0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

برج‌ های یاس همت در منطقه 22 + امکانات رفاهی و موقعیتها⭐-دیار22

 

برج‌ های یاس همت

 

برج‌های یاس همت دریاچه چیتگر، یکی از پروژه‌ های بسیار عالی سرمایه ‌گذاری در منطقه ۲۲ هستند و از برج‌های مسکونی تازه ‌ساز این منطقه به شمار می روند. برج‌ های یاس همت، در همسایگی دریاچه شهدای خلیج‌ فارس واقع شده و هر کدام دارای ۸ بلوک می‌باشند. تعداد طبقات و اندازه واحدها با یکدیگر متفاوت بوده اما در هر یک از طبقه‌ها ۲ واحد به ساخت رسیده است. این برج ‌ها به دلیل داشتن دسترسی به دریاچه  و مجتمع های  تجاری می‌توانند امکانات رفاهی لازم را برای از ساکنین فراهم آورند. همچنین دسترسی این برج‌ها به بزرگراه حکیم خرازی تهران، کرج و و آزادگان نیز از مزایای آن است. در ادامه با ما همراه باشید تا به‌ طور کامل معرفی برج‌ های یاس همت دریاچه چیتگر بپردازیم. برای مشاهده و سرمایه گذاری در پروژه شهید خرازی، لطفا کلیک کنید.

 

 

برج همت یاس چیتگر

 

 امکانات موجود در ساختمان‌های برج‌های یاس همت هر یک از واحد ها با یک دیگر متفاوت است. برخی از این بلوک ‌ها  دارای واحد های ۹۰ متری بوده و برخی دیگر نیز ۱۱۰ الی ۱۱۵ متری هستند. شایان ذکر است که تمامی واحدها دارای دو هستند و این برای تمام ساکنین شرایط نسبتا خوبی را فراهم می‌کند. درصورتی‌که قصد خرید هر یک  از واحدهای برج یاس همت را دارید مجموعه دیار 22 می‌تواند با  کمک کارشناسان حرفه‌ای خود به شما کمک کند.

 

بیشتر بخوانید : سرمایه گذاری با امکاناتی باورنکردنی در پروژه ستین

 

 برج‌ های یاس همت منطقه 22

 

 این منطقه بدلیل این‌ که از مرکز شهر تهران تا حدودی دور است، دارای آب ‌و هوای بسیار سالمی می‌باشد. زندگی در این منطقه برای کسانی که می‌خواهند از آلودگی شهر تهران فرار کنند، قطعاً مناسب خواهد بود. همچنین در برج‌های همت یاس لابی به‌ صورت شبانه‌روزی بوده و افراد می‌توانند در هر ساعتی از شب و روز از آن استفاده کنند. هر یک از واحد های برج یاس دارای پارکینگ و انباری اختصاصی هست و در زمان زمان فروش در سند ذکر می‌شود. از دیگر مزایای سکونت در برج‌ های یاس همت دریاچه چیتگر می‌توان به شوتینگ زباله اشاره کرد که روش بسیار عالی جهت جمع ‌آوری زباله‌ها می‌باشد.

 

برج‌های همت برای جلوگیری از ازدحام جمعیت د دارای دو خط آسانسو هستند. وجود ‌چنین طراحی علاوه‌بر این ‌که سبب کنترل جمعیت می‌شود، می‌تواند مشکلات بسیار زیاد را برای رفت و آمد حل کند. برای کسانی که قصد زندگی در این برج قرار دارند یا افرادی که دارنده یک آسانسور باربری تعبیه ‌شده تا جابه‌جایی اسباب و اثاثیه منزل با سهولت انجام گیرد.

 

بیشتر بخوانید :  پروژه آفتاب و مهتاب و امکانات بی نظیر آن

 

 رفاه و آرامش در برج‌ های یاس همت دریاچه چیتگر

 

 در برج های یاس همت دریاچه از از ۱ آنتن مرکزی استفاده ‌شده تا همه ساکنین بتوانند به آنتن دسترسی کامل داشته باشند. در نظر گرفتن درب های مخصوص  برای مواقع اضطراری نیز یکی از امکانات عالیه رفاهی این برج‌ها به حساب می آیند. به این معنا که در زمان رخ دادن حادثه، افراد بتوانند در کمترین زمان ممکن از ساختمان خارج شوند.

 

برج‌ های یاس همت

 

این مجتمع دارای سالن‌هایی برای رفاه بیشتر ساکنین هستند و فضای سبز در این برج‌ها در نظر گرفته شده که کودکان و سالمندان می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت خود به آن‌جا بروند. این برج‌ها از نظر امنیتی نیز در موقعیت مناسبی قرار دارند و یک نگهبان به‌ صورت شبانه‌ روزی در آن ‌جا حضور دارد. همین موضوع موجب شد که علاوه‌بر افزایش امنیت محیط، رفت ‌و آمد هر یک از افراد نیز به‌ خوبی کنترل‌شده و هیچ‌گونه مشکلی در مجتمع پیش نیاید.

 

بیشتر بخوانید : پروژه نیکان و امتیازات و ویژگی های آن

 

 سطح امنیتی در برج های یاس همت دریاچه

 

 در برج‌های یاس همت سیستم اطفای حریق درنظرگرفته‌ شده و در زمان آتش‌سوزی می‌تواند این مورد به حفظ جان افراد کمک کند. نزدیکی به روستاهای نظیر روستای کلم یکی از جاذبه‌های این برج‌ها به حساب می‌آید. شایان ذکر است که مهم‌ترین امکاناتی که در محیط مجتمع یاس همت درنظرگرفته‌ شده است، تأسیس مراکز درمانی در حومه  برج ‌ها می‌باشد. برج‌های یاس همت در درمانگاه محلی هستند.

 

 

موقعیت مکانی

 

 در خصوص موقعیت مکانی برج‌های یاس همت است باید بگوییم که این مجتمع از چندین طرف دارای موقعیت مناسبی هستند. در وهله اول برج‌های یاس به دریاچه شهدای خلیج ‌فارس نزدیک هستند که باعث شده تا بتوانند مجتمع تفریحی و تجاری نیز دسترسی کامل داشته باشند. از طرف دیگر نیز مسیر رفت ‌و آمد به  برج‌های بواسطه چندین بزرگراه و امکان‌پذیر است و ۱ فضای تفریحی برای ساکنان  ایجاد می کند.

 

سخن پایانی

 

ما در این مطلب به طور کامل در مورد برج های یاس همت چیتگر صحبت کردیم. همانطور که متوجه شدید این مجتمع مسکونی از نظز دسترسی، امنیت، تفریح، رفاه و آسایش یکی از بهترین برج های منطقه چیتگر به حساب می آید.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید