0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

مقایسه پروژه های فاز2 مروارید شهر

 

 

در انتهای منطقه22 و در انتهای اتوبان شهید خرازی ، شهرک بزرگی به اسم شهرک مروارید شهر درحال احداث است .

این شهرک دارای دو فاز میباشد . فاز 1 ما بین اتوبان همت و اتوبان حکیم قرار گرفته است که تمام پروژه های ان دارای جواز میباشد و در مرحله گود برداری اسکلت نما و تحویل است .

 

پروژه هایی که در سال 1401 در مرحله گودبرداری و فوندانسیون در فاز یک مروارید شهر است عبارت اند از پروژه هزاره سوم ،  پروژه ستایش که دارای سند زمین اوقاف میباشد و پروژه ی وزرا در مرحله پایان فوندانسیون و طبقه اول اسکلت میباشد. 

 

 

 

 

پروژه ی کامرانیه سپاهشهر ،پروژه برلیان ، پروژه سفیر ، پروژه نظام مهندسی ، پروژه مروارید خیام  ،   پروژه خاتم و  پروژه سران در مرحله ی اسکلت میباشد که تحویل ان از سال 1401 به مدت  دو یا سه سال است.

 

 

 

پروژه ی مروارید بقیه اله 2 ،  پروژه لشگر 27 شهید همدانی،  پروژه برنامه بودجه  ، و پروژه الدوز اذربایجان مهتاب 2 در مرحله نما هستند  و تحویل انها یک یا دو سال دیگر است.

 

 

 

 

 

پروژه هایی که تحویل داده شده است عبارت است از  پروژه الماس بهداری ،  پروژه افرا  ، پروژه مهتاب1   ،پروژه اناهیتا و  پروژه دانشگاه تهران میباشد.

 

 

 

 

پروژه های پذیره نویسی فاز دو مروارید شهر


پروژه ستین ، پروژه ماهور  ، پروژه  شمیم ایثار ، پروژه نیکان فاز یک و دو،  پروژه  سپکو ، پروژه پلازا پلاس ، پروژه  اسپرلوس ، پروژه ویژن ، پروژه شهید سلیمانی ، پروژه رومنس.

 

 


توضیح از تمام پروژه های نام برده تنها برج نیکان در سال 401 گودبرداری و مقداری فونداسیون آن انجام شده است دستور نقشه گرفته و مابقی پروژه ها تنها  ماده پنج شهرداری و تعداد طبقات و بلوک  گرفته است و جواز اصلی آن نیامده است.

 

 

 

 


شرح پروژه های فاز دو مروارید شهر



پروژه نیکان :   دارای 4 بلوک  12طبقه مسکونی از متراژ 80 الی 130متر میباشد.
فاز یک پروژه نیکان از قرارداد های اولیه میباشد ک تعاونی با اعضا بسته است که زمین تراکم آن متری 2100 است که تاریخ آذر 401 مبلغ 400 میلیون تومان بابت زمین و تراکم و مقداری قسط ساخت فاز یکی ها پرداخت کرده اند که از این مقدار 210 میلیون تومان بابت زمین تراکم بوده است و 190 میل تومان قسط ساخت تا گودبرداری و فونداسیون است.
فاز دو نیکان دارای قراردادهای متری 3200 و 4میلیون  تومان است که اعضای پروژه نیکان 320 تا 400 می بایست زمین تراکم به تعاونی پرداخت کرده است. و سه قسط 90 تومنی تا اخر سال 401 اعضای فاز دو نیکان می‌بایست به تعاونی پرداخت کند.

 

 

پروژه شهید سلیمانی (لشگر2): این پروژه بر مبنای 120 متر به فروش میرسد و بصورت واریزی و امتیاز میباشد و قیمت واریزی 520 میلیون تومان و امتیازش از 430  تا 450 خرید و فروش میشود . 

 

 

پروژه پلازا  :  توسط سازنده عمارت مدرن ایرانیان در حال ساخت است. متری 6 میلیون و پانصد هزینه زمین تراکم و متری 7 میلیون  تومان هزینه ساخت بطور علی الحساب میباشد . 

 

 

پروژه ستین:  توسط شرکت آرین سازه در حال ساخت میباشد و در تعاونی ستاره همت غرب به نام زده میشود از متراژ 60 تا 180 متر دارد. 

 

 

پروژه رومنس:  در مرحله اخذ جواز میباشد و هنوز جواز نگرفته است. توسط تعاونی توسعه همت ساخته میشود . متراژ 100 متری که متری 4میلیون و 350 هزارتومان پول زمین یعنی 435 میلیون تومان پول زمین و 25 میلیون حق کارگزاری و 30 الی 40 میلیون تومان حق امتیاز دارد.

 

 

پروژه اسپرلوس  :   متراژ های 100/130/150 متری دارد . متری 3میلیون و 500هزار تومان پول زمین گرفته اند یعنی برای 100 متر 350 میلیون تومان پول زمین تراکم پرداخت شده است. بصورت امتیازی خرید و فروش میشود و در حال حاضر روی خاک می باشد 200 میلیون تومان به بالا حق امتیاز دارد به مفهوم ساده تر حداقل نقدینگی ورود به به پروژه 550 میلیون تومان است.

 

 

 

پروژه سپکو : با کاربری مسکونی در منطقه 22 شهر تهران است و در حال اخذ پروانه ساخت می‌باشد.

این پروژه در زمینی به مساحت حدود  10000  متر مربع واقع در بلوار اردستانی انتهای خیابان دانش غربی به صورت 400 واحد در 4 بلوک تعریف شده است.

هر یک از بلوک‌ها در قالب 10 طبقه روی همکف و 100 واحد با امکانات کامل و لوکس و 4 لاین آسانسور باربر و نفربر و دو دستگاه راه پله با رعایت کلیه مقررات اعلام و اطفای حریق در نظر گرفته شده است.

همچنین زیرزمین‌ها در سه طبقه به منظور تامین پارکینگ و انباری مستقل برای تمامی واحدها و پارکینگ اضافی برای میهانان و خریداران محترمی که تقاضای خرید پارکینگ اضافی دارند، احداث خواهد شد.

طبقه همکف در قالب لابی مجلل با امکاناتی نظیر فضای ورزشی بانوان و آقایان (بصورت جداگانه)، سالن اجتماعات، فضای بازی کودکان، مدیریت، خشکشویی مرکزی، لابی من 24 ساعته طراحی گردیده است.

از دیگر امکانات این مجتمع مسکونی می‌توان به محوطه‌سازی و فضای سبز و مبلمان شهری در حد کفایت به منظور استفاده ساکنین محترم اشاره نمود.

در محوطه فضاهایی نیز به‌منظور گذراندن اوقات فراغت کودکان و استفاده از وسایل بازی و سرگرمی دیده شده و با توجه به نگهبانی 24 ساعته واحد حراست مجتمع، والدین محترم آن‌ها به‌همراه دیگر ساکنین عزیز می‌توانند از رینگ پیاده‌روی و هوای پاک و آزاد برای ورزش و سرگرمی استفاده نمایند.

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید