0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

برج های باملند

هر آنچه که لازم است در مورد برج‌های باملند بدانید!

 

افرادی که از منطقه 22 تهران دیدن کرده‌اند، قطعا در مورد برج‌های بام‌لند و مزایای آن‌ها شنیده‌اند. بام‌لند یک مرکز تجاری تفریحی در کنار دریاچه چیتگر است که جذابیت‌های خاص خود را دارد و برج‌های روبروی این مرکز تبدیل به گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری و خرید منزل مسکونی شده‌اند.

 

بام‌لند منطقه بسیار شیکی است و از امکانات رفاهی زیادی برخوردار است. معماری و طراحی ساختمان‌های اطراف بام‌لند مدرن و جذاب هستند، به طوری که این منطقه نمای بسیار ویژه‌ای پیدا کرده است. این منطقه چشم‌اندازی بی‌نظیر از رستوران، کافه، پارک‌های تفریحی و غیره است و زندگی در آن اطراف مزایای بی‌شماری را به همراه دارد.

 

 

اسامی و تعداد برج‌های روبروی بام‌لند

 

این برج‌ها از بهترین برج‌های منطقه 22 تهران هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. آب و هوای این منطقه بسیار مطلوب است و مسیر‌های زیادی برای پیاده‌روی در اطراف آن وجود دارد. وجود جنگل و دریاچه در این منطقه بر آب و هوا تاثیر گذاشته و شرایط بسیار مناسبی را ایجاد کرده است. امکاناتی مانند دوچرخه‌سواری، قایقرانی، سوارکاری و غیره در این منطقه موجود است که نظیر این امکانات را در کمتر جایی می‌توان یافت.

برج‌های زیادی روبروی بام‌لند احداث شده‌اند که دارای طراحی مدرن و شگفت‌انگیزی هستند. سبک جدید و امروزی این برج‌ها بسیار خودنمایی می‌کند و این افراد زیادی را مجذوب خود کرده است. در ادامه به بررسی تعدادی از این برج‌ها می‌پردازیم.

 

 

پروژه زاگرس 

 

 

 

 

پروژه زاگرس از نمونه برج های باملند هستند که  و در موقعیت مکانی عالی در ضلع شرقی دریاچه چیتگر و مجتمع تجاری تفریحی باملند قرار دارد و از دسته پروژه هایی با آینده روشن می باشد که توسط تعاونی ابنیه همت در حال ساخت است که و هر سهم زاگرس شامل 60متر مسکونی و 15متر تجاری می باشد. و به صورت واریزی و امتیاز خرید و فروش می‌شود که واریزی تا به امروز برای سهم تجاری 386 میلیون و برای سهم مسکونی حدودا 891میلیون میباشد و قیمت امتیاز را باید قیمت روز را از همکاران  ما در املاک دیار استعلام بگیرید.

 

 

پروژه دیپلمات

 

 

پروژه دیپلمات نیز  جزو برج های باملند است که توسط تعاونی مسکن سپاهشهر در دست ساخت است که لوکیشن و دسترسی فوق العاده ای را داراست ،این پروژه در شمال دریاچه چیتگر و در نزدیکی باملند و غرب میدان ساحل واقع شده است و توسط تعاونی توسعه و عمران انصار سپاشهر در دست ساخت قرار دارد. متراژ واحد های پروژه دیپلمات از 82، 115، 127، 140 متر است .

و بصورت واریزی و امتیاز خرید و فروش می‌شود و واریزی تا به امروز۸۳۵میلیون تومان بوده و باید قیمت  به روز امتیاز را استعلام بگیرید.

 

 

پروژه اطلس 1

 

پروژه اطلس 1 (ساختمان خاتم) در شمال دریاچه چیتگر واقع شده است جزو برج های باملند میباشد و توسط تعاونی مسکن آشیان آفرین آسایش ساخته شده و  دارای 3تیپ متراژ 126،143،162 متر می باشد.

کاربری ان نیز اداری، تجاری و مسکونی است.

 

 

پروژه میعاد

 

 

پروژه میعاد توسط تعاونی مسکن شهید خلیلی در دست ساخت است و در جزو پروژه های اطراف دریاچه و برج های باملند است که در میدان موج خیابان علامه قزوینی واقع شده است  و در حال حاضر گودبرداری شروع شده است. درسال 1400 شروع به فعالیت نموده اند و اقساط نیز همان موقع اغاز شده است و به دلیل متراژ زمین و موقعیت خوب آن از پروژه های گران قیمت به حساب می آید.  تیپ متراژهای آن  110، 130، 150 متر می باشد.

 

 

پروژه الوند

 

پروژه الوند توسط تعاونی  توسعه ابنیه همت در حال ساخت است و جزو برج های اطراف چیتگر است و برج های باملند است و دارای موقعیت مکانی خیلی خوب و دسترسی عالی می باشد و نزدیک بودن آن به دریاچه خلیج فارس و باملند و ایرانمال این موضوع را ثابت کرده است.

پروژه الوند نیز با قرارگرفتن در قسمت شمال شرقی دریاچه چیتگر و در میدان موج، به‌عنوان یکی از بهترین پروژه‌ها برای سرمایه‌گذاری در این منطقه شناخته می‌شود.

این پروژه در سال 98شروع به فعالیت کرده است و در مرحله فوندانسیون است و بصورت سه دانگی خرید وفروش می شود و بصورت واریزی و امتیاز است و جها کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین املاک یار22 در ارتباط باشید .

 

 

پروژه امام حسن مجتبی

 

برج امام حسن مجتبی نیز از برج ای نزدیک به دریاچه وبرج های باملند است و در همسایگی شهرک گلستان قرار دارد  و در حال حاضر بصورت متری خرید و فروش میشود و توسط تعاونی ستاد مشترک ارتش در دست ساخت قرار دارد. تیپ متراژ ها نیز 85/100/120 متر می باشد.

 

 

برج تریتیوم1و 2

 

 

 

 

برج  تریتیوم1 یکی از پروژه های پیش فروش چیتگر و برج های باملند هستند که در موقعیت مکانی  جنوبی ایران‌مال و در نزدیکی دریاچه‌ی چیتگر و پارک جنگلی واقع شده است و دسترسی مناسبی به اتوبان های خرازی، همت و حکیم دارد. و قیمت و تحویل آن قطعی است و میتوانید از مشاوران ما برای خریدی مطمئن کمک بگیرید.

برج تریتیوم 2 نیز به همان صورت است یعنی قیمت قطعی هستند به این صورت که 35 درصد نقد و 10 درصد هنگام سند زدن و 5 درصد مبلغ هنگام تحویل و مابقی مبلغ بصورت اقساط 14ماهه پرداخت میشود .(با تعهد ضررو زیان و دیرکرد)

 

 

برج ترنج 

 

برج ترنج در میدان ساحل در  شمال دریاچه واقع شده است. و فاصله بسیار کمی با دریاچه و اتوبان های خرازی، حکیم و همت داردو جزو برج های نزدیک به باملند به حساب می آید.

در حال حاضر در مرحله اسکلت میباشد .  و سازنده آن تعاونی امید دژبان ارتش می باشد.

خرید و فروش برج ترنج بصورت امتیاز واریزی است و واریزی به روز آن 720 میلیون تومان می باشد. شامل دو بلوک میشود و 25 طبقه مسکونی و متراژ واحدها برج اول 85 تا100 متر میباشدو برج دوم از تیپ متراژ 95 تا 130متر می باشد.

 

 

برج سه‌گانه ایزد‌یار

 

برج سه‌گانه ایزد‌یار یکی از برج‌های بام‌لند است که در سه فاز ساخته شده است. برج ایزد‌یار یکی از شیک‌ترین برج‌های منطقه 22 است که در ضلع شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس و درست روبروی مجموعه بام‌لند قرار دارد.

برج ایزد‌یار در کل 25 طبقه است که هر طبقه دارای چهار واحد شیک و تر و تمیز است. وجود چشم‌انداز بی‌نظیر و نورگیر این واحد‌ها را بسیار متمایز کرده است. فاز سوم برج ایزد‌یار از لحاظ امکانات از دو فاز دیگر بسیار بهتر است.

برج ایزد‌یار دارای امکاناتی مانند استخر، سونا، سالن مطالعه، جکوزی و غیره است و نیاز‌های طیف وسیعی از افراد را مد نظر قرار داده است. قیمت واحد‌های این برج بستگی به متراژ و طبقه دارد و برای اطلاع از آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

 

برج کادوس

 

برج کادوس یکی دیگر از برج‌های بام‌لند است که از بزرگراه‌های زیادی مانند بزرگراه آزادگان، همت و تهران کرج می‌توان به آنجا رسید. در ساختار و معماری این برج از بهترین مصالح ساختمانی استفاده شده است و این مجموعه کاملا بر اساس استاندارد‌های سازه درست شده است.

این برج دارای 25 طبقه است که در این میان 19 طبقه آن مسکونی هستند. برج کادوس دارای 108 واحد است که مساحت این واحد‌ها معمولا 110، 140 و 180 متر مربع است. این برج زیبا دارای امکانات رفاهی زیادی است و اهالی آن مجبور نیستند رفت و آمد زیادی به خارج از ساختمان داشته باشند.

از جمله امکانات برج کادوس می‌توان به کتابخانه، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، شوتینگ زباله و غیره اشاره کرد. تدابیر امنیتی ویژه‌ای در این برج به کار گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان حراست و نگهبانی قوی، دوربین‌های مداربسته، درب ضد سرقت و غیره را نام برد. واضح است که افراد زیادی در این گونه برج‌ها رفت و آمد می‌کنند و نمی‌توان به نسبت امنیت بی‌توجه بود.

 

 

برج‌های پارلمان

 

از دیگر برج‌های بام‌لند می‌توان به برج‌های پارلمان اشاره کرد که از جمله برج‌های شش‌گانه منطقه 22 تهران هستند. دسترسی به این برج با استفاده از بزرگراه شهید خرازی به آسانی میسر است. برج‌های پارلمان از سه بلوک دو قلو تشکیل شده‌اند و تمامی استاندارد‌های سازه در مورد آن‌ها لحاظ شده است.

مصالحی که در ساخت برج‌های پارلمان مورد استفاده قرار گرفته‌اند بسیار مرغوب هستند. این مصالح عمدتا مصالح فرانسوی و مصالح درجه یک و مرغوب ایرانی هستند. برج‌های پارلمان حدودا 16 طبقه هستند و مساحت واحد‌ها بین 131 تا 140 متر مربع است.

 

از جمله امکانات موجود در برج‌های پارلمان می‌توان به مواردی مانند استخر، سونا، فضای سبز، پنت هاوس، سالن ورزشی و غیره اشاره کرد. این برج‌ها نیز از لحاظ امنیتی بسیار قوی هستند و تدابیر خوبی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. قیمت این برج‌ها بستگی به عوامل زیادی مانند طبقه و متراژ دارد و نوسانات قیمت این برج‌ها نیز بسیار زیاد است. برای اطلاع از قیمت روز می‌توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

 

برج لبخند

 

برج لبخند  نیز یکی دیگر از برج‌های بام‌لند است که در شمال غرب دریاچه چیتگر قرار گرفته و دسترسی به آن بسیار آسان است. در ساختار این برج نیز از مصالح مرغوب و باکیفیت استفاده شده است و این برج در انطباق کامل با استاندارد‌های بین‌المللی ساخته شده است. سازه این برج اسکلت بتونی است که این از نقاط قوت این مجتمع مسکونی است.

برج لبخند 20 طبقه است که 14 طبقه آن مسکونی در نظر گرفته شده است. هر یک از این طبقات از 7  واحد تشکیل شده است که درب هیچ یک از این واحد‌ها روبروی یکدیگر نیست و این درجه بالایی از امنیت و حریم خصوصی را به همراه دارد. این واحد‌ها دو‌خوابه و یا سه‌خوابه هستند و خریداران در هنگام خرید با گزینه‌های متنوعی مواجه خواهند شد.

برج لبخند یکی از زیباترین برج‌های بام‌لند است که از امکانات زیادی مانند استخر، جکوزی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، آسانسور نفر بر، آسانسور حمل بار و غیره برخوردار است. در اینجا نیز بستر‌های لازم برای امنیت ساکنین فراهم شده است. قیمت واحد‌های برج لبخند هم بسیار پرنوسان بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارند.

 

 

برج‌های سفید

 

برج‌های سفید یکی دیگر از برج‌های بام‌لند هستند که از طریق بزرگراه همت به آسانی می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. چشم‌انداز این برج‌ها فوق‌العاده است و ساکنین می‌توانند از آنجا به نظاره رشته‌کوه‌های البرز بپردازند. این مجموعه مسکونی از 6 برج 19 طبقه تشکیل شده است که دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی هستند. جمعا 524 واحد در این برج‌ها موجود هستند که با طراحی و معماری استاندارد ایجاد شده‌اند.

در این برج‌ها از سیستم ایمنی کاملا برجسته‌ای استفاده می‌شود و خیال ساکنین به دلیل حضور 24 ساعته نگهبان کاملا راحت است. قیمت واحد‌های این برج‌ها به عوامل زیادی مانند موقعیت واحد‌ها بستگی دارد و نوسان قیمت نیز در حد بالایی قرار دارد. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما در این زمینه هستند.

 

 

کلام آخر

 

برج‌های بام‌لند از برج‌های بسیار زیبا و دلنشین منطقه 22 تهران هستند که مزایایی مانند آب و هوای مطلوب و امکانات رفاهی فراوان دارند. وجود دریاچه زیبای چیتگر حال و هوای خاصی به این منطقه داده است و اینک برج‌های منطقه 22 طرفداران زیادی دارند. نظر شما چیست؟ شما کدام یک از این برج‌ها را می‌پسندید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید