0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

مجتمع تجاری طوبی منطقه 22 + موقعیتها و بخش های مختلف این مجتمع

مجتمع تجاری طوبی

 

 

 

مرکز تجاری طوبی منطقه 22 یکی از بزرگ‌ترین و برجسته‌ترین مراکز خرید در شهر تهران به حساب می آید. اگر می‌خواهید با این مجتمع تجاری بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود که حتماً در ادامه این مطلب از سایت دیار22 با ما همراه باشید. مجتمع تجاری طوبی در چیتگر نخستین مرکز خرید در منطقه ۲۲ بوده که می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز تمام ساکنین این منطقه باشد.

این مجتمع تجاری آذر ۹۳ به فعالیت می‌پردازد و متشکل از واحدهای اداری و تجاری است. می‌توان گفت که مجتمع طوبی در تابستان ۹۴ به شکل رسمی افتتاح شد و درحال‌حاضر نیز به‌عنوان ۱ شریان  بسیار اساسی ارتباطی و همانند می بود که به اتوبان کرج، کمربندی تهران .  در اتوبان همت دسترسی راحتی دارد.
 

موقعیت مجتمع تجاری طوبی منطقه 22


مجتمع تجاری طوبی دارای  زیربنای ۱۰۵ هزار متر مربع بوده و از جنوب اتوبان تهران کرج منتهی می‌شود. همچنین این مجتمع حدود یک کیلومتر با اتوبان آزادگان فاصله دارد. مجتمع طوبی در محدوده شهرداری منطقه ۲۲ بود که یکی از شهرداری‌های مهم تهران به حساب می‌آید. چشم‌انداز غربی مجتمع تجاری طوبی به دریاچه مصنوعی چیتگر و پارک آن منتهی می‌شود.

به دلیل این‌ که این مجتمع در مجاورت دریاچه قرار دارد، دارای آب‌وهوای بسیار مناسبی بوده و در اطراف آن نیز برج‌های مسکونی زیادی به ساخت رسیده‌اند. از جمله دیگر ویژگی‌های مجتمع طوبی می‌توان به نزدیک بودن آن به وسایل نقلیه عمومی اشاره کرد. شما می‌توانید به کم‌تر از ۱۰ دقیقه به ایستگاه متروی چیتگر برسید.


 بررسی بخش ‌های مختلف مجتمع تجاری طوبی منطقه ۲۲


 از جمله مهم‌ترین بخش‌های این مجتمع می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

بیشتر بخوانید : پروژه تندیس، امکانات و ویژگی های بی نظیر آن


 فروشگاه‌ها و واحدهای تجاری 


مجتمع طوبی متشکل از ۷۰۰ واحد تجاری در ۵ طبقه است. در زیر زمین این مجتمع نیز فروشگاه‌هایی نظیر هایپر مارکت، قنادی، لوازم تحریر، لوازم چوبی و...  در طبقه همکف مرکز تجاری طوبی چیتگر فروشگاه‌های پوشاک لباس مردانه و زنان تأسیس شد و همچنین مغازه همانند اکسسوری، لوازم آرایشی، کافی ‌شاپ، خیاطی خدمات و موبایل و.... نیز وجود دارد.

در طبقه اول فروشگاه‌های نظیر لباس، تجهیزات موسیقی، وسیله مخصوص حیوانات، شهربازی، آرایشگاه مردانه قرارگرفته در طبقه دوم فروشگاه‌های پوشاک زنانه، کودک، شال و روسری، وسایل تزیینی منزل،  مواد غذایی، شکلات و فروشگاه لوازم خانگی تأسیس شده است. در طبقه سوم نیز پوشاک مردانه، تجهیزات کامپیوتری،  کفش و کیف، نمازخانه و سرویس بهداشتی وجود دارد.

 

 واحدهای اداری مجتمع طوبی چیتگر 


 مجتمع طوبی متشکل از در واحدهای اداری مجتمع طوبی در ۲ برج شمالی یا جنوبی در ۱۰ دقیقه است. این واحدها در در طبقه از طبقه پنجم تا پانزدهم قرار دارند و متشکل از سیستم‌های حفاظتی، سیستم اعلان و اطفای حریق، برق اضطراری و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی بسیار مجهزی هستند.

 

بیشتر بخوانید : امتیازها و موقعیت های پروژه هما

 

مجتمع تجاری طوبی منطقه 22


 رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مجتمع تجاری طوبی 


 رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها در طبقات ۵ و ۶ با زیربنای ۳۰۰ مترمربع بوده و حدود ۵ رستوران و ۲ کافی‌شاپ در طبقات ۴ و ۵ این مجتمع واقع شده ‌است. در طبقه‌ی ۷ نیز یک رستوران قرار داشته و در طبقه چهارم رستوران سنتی و ایتالیایی وجود دارد در طبقه همکف نیز یک  فست فود و کافی شاپ و تأسیس رسیده است.


 آسانسور و پله برقی مجتمع طوبی


قطعاً وجود آسانسور و پله برقی در هر مجتمع تجاری از اهمیت بسزایی برخوردار است. استفاده از سیستم‌های جدید افزایش سرعت و کاهش زمان انتظار مشتریان تنها با استفاده از پله برقی و آسانسور امکان‌پذیر خواهد بود. آسانسورهایی که در مجتمع تجاری طوبی وجود دارند دارای مصرف بسیار کم بوده و هیچ‌گونه خطای فنی در آن‌ها وجود ندارد. در این مجتمع تعداد ۱۹ آسانسور وجود دارد.


 پارکینگ طبقاتی 


از جمله دیگر امکانات رفاهی مجتمع تجاری می‌توان به وجود پارکینگ‌های طبقاتی در ۶ طبقه اشاره کرد.


دسترسی مجتمع طوبی منطقه 22


در صورتی‌ که می‌خواهید با خودرو شخصی خود به مرکز طوبی بروید، باید از در اتوبان تهران کرج از خروجی شهرک گلستان به بلوار کوهک بلوار کوهک رفته و  تا انتهای خیابان نسیم رانندگی کنید. البته همان طور که گفتیم مجتمع طوبی در فاصله نزدیکی از ایستگاه مترو قرار دارد و شما می‌توانید به ‌راحتی با مترو نیز به این مرکز و مراجعه کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مجتمع نیز ایستگاه اتوبوس علوم فنون می‌باشد.شما میتوانید جهت سرمایه گذاری در پروژه آفتاب و مهتاب، به سایت دیار 22 مراجعه و یا با کارشناسان ما بصورت مستقیم ارتباط بگیرید.

جمع بندی


مجتمع تجاری منطقه 22 اولین مرکز تجاری در چیتگر بوده که از همه نظر دارای امکانات کافی است و می تواند به خوبی برای رفع نیازهای رفاهی ساکنین منطقه 22 مناسب باشد.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید