0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

مهلت ثبت نام پروژه چیتگر

 



مهلت ثبت نام پروژه چیتگر از عواملی است که هنگام پیش خرید باید به آن توجه شود که این مهلت با توجه به این که تعاونی های مختلف در حال ساخت پروژه هستند، وابسته به چند عامل می باشد که به بررسی آن ها می پردازیم.

یکی از عوامل موثر در مهلت ثبت نام پروژه چیتگر تعاونی های سازنده هستند که این تعاونی ها مهلت های متفاوتی را برای پیش خرید در پروژه خود دارند. بعضی از آن ها مهلت کمتر و بعضی مهلت بیشتری را برای ثبت نام در نظر می گیرند که در این صورت برای این که مهلت ثبت نام در پروژه ای را بدانید باید به تعاونی سازنده پروژه دقت کنید.
به عنوان مثال مهلت ثبت نام در تعاونی مسکن ارتش تهران در سال ۱۳۹۹ به اتمام رسیده است و ثبت نام جدیدی برای پروژه های این تعاونی در نظر گرفته نشده است.
مهلت ثبت نام در تعاونی مسکن سپاه تهران نیز به پایان رسیده است و برای ثبت نام جدید در پروژه های این تعاونی ها باید منتظر اعلام ثبت نام جدید از طرف تعاونی ها بود.
مهلت ثبت نام در پروژه های تعاونی های دیگر بیشتر است. به عنوان مثال پروژه ستین از پروژه های معتبر در بین پروژه های منطقه چیتگر است و به دلیل معتبر بودن پروژه و شرکت تعاونی ساز آن و استقبال زیادی که از این پروژه شده است می توانید با خیال راحت در این پروژه اسم نویسی کنید.


مهلت ثبت نام در پروژه های شخصی ساز بیشتر از پروژه های تعاونی ساز می باشد. به این دلیل که این پروژه ها به نسبت پروژه های تعاونی ساز از متراژ بالاتری برخوردارند و به همین دلیل قیمت آن ها نیز بالاتر می رود و افرادی که توان مالی برای خرید شخصی ساز ها را دارند کمتر هستند.
برای خرید پروژه های شخصی ساز باید دقت بیشتری انجام دهید و از مهندس سازنده و تعاونی سازنده شخصی ساز اطمینان کامل حاصل کنید تا با خیال راحت اقدام به سرمایه گذاری کنید.

عامل دیگری که در مهلت ثبت نام پروژه های چیتگر تاثیر گذار است، مورد قبول واقع شدن خریدار یا رد کردن آن می باشد زیرا تعاونی همه ی اشخاصی که برای پیش خرید ثبت نام می کنند را نمی پذیرد و افرادی را قبول می کند که شرایط مورد نظر برای پیش خرید و پرداخت اقساط را داشته باشند. به همین دلیل هر چقدر افرادی که در پروژه ثبت نام می کنند مورد قبول تر واقع شوند ثبت نام نیز زودتر انجام می شود و این مهلت زودتر به پایان می رسد.

از عوامل دیگری که در مهلت ثبت نام پروژه چیتگر موُثر اند قیمت پروژه می باشد. به دلیل این که پروژه های تعاونی های مختلف از نظر اندازه و متراژ یکسان نیستند و هر چه متراژ پروژه بیشتر باشد افراد کمتری نیز توان پرداخت قیمت پروژه را دارند، این پروژه ها دیرتر به فروش می رسند و به دنبال آن مهلت ثبت نام پروژه نیز بیشتر می شود.

میزان تقاضا از عوامل موُثر دیگری در مهلت ثبت نام پروژه چیتگر است. در حال حاضر با پیشرفتی که منطقه چیتگر از نظر سرمایه گذاری نسبت به سال های قبل پیدا کرده است، میزان تقاضا نیز بسیار بالاتر رفته است و پروژه ها با سرعت بیشتری به فروش می رسند و به دنبال آن ها مهلت ثبت نام در پروژه ها نیز کمتر شده است.

 

نوشته سمانه هراتیان ( مدیریت املاک دیار )

09129492477
 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید