاری

بر این اساس،  تسه (اوراق) فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری به ترتیب ۸۲ هزار و ۹۰۰، ۸۳ هزار و ۸۲ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت دارند و هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در تیر و مرداد و شهریور سال جاری نیز با قیمت ۸۲ هزار و ۷۰۰، ۸۲ هزار و ۹۰۰ و ۸۳ هزار تومان داد و ستد می شود؛ بنابراین هزینه وام مسکن در این گزارش بر اساس آخرین قیمت که همان قیمت اوراق شهریور سال جاری یعنی ۸۳ هزار تومان بوده، محاسبه شده است.

بر این اساس، با توجه به اینکه مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۴۰ میلیون تومان جعاله می‌شود؛ بنابراین برای ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۲۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۸۳ هزارتومانی ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می شود که با در نظر گرفتن ۴۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۸۰ ورق  به مبلغ شش میلیون و ۶۴۰ هزار تومان خریداری کنند، ۲۳ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان می شود.

زوج‌های تهرانی نیز بر همین اساس می‌توانند تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۴۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۳۳ میلیون و ۲۰۰هزار تومان است که همراه با شش میلیون و۶۴۰ هزار تومان وام جعاله که برای آن باید ۸۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۳۹ میلیون و ۸۴۰هزار تومان پرداخت کنند.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید