0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

پروژه های پیش خرید باقی مانده در کوهک

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژهای منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید . برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.


ما بنا به خریدو فروشو نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه رو در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل  میتوانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

یکی از محله‌های قدیمی منطقه 22 محله کوهک است. بلوار کوهک در ابتدا جزئی از منطقه‌ی 5 شهرداری تهران به شمار میرفت ولی با تاسیس منطقه‌ی 22 تهران جزئی از محلات این منطقه گردید. بلوار کوهک در گذشته محله‌ای کمتر توسعه یافته و در حاشیه شهر تهران بود که از امکانات مناسبی برخوردار نبود.

 

کم کم با گسترش شهر تهران از طرف غرب و شمال غرب، احیا پارک چیتگر و ساخت دریاچه چیتگر به مرور ساخت و سازهای منطقه افزایش یافته و بر جمعیت و امکانات منطقه افزوده شد این محله از منطقه ۲۲ در ناحیه ۶ واقع شده است.

 

 

بیشتر بخوانید : پروژه تندیس اقاقیا در لوکیشنی فوق العاده

 

 

 

 مراکز رفاهی، تفریحی و تجاری کوهک

 

از مراکز رفاهی، تفریحی و تجاری در دسترس منطقه کوهک میتوان به مراکز میوه و تره بار ، بازار محله ای کوهک ، ایستگاه های حمل و نقل شهری ، پارک جنگلی چیتگر ، اُ پارک ، مرکز خرید طوبی،باغ رستوران ها و باغ تالارها ، چشم انداز البرز جنوبی، مترو چیتگر و نیز دسترسی ساده آن به ایرانمال و باملند و سایر مراکز در منطقه ۲۲ نام برد. 

 

بیشتر بخوانید : اماکن تفریحی چیتگر

 

 

 

 

 

 

پروژه های عمرانی و برج های کوهک

 

در بلوار کوهک پروژه های عمرانی بسیاری در حال اجرا و یا ساخته شده است که بعضا زیرنظر تعاونی های مسکن مربوط به ارگان دولتی که روزمه خوبی در این زمینه دارد، می باشد.

برج های لوکسی که در محله کوهک تحویل داده اند مثل برج های شخصی ساز و لوکسی  از جمله این برج ها میتوان از برج های : آرتمیس،  کادووس ، آترا  ، نارنجستان ۱و۲     ،نیلوفر    یاس ، کاسپین ، امپریال ، زیتون  ،  اساتید دانشگاه  ،  ترنج   ، نسترن   ، هواپیمایی کشوری  ،  هواپیمایی آسمان   ، دندانپزشکان    اسپاد    رومینا    ونوس    رضوان    مهستان    نخبگان ویلایی های شخصی ساز  نام برد.

 

 

 

 

 

پروژه های نام برده  این ناحیه را لوکس کرده که اکثر افراد به سمت ناحیه می آیند نیز برج هایی در دست ساخت این محله به دلیل ساخت پروژه ها و برج های متعدد ، بستری بسیار خوب برای سکونت و همچنین سرمایه گذاری نیز فراهم کرده است.

برج های دیگر که در دست احداث می باشد عبارت است از پروژه رادین ، پروژه حیات ،پروژه همسا ، پروژه البرز ، پروژه مدیران شهرداری ، پروژه آفتاب مهتاب ، شمیم رحمت پروژه امپریال پالاس ، رونیکا پالاس ،پروژه بانک ملی نیز می باشند که در مرحله پیش فروش می باشند .

 در قسمت بالای کوهک که بالای اتوبان حکیم می شود پروژه هایی مثل پاسارگاد۲ ،

تریتیوم vip ,پروژه میکا بستری مناسب برای سرمایه گذاری نیز می باشد.

 

تقریبا ۳۰ تا ۴۰ درصد ناحیه کوهک به صورت زمین هستند که تقریبا ۱۰تا۲۰ درصد زمین ها به صورت کادر درمانی،فضای سبز،میوه وتره بار وکادر آموزشی و پادگان است که در آینده ساخته می‌شود همچنین بیشترین سرمایه گذاری در این منطقه متعلق به سازمان هواوفضا نیز می باشد.

 

 

نوشته شده توسط 

مشاور شما خانم مهدوی

09353637823

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید