0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بررسی پارک آبشار منطقه 22 تهران

 

آبشار تهران یا بام غرب تهران

 

 

 

این پارک یکی دیگر از جاذبه های گردشگری منطقه 22 است. آبشار تهران همانند بوستان لتمان کن در بلند مرتبه ترین نقطه منطقه 22 قرار گرفته است .

 

طراحی این پارک به زیبایی هرچه تمام تر انجام شده و از باغهای سنتی ایرانی الهام گرفته شده  و در هر ساعتی در شبانه روز جذابیت خاص خودش را دارد .در بالا ترین نقطه پارک آبشار مصنوعی طراحی شده که بیشتر در فصل پاییز فعال است .

 

آبشار تهران در مساحتی 200 هکتاری بنا شده است و هدف از احداث آن جذب گردشگر و بالا بردن سرانه سبز منطقه 22 بوده است .

بیشترین مصالح به کار درفته در این پارک ،سنگ وچوب است و این طراحی بسیاز زیبا تا دل کوه با  مسیرهای سنگی و چوبی ادامه دارد .

 

طراحی و شیب پل ها

طراحی شیپ و پلهای سنگی به گونه ایست که به راحتی افراد مسن و کودکان به بالا بروند و از پیاده روی و گشت و گذرا در باغ زیبا و بوستان زیبا لذت ببرند .

 

امکانات

این پارک دارای آلاچیق، منقل ، سرویس بهداشتی برکه و بوفه برای خرید مایحتاج و 2 کافه و رستوران با دید دریاچه شهدای خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر است .

دسترسی  به آبشار تهران : انتهای اتوبان خرازی ، بلوار کاشان ، آبشار تهران.

 

نوشته فرزاد حسینی ( مدیریت املاک دیار )

09129643798

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید