0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

سرمایه گذاری در منطقه 22 : بهترین محله‌های منطقه ۲۲ برای سرمایه ‌گذاری

سرمایه گذاری در منطقه 22

 

 

 

سرمایه گذاری در منطقه 22 می تواند بسیار سودآور باشد. منطقه ۲۲ در بخش غربی استان تهران قرار دارد و از بخش شمالی به رشته‌ کوه‌ های البرز و از جنوب به اتوبان تهران محدود می‌شود، در حال ‌حاضر از مناطق تازه‌ ساز تهران بود که پروژه‌های سرمایه‌گذاری متعددی را دارا می باشد.

همچنین این منطقه در مجاورت پروژه بسیار عظیم ایران مال واقع شده که یکی از بهترین مراکز خرید در خاورمیانه به حساب می‌آید. قطعاً با چنین موقعیت جغرافیایی، سرمایه ‌گذاری در این منطقه و در مجاورت دریاچه چیتگر آینده‌ای روشنی را خواهد داشت. چرا که دارای پتانسیل بالا جهت پیشرفت‌های چشمگیر است.

 

بیشتر بخوانید : پروژه ستین و سرمایه گذاری در آن


 

وجود پارک‌های جنگلی چیتگر، دوشان دره و دیگر مقاصد گردشگری و همچنین آب ‌و هوای پاکیزه این منطقه، سبب شده تا سرمایه‌ گذاران زیادی برای خرید ملک این منطقه را مورد انتخاب قرار دهند.

 


اهمیت سرمایه ‌گذاری در منطقه 22 


امروز افراد زیادی با فروش ملک خود در دیگر بخش‌های تهران سعی دارند که با حداقل سرمایه و خرید ۱ ملک بسیار کوچک در این منطقه، جهت سرمایه گذاری در منطقه 22 اقدام کنند. زیرا براساس گفته کارشناسان مسکن، این منطقه دارای آینده بسیار عالی بوده و سود زیادی دارد.

منطقه ۲۲ به دلیل حجم بالای سرمایه ‌گذاری از مهم‌ترین مناطق مناسب برای سرمایه‌گذاری در کشور ایران به حساب می‌آید که علاوه‌بر وجوه سرمایه‌گذاری ارگان‌های دولتی، در بخش خصوصی نیز برای بنای مجتمع‌های مسکونی و تجاری اقدام شده‌است.

 


سرمایه ‌گذاری در دریاچه چیتگر 


می‌توان گفت که زیباترین و برجسته‌ترین جاذبه‌های منطقه ۲۲ دریاچه چیتگر بوده که به شکل مصنوعی احداث شده ‌است. اما وجود این دریاچه سبب شده تا یک ویو بسیار شگفت‌انگیز برای ساختمان‌های تجاری و مسکونی ایجاد شود.

احداث این دریاچه ای مصنوعی برای دولت بسیار حائز اهمیت بوده و به جهت اهدافی همانند توسعه فضایی تفریحی، ایجاد یک محیط زیبا و خاص، ساخت قطب تفریحی و افزایش توان اکولوژیکی راه‌ اندازی شده ‌است.

آب این دریاچه با کانال با یک کانال 6 کیلومتری از رودخانه کن تحت نظر وزارت نیرو تأمین می‌گردد. مجموعه توریستی تفریحی دریاچه چیتگر نیز متشکل از ۳ جزیره بود که در روزهای آتی بهره‌برداری می‌شود. 

 

بیشتر بخوانید : پروژه آفتاب و مهتاب و امکانات و ویژگی های آن

 

بهترین محله‌های منطقه ۲۲ برای سرمایه ‌گذاری


 در منطقه 22 و دریاچه چیتگر قطعاً آشنایی با بهترین مناطق اهمیت بسزایی دارد. این منطقه تازه‌ساز دارای پتانسیل بسیار عالی برای رشد چند برابری بود و در برخی از بخش‌هایی که دارای قیمت قدمت چهل‌ساله هستند نیز می‌تواند تنوتع بالا در ساختمان ها را مشاهده کرد. منطقه ۲۲ دارای محله‌های بسیار زیادی بود که هر کدام از امکانات رفاهی منحصر به ‌فردی برخوردار هستند.

 

 

 بلوار کوهک 


 یکی از بهترین و محله‌های منطقه ۲۲ بلوار کوهک بوده که دارای شرایط بسیار عالی برای از نظر فرهنگی برای افراد است بلوار کوهک یکی از محبوب‌ترین منطقه‌ها و محله‌های منطقه ۲۲ به حساب می‌آید. این بلوار در نزدیکی پارک جنگلی چیتگر و در بخش غربی دریاچه واقع شده‌است و پروژه‌های بسیار لوکس و زیبایی در آن وجود دارند. از جمله پروژه‌های برجسته این محله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

سرمایه گذاری در منطقه 22

 


دره شرق آزادگان 


برای سرمایه ‌گذاری در منطقه 22 دره شرق آزادان نیز یکی از محله های بسیار خوب این محدوده است. می‌توان گفت که این منطقه نیز یکی از بهترین محله‌های منطقه ۲۲ بود که در قسمت غربی منطقه 22 واقع ‌شده است و می‌توان آن را یکی از تازه‌ساز ترین قسمت‌های این منطقه به حساب آورد.

 

 


شهرک امام رضا 


شهرک امام رضا از هر لحاظ در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد. ان منطقه در مجاورت اتوبان حکیم و همت واقع شده ‌است علاوه‌بر احداث شهرک‌های بزرگ مسکونی در این محل، یک مرکز تفریحی توریستی با عنوان تات مال نیز درحال در دست احداث است.

 

 


 برج چهارگانه نزاجا 


این برج‌ها به واسطه تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش اجرا شده اند و متشکل از ۴ برج با ۴۰ طبقه بود که هر یک از آنان هر کدام از برج‌ها در پهنه سی این شهرک قرار گرفته اند.

 

 


 شهرک شهید خرازی سپاه 


برای سرمایه‌ گذاری در منطقه 22 می‌توانید به سراغ شهرک شهید خرازی بروید که در غرب دریاچه واقع شده و در نزدیکی بزرگ‌راه همت و شهرک امام رضا است. این شهرک متشکل از ۴۴ برج با 20۰ الی ۲۴ ساختمان ۳ طبقه بوده و توسط سپاه در حال اجرا می‌باشد.
 آخرین پروژه‌هایی که در این منطقه در حال اجرا هستند عبارتند از:


•    برج آسمان
•    برج زیتون 
•    شهرک شهید باقری

 


 سخن پایانی


در این مطلب در مورد سرمایه ‌گذاری در منطقه 22 توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. همینطور بهترین محله‌ها را برای سرمایه‌ گذاری آینده‌دار و سودآور به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید به‌ منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید ملک در دریاچه چیتگر با کارشناسان متخصص سایت مجموعه دیار ۲۲ ارتباطات برقرار کنید.
 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید