0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بررسی برج های مرجان، میلان و تریتیوم در منطقه 22 چیتگر تهران

برج های بسیار زیاد و متنوع ای در منطقه 22 تهران در حال ساخت هستند و بهره برداری هستند که از مهم ترین آن ها می توان به برج های مرجان، میلان و تریتیوم اشاره نمود که در ادامه اطلاعات کامل تری از آن ها در شهرک چیتگر منطقه 22 تهران در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

 

منطقه 22 یکی از ایده آل ترین و ناب ترین مناطق تهران برای سرمایه گذاری و زندگی است و تا به امروز تعاونی های متنوع و مختلفی برج های زیبایی را در این منطقه برای فروش آماده کرده اند که هرکدام از آن ها به دلیل قرارگیری در منطقه مناسب، دارای ویژگی های ایده آلی است.

 

آشنایی با برج مرجان در شهرک چیتگر منطقه 22

 

در منطقه 22 شهرک چیتگر، یکی از زیباترین و متنوع ترین برج های این منطقه را تحت عنوان برج مرجان خواهید دید که با معماری خاص و زیبایی توسط نیروی دریایی ارتش در حال حاضر در مرحله اسکلت و پیچ و مهره است. 

 

این برج یکی از ابر قدرتمند ترین برج های منطقه 22 است که با برخورداری از  42 طبقه، 35 طبقه واحد مسکونی ، 1 طبقه تجاری  و 1 طبقه لابی به عنوان ایده آل ترین و منحصر به فرد ترین برج های منطقه 22 از آن یاد می شود.

 

جالب است بدانید که تعداد کل واحد های این پروژه به 474 واحد می رسد و به دلیل قرارگیری در بلوار پژوهش از موقعیت عالی ای برخوردار است. اگر قصد دارید اطلاعات کاملی در خصوص این پروژه کسب کنید، می توانید به بخش "برج مرجان" مراجعه کنید.

 

پیش فروش برج مرجان

 

آشنایی با برج میلان در شهرک چیتگر منطقه 22

 

از دیگر پروژه های محبوب منطقه 22 چیتگر می توان به پروژه بقیه الله 3 (برج میلان) اشاره نمود که این پروژه در حال حاضر دارای 26 طبقه است که در هر طبقه آن 4 واحد وجود دارد که متراژ آن ها به 137، 173 و 177 متر می رسد. این پروژه توسط شرکت اریکه نامی پارسیان در حال ساخت است و از امکانات بی نظیری همچون لابی، انباری، پارکینگ، سالن ورزشی، سالن اجتماعات و... برخوردار است.

 

پیش فروش برج میلان

 

آشنایی با پروژه تریتیوم در شهرک چیتگر منطقه 22

 

اگر به دنبال پروژه ای مناسب و ایده آل در غرب تهران هستید، برج تریتیوم را به شما معرفی می کنیم. این پروژه به دلیل قرارگیری در یک منطقه ایده آل و مناسب، به عنوان یکی از بهترین برج های منطقه 22 چیتگر در غرب تهران شناخته می شود.

 

این برج درست در منطقه ای قرار دارد که می توان آب و هوای بسیار سالم و ایده آلی را در اختیار ساکنین خود قرار دهد، از دیگر ویژگی های این پروژه می توان به دسترسی به آزادراه تهران-کرج و بزرگراه خرازی اشاره نمود که به عنوان دو شریان اصلی پایتخت از آن یاد می شود.

 

پیش فروش برج تریتیوم

 

البته این تنها بخشی از ویژگی های ایده آل پروژه تریتیوم بود، بلکه ساکنین این پروژه می توانند با کمی قدم زدم در محیط زیبای منطقه 22، به فروشگاه بی نظیر ایران مال و فضای تفریحی زیبا همچون دریاچه چیتگر ، مجموعه بام لند و پارک جنگلی چیتگر دسترسی داشته باشند که این موضوع خود باعث افزایش محبوبیت و همچنین ایده آل بودن این پروژه شده است.

 

پروژه برج تریتیوم در حالت کلی در 26 طبقه قرار دارد که از این تعداد 21 طبقه آن مسکونی هستند و کل واحد های آن به 168 واحد می رسد. در واقع در هر طبقه از 21 طبقه مسکونی این برج، حدودا 4 واحد قرار دارد.

 

چطور می توانیم اطلاعات کاملا دقیق تری در خصوص این پروژه ها به دست آوریم؟

 

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع پروژه های اجرایی منطقه 22 هستید می توانید به سایت دیار 22 مراجعه کنید.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید