0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

طرح فروش اقساطی آپارتمان شهرک چیتگر

طرح فروش اقساطی آپارتمان شهرک چیتگر

 

در سال‌های اخیر به دلیل افزایش امکانات در منطقه چیتگر، بسیاری از افراد اقدام به خرید آپارتمان در برج‌های منطقه 22 کردند. این منطقه که بسیار معروف و پرطرفدار شده، به دلیل اینکه از مرکز تهران فاصله دارد، دارای آب و هوای مناسب و نسبتا پاکی است.

وجود دریاچه خلیج فارس که در نزدیکی‌ برج‌ها قرار گرفته، دسترسی به پارک‌های جنگلی و تفریحی، نزدیک بودن به ایستگاه‌های مترو و تاکسی، همگی باعث شده بسیاری از خریداران از طرح‌های پیش فروش چیتگر استقبال کرده و برای خرید آپارتمان‌های منطقه 22 اقدام کنند.

با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی کشور و کاهش قدرت خرید مردم، اغلب افراد به راحتی نمی‌توانند صاحب خانه شوند. بنابراین شرایطی برای خریداران مهیا شده که می‌توانند با پیش‌ خرید ملک و پرداخت اقساط، ملک موردنظر خود را خریداری کنند. با این روش آن‌ها می‌توانند علاوه بر سرمایه‌گذاری، ارزش پول و دارایی خود را نیز حفظ کنند.

در صورتی که شما نیز قصد دارید از این طریق صاحب خانه شوید، در ادامه مبحث ما را همراهی کنید تا اطلاعات بیشتری از این طرح به دست بیاورید.

 

 

ویژگی آپارتمان‌های چیتگر که دارای اقساط هستند

 

یکی از پروژه‌های پیش فروش چیتگر ، مربوط به برج‌های منطقه 22 نیروی زمینی ارتش است که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های این منطقه شناخته می‌شود و در پهنه C واقع شده است. این پروژه شامل 4 بلوک به شکل استوانه است که 3 بلوک آن به نیروی زمینی ارتش تعلق دارد و بلوک دیگر مختص مشارکت‌کننده بوده و به صورت شخصی‌سازی طراحی شده است.

در برج‌های چهارگانه، هر برج دارای 490 واحد است و مجری این برج‌ها تعاونی مسکن فنی و مهندسی نیروی زمینی ارتش است. زمین‌های پهنه C به ارتش تعلق دارند و تعاونی‌های گوناگونی در این زمین‌ها اقدام به ساخت پروژه‌های انبوه کرده‌اند.

لازم است اشاره کنیم که تمام تعاونی‌های این منطقه با شرایط خاص خود و به منظور تسهیل خرید مسکن، این پروژه‌ها را اجرا کرده و تحویل می‌دهند. برخی آن را به صورت مشارکت، برخی به شکل سهامی، قراردادی، پیش فروش و دفترچه‌ای خرید و فروش می‌کنند تا همه خریداران با هر بودجه‌ای بتوانند به خرید خانه و صاحب خانه شدن امیدوار شوند.

 

پهنه c یا نارنجستان شهرک چیتگر

 

 پهنه c   به اسم که به اسم نارنجستان نیز شناخته می‌شود. برج های 4 گانه نزاجا نیز در این پهنه واقع شده است.
شامل 8برج که 4برج برای نیروی زمینی ، 2برج پدافند ارتش ، 1برج نیروی دریایی ، 1برج نیروهوایی.

 

 

شرایط  پیش فروش پروژه نیرو زمینی ارتش چیتگر

 

 

 

شرایط فروش برج اول نیروی زمینی ارتش

 

به صورت متری خرید و فروش میشود و از متری 28 میلیون تومان به بالا قیمت دارد. برج اول نیروی زمینی ارتش که زودتر از همه تکمیل و واگذار می‌شود، دیگر به صورت امتیازی و واریزی خرید و فروش نشده و قرار است در پایان سال 1402 به خریداران تحویل داده ‌شود. متراژ واحدهای این برج متنوع بوده و در ابتدا شامل متراژهای مختلف 93، 110، 121 و 135 متر بوده که بعدها به دلیل اضافه کردن بالکن به متراژ واحد، عدد آن تغییر می‌کند و کمی افزایش می‌یابد.

 

شرایط فروش برج دوم نیروی زمینی ارتش

 

 این برج نیز بصورت متری خرید فروش میشود و از 25 میلیون تومان به بالا قیمت دارد. برج دوم نیروی زمینی که یکی از برج‌های پیش فروش چیتگر است، در آستانه انتخاب واحد است و دو سال و نیم بعد از سال 1401 به خریداران تحویل داده می‌شود. به افرادی که انتخاب واحد کرده‌اند، آن را متری فروخته و افرادی که واحد انتخاب نکرده‌اند، با توجه به اولویت پرداختی و امتیاز واریزی می‌توانند واحد را خریداری کنند.

 

 

شرایط فروش برج سوم نیروی زمینی ارتش

 

برج سوم نیروی زمینی ارتش در مرحله اسکلت قرار دارد که در این مرحله خریداران و فروشندگان می‌توانند با توجه به واریزی و رتبه امتیاز آن را خرید و فروش کنند که قیمت امتیاز  از 2 میلیارد تومان به بالا و واریزی آن 400 میلیون تومان است. واحدهای برج سوم به مدت 3 سال پس از سال 1401 به خریداران تحویل داده می شود. از آنجا که این برج‌ها در مراحل متفاوتی از ساخت قرار دارند، از قیمت‌های متنوعی برخوردار هستند و خریداران با هر بودجه‌ای را به خرید خانه امیدوار می‌کند.

 

شرایط فروش برج چهارم نیروی زمینی ارتش

 

برج چهارم نیروی زمینی ارتش به نارنج 8 تعلق دارد. از آنجا که این برج به صورت شخصی‌ساز است، شرایط خرید و فروش واحدهای آن نیز با دیگر واحدهای نیروی زمینی تفاوت دارد. بنابراین برای خرید واحدهای این برج باید با کارشناسان املاک که در منطقه 22 حضور دارند، مشورت کنید. 

 

 

شرایط پیش فروش پروژه نیرو هوایی ارتش بلوک h2چیتگر

 

پروژه نیرو هوایی ارتش در پهنه c  واقع شده است که یک برج دوقلو است که دارای 29 طبقه است که 25 طبقه ان مسکونی _1طبقه لابی _ 3 طبقه منفی پارکینگ و انباری ،و متراژ  واحدها از 74 تا 190 متر میباشد و به صورت متری خرید و فروش میشود که واحدهای شمالی از متری 25 میلیون به بالا و واحدهای جنوبی از متری 28 میلیون تومان به بالاقیمت دارد.

 

 

 

شرایط پیش فروش پروژه مرجان نیرو دریایی ارتش چیتگر

 

 برج مرجان (نداجا) از متراژ  75 شروع میشود و تا 150 متر میباشد. و در مرحله اسکلت میباشد.

برای شروع پروژه 1 میلیارد و پانصد میلیون تومان  به بالا نقدینگی نیاز دارد.

 

 

 

شرایط پیش فروش پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر 

   

پروژه پدافند هوایی ارتش  به دو صورت خرید و فروش میشود:

1_ تعاونی اعضای اصلی ارتش که از متراژ 65 تا 190 متر موجود میباشد بصورت متری خرید و فروش میشود .

2_  تعاونی ارین سازه که  متراژ 60 90 120 موجود است و بصورت واریزی و امتیاز خرید و فروش میشود که قیمت امتیاز از 250 تا400 میلیون تومان نسبت به قیمت قرارداد ساخت تعاونی متفاوت میباشد .

این پروژه 2 برج 32 و 40 طبقه ای میباشد که تحویل آن سه سال آِینده میباشد.

 

 

پهنه b یا سروستان شهرک چیتگر

 

 پهنه   b در جنوب اتوبان خرازی واقع شده است و شامل 16 برج میباشد که شامل برج های Gو Nو B و D  میباشد که در ادامه با شرایط خرید و فروش آن اشنا میشویم.این پهنه تنها پهنه ای است که قیمت آن قطعی میباشد و اقساط ندارد. 

 

 

 

شرایط فروش برج های g چیتگر 

 

 برج های  g1   / g2 / g3 / g4 که تحویل اعضا داده شده است و بصورت متری خرید و فروش میشود و قیمت ان از متری 39تا 55 میلیون تومان  میباشد .

 

 

شرایط پیش فروش برج های سریN چیتگر 

 

 برج های n  در مرحله اسکلت میباشند و سه سال آینده تحویل اعضا داده میشود. 

برج های n شامل n1/n2/n3/n4/n5/n6 میباشد و بصورت متری خرید و فروش میشود و از متری 21 تا 28 میلیون تومان میباشد.

 

 

شرایط پیش فروش برج های  سری b چیتگر 

 

برج های b1/b3 که تحویل آن سال دیگر میباشد و قیمت آن از متری 38 تا 55 میلیون تومان خرید و فروش میشود.

 

 

شرایط پیش فروش برج های سری d  چیتگر 

 

برج های d1/d2/d3 که تحویل آن سه سال دیگر میباشد و در حال حاضر در مرحله اسکلت میباشد. و قیمت خرید و فروش آن از 21 تا 28 میلیون تومان میباشد. 

 

 

 

 شرایط اقساط برج‌های منطقه 22

 

بر اساس نظر خریداران، در میان برج‌های منطقه 22  ، پروژه نیروی زمینی ارتش از شرایط خرید بسیار خوبی برخوردار است، چراکه در متراژ آپارتمان‌ها تنوع زیادی وجود داشته و قیمت آن مناسب‌تر از سایر برج‌ها است. همچنین به دلیل اینکه هر برج در مرحله متفاوتی از ساخت قرار دارد، می‌توان با هر نقدینگی آن‌ها را پیش خرید کرده و سرمایه‌گذاری کرد.

این پروژه که به صورت ارگانی و تعاونی‌ساز است، مبلغ زمین را از اعضا دریافت نمی‌کند و قیمت ساخت واحدها به صورت علی‌الحساب محاسبه می‌شود. پروژه بابت دیرکرد در ساخت و تحویل واحدها هیچ‌گونه ضرر و زیانی را متعهد نمی‌شود.

در بین پروژه‌های پیش فروش چیتگر ، واحدهای این پروژه به صورت امتیازی و واریزی خرید و فروش شده و بر اساس اولویت فروشنده و رتبه آن، از قیمت متفاوتی برخوردار است. در حقیقت رتبه هر خریدار است که برج را تعیین کرده و با توجه به اولویت واریزی انتخاب واحد می‌شود.

این واحدها را می‌توان در دفتر تعاونی استعلام گرفت و رتبه‌بندی آن را تعیین کرد. کلیه واحدهای این برج‌ها از دفترچه مالکیت برخوردار هستند و در صورت تمایل، مالکان می‌توانند آن را در دفتر تعاونی نقل و انتقال کرده و به صورت قطعی به دیگران واگذار کنند.

 

 

هزینه اقساط آپارتمان‌های شهرک چیتگر

 

با جستجو در بین برج‌های منطقه 22 می‌توان واحدهای با شرایط اقساط یا به صورت پیش فروش را پیدا کرد.، چراکه به گفته کارشناسان حوزه مسکن، با خرید واحدهای پیش فروش، سود بیشتری در مقایسه با خرید واحدهای آماده نصیب خریداران می‌شود.

از این رو می‌توان واحدهای پیش فروش چیتگر را با قیمت مناسب‌تر و به‌صرفه‌تر پیدا کرده و خریداری کرد. به منظور این که از هزینه اقساط آپارتمان‌های پروژه ارتش چیتگر اطلاعات کافی کسب کنید، باید ابتدا متراژ موردنظر خود را انتخاب کنید، چراکه هزینه اقساط را با توجه به متراژ واحدها به صورت زیر تعیین می‌کنند:

 

  • برای خرید آپارتمان‌های 93 متری که به صورت 1 خوابه طراحی و ساخته شده‌اند، لازم است خریداران برای هر قسط مبلغ 12 میلیون و ششصد هزار تومان را بپردازند. این اقساط ماهانه نبوده، بلکه به صورت هر سه ماه یک بار از خریداران واحدها دریافت می‌گردد.

  • به منظور خرید آپارتمان‌های 110 متری که به صورت 2 خوابه طراحی و ساخته شده‌اند، لازم است خریداران برای هر قسط مبلغ 14 میلیون و نهصد هزار تومان را بپردازند. این اقساط ماهانه نبوده، بلکه به صورت هر سه ماه یک بار از خریداران واحدها دریافت می‌شود.

  • به منظور خرید آپارتمان‌های 121 متری که به صورت 2 خوابه طراحی و ساخته شده‌اند، لازم است خریداران برای هر قسط مبلغ 16 میلیون و چهارصد هزار تومان را بپردازند. این اقساط ماهانه نبوده، بلکه به صورت هر سه ماه یک بار از خریداران واحدها دریافت می‌شود.

  • برای خرید آپارتمان‌های 135 متری که به صورت 3 خوابه طراحی و ساخته شده‌اند، لازم است خریداران برای هر قسط مبلغ 23 میلیون و نهصد هزار تومان را بپردازند. این اقساط ماهانه نبوده، بلکه به صورت هر سه ماه یک بار از خریداران واحدها دریافت می‌شود.

 

 

تعداد اقساط آپارتمان‌های شهرک چیتگر

 

برج‌های منطقه 22 که به صورت چهارگانه طراحی شده‌اند، دارای شرایط متفاوت، قیمت گوناگون و در نهایت تعداد اقساط متنوعی هستند. در برج اول پروژه، به دلیل اضافه کردن متراژ بالکن به بنای آپارتمان، واحدهای با متراژ 93 متر به 97 متر، واحدهای با متراژ 110 متر به 121 متر، واحدهای با متراژ 121 متر به 141 متر و واحدهای با متراژ 135 متر به 149 متر افزایش یافته است.

از این رو، قیمت این واحدها نیز افزایش پیدا کرده و خریداران باید برای خرید آن مبلغ بیشتری را پرداخت کرده و اقساط آن نیز طولانی‌تر می‌شود. در واقع تعداد اقساط هر واحد به متراژ ساختمان، قیمت هر متر آپارتمان، آپشن‌ها و امکانات واحدها بستگی دارد.

بنابراین برج‌های پیش فروش چیتگر به تعاونی بدهکار هستند که این بدهی را باید در تعداد اقساط مشخص با اعداد مشخصی پرداخت کنند. زمانی که خریداران قصد فروش آپارتمان خود را داشته باشند، مبلغ بدهی آن‌ها به تعاونی از قیمت واحد کسر شده و خریدار ملزم به پرداخت آن به تعاونی، در قالب چند فقره چک است.

 

 

تاریخ پرداخت اقساط برج‌های منطقه 22

 

با توجه به اینکه این که زمین‌های پهنه C در منطقه 22، متعلق به شرکت تعاونی نیروی زمینی ارتش است، تسهیلات و شرایط استثنایی را برای خریداران فراهم کرده‌اند تا بتوانند شرایط خرید مسکن را برای کارکنان خود راحت‌تر سازند.

از این رو، به منظور کمک به خریداران، تاریخ پرداخت اقساط مربوط به واحدهای پیش فروش چیتگر را به صورت هر سه ماه یک بار تعیین کرده‌اند. به این ترتیب خریداران ملزم هستند هر سه ماه یک بار مبلغ مشخصی را که توسط تعاونی و بر اساس متراژ و شرایط واحد آن‌ها تعیین شده، به تعاونی موردنظر پرداخت کنند.

 

 

جمع‌بندی

 

با توجه به افزایش قیمت مسکن، بسیاری از افراد قادر به خرید ملک خصوصا در تهران نیستند. از این رو تعاونی‌های مختلف جهت رفاه حال مردم، اقدام به ساخت پروژه‌های گوناگون با شرایط متنوع برای خریداران می‌کنند.

یکی از تعاونی‌ها مربوط به برج‌های منطقه 22 است که به نیروی زمینی ارتش تعلق دارد. این واحدها به صورت پیش فروش به خریداران واگذار شده و باقیمانده آن به صورت اقساط از آن‌ها دریافت می‌شود.

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید