0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

پروژه پدافند ارتش​​​​​​​

پروژه تعاونی ساز

منطقه 22 تهران پهنه c بلوار پژوهش

 تحلیل بلوک های پروژه پدافند ارتش


این پروژه که یکی از برج های چیتگر است دارای دو بلوک می باشد بلوک C و بلوک H

مساحت زمین پروژه پدافند ۲۲۵۰۰ متر مربع می باشد.

بلوک C : تعداد 32 طبقه، 8 واحد، در مرحله فونداسیون می باشد.
بلوک H : تعداد 40 طبقه، 8 واحد، در مرحله اسکلت که طبقات منفی انجام شده است.​​​​​​



بلوک c که از سه بلوک بهم چسبیده ساخته شده است که شامل بلوک های a ,b , c می باشد.

بلوک a به صورت مستطیل می باشد و نقشه خوبی دارد و پرتی در نقشه ها روئیت نمی شود و ویو و چشم انداز به چهارباغ و برج ۴۰ طبقه بلوک h دارد.

بلوک b هم به همان صورت مستطیل شکل می باشد و چشم انداز به بلوار پژوهش دارد و واحد های غربی آن واحد های خوبی می باشند.
در بلوک c واحدهای غربی ویو خوبی دارند و در قسمت غرب و جنوب ویو باز دارد که باغ ملی گیاهشناسی می باشد.

بلوک h ویو و چشم انداز خوبی دارد و واحدهای جنوبی آن نور گیری و چشم انداز خوبی به جنوب و باغ ملی گیاه شناسی دارند، بلوک h پدافند‌ به صورت پروانه ای شکل می باشد.

در برج ۴۰ طبقه واحد های جنوبی چون ویوی باغ موزه رو دارند ارزمشندتر هستند.

در برج ۳۲ طبقه بال غربی بدلیل ویوی بازی که دارد و برج شمالی و واحد های شمالی آن بدلیل داشتن ویوی چهارباغ نسبت به باقی واحد ها ارزنده تر هستند.

برج مرجان هم از لحاظ کیفیت بینظیر می باشد اما بدلیل موقعیتش در پهنه C بجز واحدهای شمالی تقریبا تمام واحد ها ویوی بسته ای دارند.
​​​​​​​

متراژهای برج پدافند هوایی ارتش منطقه 22

60 متر

120متر
180متر
240متر​​​​​​​


​​​​​​​

مشخصات پروژه پدافند ارتش

سازنده : شرکت آریان سازه رابین

مشارکت به صورت 60 درصد سازنده(آریان سازه رابین) و 40 درصد تعاونی مسکن پدافند هوایی صورت گرفته است. این برج جزو پروژه های پهنه c چیتگر و برج های اطراف دریاچه چیتگر و هم چنین جزو برج های پیش فروش چیتگر در املاک چیتگر محسوب می‌شود و اعضای تعاونی مسکن 800 نفر هستند.


تحویل برج پروژه پدافند ارتش:   سال  1405
در حال حاضر بلوک ها در مرحله اسکلت قرار دارند.

​​​​​​​ضلع غربی دریاچه، شمال اتوبان حکیم و شمال باغ ملی گیاه شناسی واقع شده است. از غرب به بلوار پژوهش و از شرق به پروژه H2 نیروی هوایی و برج مرجان محدود می شود.​​​​​​​

با دیار 22 آسوده خاطر ملک بخرید

ساختمان های پروژه پدافند ارتش

اخبار ، مقالات مسکن

پروژه پدافند ارتش اعضای اصلی

پروژه پدافند به دو صورت در بازار خرید و فروش می شود

1- پیش فروش واحدهای متعلق به سازنده یا شرکت آرین سازه
2- پیش فروش واحدهای متعلق به اعضای اصلی پدافند هوایی ارتش

برج پدافند اعضای اصلی

اعضای پدافند مشارکت کننده در پروژه به طور کلی 800 نفر بودند این در حالی است که تعداد واحدهایی که سهم اعضا هستند کمتر از این تعدا عضو هستند و با توجه به اینکه هر یک از اعضای اصلی با 46 میلیون تومان واریزی 65 متر مسکونی و 1 متر تجاری را سهیم هستند برای اینکه یک واحد بالای 100 متر انتخاب کنند باید دو سهم خریداری و با هم ادغام نمایند تا بتوانند یک واحد کامل بدون اقساط را دریافت نمایند.

برج پدافند اعضای آرین سازه

​​​​​​واحدهایی که متعلق به شرکت آرین سازه هستند دارای دو نوع قرارداد هستند یک قرارداد عادی که قرارداد اولیه بود و دوم قرارداد ثانویه که قرارداد طلایی است و تفاوت این دو قرارداد در این است که بلوک و تمام جزئیات در قرارداد طلایی ذکر شده است.
​​​​​​​

تعداد بلوک های برج پدافند پهنه C

پروژه پدافند هوایی ارتش دارای دو بلوک C , H  می باشد که بلوک C دارای 32 طبقه وخود رارای سه بلوک A , B , C است که بلوک A آن مستطیل شکل بلوک B و C آن مربع شکل است
​​​​​​​ بلوک H دارای 40 طبقه است.


انتخاب واحد پروژه پدافند ارتش
​​​​​​​

انتخاب واحد پروژه پدافند در اواخر سال 99 آغاز شد و تا این زمان یعنی 1400/02/20 تا رتبه 250 انتخاب واحد نموده اند.
​​​​​​​

موقعیت پروژه پدافند هوایی ارتش


پروژه پدافند ارتش در پهنه C  شهرک چیتگر واقع شده است که یکی از بهترین موقعیت ها را در منطقه 22 دارد
این پروژه در غرب ایرانمال قرار دارد و در جنوب آن باغ ملی گیاهشناسی و و شمال آن شهرباز هزار و یک شهر و شرق آن هم بلوار پژوهش قرار دارد.

دسترسی پروژه پدافند ارتش شهرک چیتگر


پروژه پدافند هوایی ارتش در کنار دو اتوبان اصلی تهران قرار گرفته است.

  • اتوبان شهید همت (شهید خرازی )
  • اتوبان حکیم ( شهید همدانی )
​​این پروژه هم چنین دسترسی خوبی هم به اتوبان های شهید فهمیده ( تهران - کرج ) و اتوبان آزادگان شرق به غرب دارد.

بررسی مفاد قرارداد پروژه پدافند ارتش
​​​​​​​

این پروژه دارای دفترچه سهم می باشد که پس از انتخاب واحد ، طبقه جهت و چشم انداز واحد مشخص می شود.
و نقل و انتقال هم داخل تعاونی و هم در دفتر اسناد رسمی انجام می شود.

عکس های بلوک پروژه پدافند ارتش
بلوک های پروژه پدافند ارتش

توضیحات تکمیلی پروژه پدافند هوایی ارتش

قبل خرید امتیاز و اخذ قرارداد رکن اصلی که باید حتما در نظر گرفته شود این است که شخص فروشنده مالک باشد و در ثانی مالی که در حال معامله می باشد بدهی و جریمه نداشته باشد ،همچنین بررسی شود امتیاز مدنظر توقیفی ،ارثیه و مهریه نباشد همه این موارد از طریق استعلام از تعاونی به راحتی صورت می گیرد
بهتر است که معامله در دفتر املاک انجام پذیرد.
و نکته نهایی اینکه تسویه کامل در دفتر اسناد رسمی توسط چک بانکی انجام گیرد .

برج پدافند هوایی ارتش در دسته پروژه های تعاونی ساز

این پروژه در دسته پروژههای تعاونی ساز و ارگانی قرار می گیرد و در رابطه با قرارداد اعضای اصلی قیمت آن قطعی می باشد و به صورت سهامی خرید و فروش شده است که بعد انتخاب واحد ، طبقه ، واحد و جهت آن مشخص می شود ولی برای اعضای پروژه پدافند آرین سازه دارای قرارداد علی الحساب بوده که از متری ۶ میلیون تومان تا متری ۸ میلیون تومان قرارداد آن‌ متفاوت است.
واحد به صورت  خام تحویل داده می شود.


توضیحات اولیه پروژه پدافند هوایی ارتش
​​​​​​​

پروژه پدافند ارتش در سال ۱۳۹۷ با شرکت آرین سازه رابین مشارکت کرده است. پروژه در اصل متعلق به تعاونی مسکن پدافند خاتم الانبیا بوده است و کارفرمای پروژه تعاونی پدافند می باشد.

پروژه پدافند ارتش​​​​​​​ در ابتدا به صورت واحد خرید و فروش می شد و واحد ها از ۸۰ متر تا ۱۵۰ متر بوده است.

واریزی اعضای پدافند تا سال ۱۳۹۷ مبلغ ۴۶ میلیون بوده است، پس از سال ۹۷ و همزمان با مشارکت با شرکت آرین سازه واحدهای پروژه پدافند و متعلق به اعضای نظامی تبدیل به سهم شد (یعنی هر شخصی که دفترچه پدافند اعضای اصلی را دارد و  ۴۶ میلیون پرداخت کرده است دیگر لزومی ندارد قسطی پرداخت کند و به هر دفترچه اعضای اصلی پدافند بدون پرداخت اقساط ۶۵ متر سهم می رسد و اگر در زمان انتخاب واحد، شخصی خواهان متراژ ۱۰۰ به بالا بود باید ۲ تا دفترچه خریداری کند.

در همان سال ۹۷ شرکت آرین سازه هم شروع به فروش سهم خود کرد.

و فروش خود را با قیمت متری ۶ میلیون و پانصد علی الحساب آغاز کرد و با گذر زمان اعضای جدیدی که به پروژه وارد می شدند باید با مبلغ بالاتری به صورت علی الحساب خرید می کردند.

بنابراین در دفترچه های شرکت آرین سازه چند نوع مبلغ قرارداد وجود دارد.

متری ۶ میلیون و پانصد

متری ۷ میلیون و پانصد
متری ۸ میلیون و پانصد
و متری ۹ میلیون و پانصد
قراردادهایی که متری ۶ میلیون پانصد است دارای امتیاز فروش بالاتری است چون قدیمی تر خریداری شده و قیمت قرارداد ساخت پایین تری دارند.​​​​​​​

نگاه خریداران پروژه پدافند ارتش


پروژه در منطقه ۲۲ بسیار زیاد است و من چون شخصی سخت گیر در خرید هستم بسیار لوکیشن و آینده پروژه برایم حائز اهمیت بود اما لوکیشنی که من مدنظر داشتم با بودجه ای که می خواستم سرمایه گذاری کنم هماهنگ نبود و توان پرداخت قسط سنگین را هم نداشتم .
خیلی پرس و جو کردم و املاک های زیادی را سر زدم .
به یک پروژه داخل پهنه c شهرک چیتگر برخورد کردم که دسترسی خوبی به دو اتوبان اصلی تهران، اتوبان حکیم و همت داشت. همچنین ویو و چشم انداز خوبی به باغ ملی گیاه شناسی داشت .
اسم پروژه پدافند بود.آنچه بسیار مرا مجذوب خود کرد قیمت قطعی سهمی بود که از اعضای اصلی می توانستی خرید کنید. در واقع قیمت قطعی، طبقه واحد مشخص، بدون پرداخت قسط
این بسیار عالی بود و به دلیل آنکه بنده تنها قصد سرمایه گذاری در را داشتم. در این پروژه واحد ۶۸ متری را انتخاب کردم.​​​​​​​

بلوک های پروژه پدافند ارتش

امتیاز پروژه پدافند هوایی ارتش

پروژه پدافند هوایی ارتش به دلیل آنکه در مرحله پیش خرید می باشد به صورت امتیازی خریدو فروش میشود اما برای اعضای اصلی پدافند هوایی ارتش به دلیل آنکه طبقه واحد خود را در سال ۹۹ مشخص کردند .به صورت طبقه واحد مشخص خریدوفروش میشود.
و فقط اعضای شرکت آرین سازه می باشد که به صورت امتیاز و واریزی خریدوفروش میشوند​​​​​​​.

پروژه پدافند و ستین

۳ تا بلوک از ۱۲ بلوک پروژه آرین سازه برای ارتش می باشد.
برای دریافت اطلاعات لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت آپارتمان در پروژه پدافند ارتش

برای خرید پروژه ارتش در پهنه c شهرک چیتگر باید به این نکته توجه کرد که خریدتان را از تعاونی مسکن پدافند انجام میدهید یا شرکت آرین سازه ،اگر از تعاونی مسکن پدافند انجام میدهید باید بدانید که امتیاز های اعضای اصلی طبقه واحد مشخص ،قیمت قطعی می باشد و اعضا هیچ قسطی تا زمان تحویل پروژه نباید پرداخت کنند.
همچنین اگر بخواهید از شرکت آرین سازه خرید کنید توجه کنید دو نوع قرارداد وجود دارد: قرارداد طلایی و قرارداد آبی،همچنین قیمت ساخت علی الحساب میباشد.
و چند نوع قرارداد ساخت وجود دارد:
از متری ۶ میلیون و پانصد تا متری ۱۶ میلیون تومان و طبقه واحد در سهم های شرکت آرین سازه مشخص نیست.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از پروژه پدافند لطفا با کارشناسان دپارتمان دیار تماس حاصل فرمایید.

تیم مشاورین املاک دیار برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژه های منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.

ما بنا به خرید و فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه را در سایت دیار ۲۲ بارگذاری میکنیم و به صورت کامل می توانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 

شرایط خرید واحد های پدافند هوایی ارتش از اعضای آرین سازه 


قیمت واحد های شرکت آرین سازه در مهر 1402 ، متری ۲۵ میلیون تومان بوده است که از متراژ های ۷۵ متر به بالا تنوع متراژ دارد .شرایط خرید به گونه زیر می باشد هر ۷۵ متر دارای ۱۵ متر مشاعات لوکس می باشد و واحد مورد نظر ۶۰ متر است.
 شرایط پرداخت به صورت ذیل است ۳۰ تا ۵۰ درصد نقد مابقی اقساط تا زمان تحویل . برای بازدید حضوری از پروژه و دریافت شرایط پرداخت و دریافت نقشه واحدها لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .



لازم به ذکر است که دفتر املاک دیار کار گذار رسمی پروژه پدافند هوایی ارتش می باشد و برای دریافت اطلاعات از خرید واحدهای پروژه پدافند ارتش چه اعضای پدافند و چه شرایط خرید واحدهای شرکت آرین سازه لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
 قیمت های اعلامی در شرایط بازار تغییر خواهد کرد.

خرید فروش اعضای اصلی پروژه پدافند ارتش  به شرح زیر بوده است  (مهر1402):


اعضای اصلی طبقه واحد خود را مشخص کرده اند و قیمت به صورت قطعی و نقد صورت میگیرد متری 34 الی 40 میلیون تومان بسته به طبقه و واحد و جهت خرید و فروش می شود.


مقایسه پروژه پدافند هوایی ارتش با دیگر پروژههای پهنه c چیتگر

پروژه پدافند تنها پروژه ای در پهنه c می باشد که با نقدینگی پایین تری نسبت به پروژه های دیگر می توان خریداری کرد .این پروژه دارای تنوع متراژ فوق العاده خوبی است و تیپ کوچکتری متراژ را داراست تا متراژ ۲۴۰ متر 

پروژه پدافند جزو پروژه‌هایی است که به صورت مشارکتی با شرکت آرین سازه ساخته می‌شود. موقعیت و لوکیشن پروژه بسیار آینده دار است و ویو و چشم انداز خوبی به باغ ملی گیاهشناسی دارد .
​​​​​​​

پروژههای ۱ سال تحویل در پهنه c شهرک چیتگر 

پروژه نیروی زمینی ارتش بلوک اول 

پروژههای ۲ سال تحویل در پهنه c شهرک چیتگر 

پروژه های ۳ سال تحویل در پهنه c شهرک چیتگر 

آیا قیمت پروژه پدافند ارتش قطعی است ؟


پروژه پدافند هوایی ارتش را  اگر شما از شخص ارتشی خریداری کنید و سهم مالک زمینی یعنی تعاونی مسکن خاتم انبیا باشد می بایست کل مبلغ را نقد پرداخت کنید اما در قبال آن واحد خود را با قیمت قطعی خریداری میکنید.

ولی اگر از اعضای ارین سازه خریداری کنید با شرایط پرداخت می توانید واحد خود را خریداری کنید اما در قبال آن قیمت واحد علی الحساب می باشد.

مدیر عامل شرکت آرین سازه و سازنده پروژه پدافند

دکتر مسعود عبدی


مدیر عامل پروژه پدافند هوایی ارتش شرکت خاتم و النبیا 

جناب آقای علی کوهپیما 

​ پدافند هوایی ارتش 

سئوالات و نظرات خود را با ما از طریق پر کردن فرم در میان بگذارید (کلیک کنید)

 مشاور تخصصی شما
فرزاد حسینی
رضایت ما در کمک به انتخاب صحیح شما عزیزان می باشد
​​​​​​​09129643798

​املاک مشابه پدافند هوایی از نظر قیمت

​املاک مشابه پدافند هوایی از نظر مکان

پرسش‌های متداول

منظره عالی

مجموعه آبی

​دوبلکس

منظره عالی

آدرس: بلوار پژوهش پهنه C

برای پیش خرید ملک اینجا کلیک کنید.

توضیحات ملک

سبد خرید