0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36

چرا باید پروژه شمیم رحمت3 خرید؟

متشکرم از شما که وقت میزارید و مقاله ی مارو در مورد پروژه شمیم رحمت مطالعه میکنید .

این مقاله پاسخی به بحث های مهم و سوالات مهم سرمایه گذاران در مورد این پروژه هست که کارشناسان تیم املاک دیار به این سوالات پاسخ داده اند و در قالب این مقاله براتون جمع آوری کرده ایم.

 

بیشتر بخوانید : پروژه رونیکا پالاس تهرانسر

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید : پروژه شهید تندگویان ارمان 

 

 

  1. چرا الان باید شمیم رحمت فاز3 (نخل) درتاریخ شهریور سال 1403 خرید؟

شمیم رحمت 3 یا پروژه نخل یکی از معروف ترین پروژه های منطقه 22 هست که در حال ساخت میباشد این پروژه به دلیل اینکه تعاونی هوافضای سپاه مستقیم ساخت و مدیریت پروژه را برعهده دارد دلگرمی خاصی برای سرمایه گذاران در این پروژه میباشد.

باتوجه به شرایط رکود بازار در سال اخیر و افزایش تعداد فروشندگان در برابر خریداران قیمت پروژه به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده در حدی که پروژه های اطراف این برج که پیشرفت کاری کمتری دارند یا تازه میخواهند گودبرداری استارت بزنند از قیمت امروز این پروژه با این پیشرفت کاری و مشاعات استفاده شده در پروژه بسیار مقرون به صرفه میباشد.

 

وقتی کارشناسان حوزه املاک در منطقه22 میگن الان باید شمیم رحمت فاز 3 یا پروژه نخل خرید میتوان با یک حساب کتاب ساده فهمید که الان وقت خریده : قیمت خرید تراکم و زمین در محدوده ی کوهک امروزه حدود مبلغ متری 50 میلیون تومان میباشد که یک پروژه اگر بخواهد امروز زمین بخره باید متری 50 میلیون بابت هزینه زمین پرداخت کنه و حدود مبلغ متری 50 میلیون تومان بابت هزینه ساخت تا اخر پروژه باتوجه به تورم هزینه کند یعنی برای خریدار حدودا متری 100 میلیون تومان تموم میشود.

ولی پروژه شمیم رحمت با پیشرفت فیزیکی که داشته و تا زمان تحویل فقط 18 ماه مونده که هزینه اصلی اسکلت به پایان رسیده و دیگر شامل تورم بر روی قیمت میلگرد و بتن نمیشود .

شما الان میتوانید با متری 55 میلیون تومان هزینه تراکم زمین و پیشرفت کاری تا این مرحله را پرداخت کنید و حدودا متری 16 میلیون دیگر بابت ساخت تا اخر پروژه هزینه کنید یعنی مجموعا یک اپارتمان سوپر لوکس در این محدوده ی کوهک فقط متری 71 میلیون تومان براتون تموم میشه (یعنی متری 30 میلیون تومان از قیمت منطقه پایین تر)

 

 

بیشتر بخوانید : پروژه امپریال پالاس

 

 

  1. اقتصادی ترین پروژه منطقه 22 در اوج ساخت و ساز لوکس

در سطر بالا اشاره کردیم که پروژه شمیم رحمت با قیمت امروز متری 71 میلیون تومان برای خریدار تموم میشود.

چرا میگیم اقتصادی ترین و به صرفه ترین پروژه منطقه 22 هست :

همونطور که میدانید معمار پروژه فرزاد دلیری میباشد که نامی شناخته شده در صنعت لوکس سازی ساختمان دارد.

این پروژه دارای مشاعات ابی کامل برای هر بلوک و سالن ورزشی مجهز ، کلاب بازی ، کافی شاپ ، لابی مجلل استفاده از سنگ در لابی و راه رو ها  و اسانسور برند برای مشاعات می باشد.

پس میشه گفت برج نخل هیچ کم و کسری نسبت به پروژه های لوکس اطراف مانند تریتیوم وی ای پی ، برج میکا و برج تندیس اقاقیا که قیمت پایه متری این برج ها از متری 120 میلیون تومان به بالا هست یعنی حدودا متری 50 میلیون از برج های هم رده خود ارزان تر است.

از نظر اکثر سرمایه گذاران کاملا این پروژه توجه اقتصادی دارد .

 

 

بیشتر بخوانید : پروژه افتاب مهتاب کوهک 

 

 

  1. طلا ، دلار یا شمیم رحمت؟؟

اکثرا به این فکر هستیم که تمام پول خودمون رو تا جای ممکن طوریسرمایه گذاری کنیم که از ارزش پولمان کم نشود و با تورم بتوانیم سرمایه خود را حفظ کنیم.

پروژه شمیم رحمت این قابلیت را دارد که حتی شما میتوانید فقط 1 متر خرید کنید با مبلغ حدودا 55 میلیون تومان.

نظر کارشناسان در این مورد این است که با توجه به تصویب اعمال مالیات بر طلا و سکه پرداخت اجرت یا مالیات بر ارزش افزوده توجه اقتصادی به نسبت پایین تری دارد.

و همچنین خرید و فروش غیرقانونی دلار و نوسانات بالای ان میتواند ریسک خاص خودش را داشته باشد.

ولی پروژه شمیم رحمت معاف از مالیات میباشد و همچنین معاف از مالیات بر تورم برای دلالان بوده همه ی این دلایل بر این است که سرمایه گذاران خرد هم میتوانند در این پروژه سرمایه گذاری کنند و با پیشرفت فیزیکی و تورم مسکن ارزش سرمایه شما حفظ و سود دریافت میکنید.

 

 

بیشتر بخوانید : پروژه زاگرس ابنیه همت

 

 

  1. دلیل نوسانات زیاد در قیمت پروژه

2 دلیل برای نوسانات قیمت در پروژه شمیم رحمت وجود دارد.

1.  افزایش فروشندگان در زمان های خاص و کاهش خریداران و سبب کاهش قیمت و همچنین افزایش خریداران و کاهش فروشندگان باعث افزایش قیمت در زمان خودش میشود.

2.رکود بازار مسکن در سال جاری و به دلیل اینکه این پروژه به نسبت پروژه های دیگر دلالان بیشتری در خود جای داده ، که دلالان هم باتوجه به سود و سرمایه خود و قدرتی که دارند با اهرم بازار عرضه و تقاضا قیمت را میتوانند کاهش و افزایش بدهند .

 

ممنون ازتون که وقت گذاشتید و مقاله ی مارو مطالعه کردید امیدواریم که اطلاعات مورد نیاز خود را  بدست اورده باشید و برای سرمایه گذاری خود هدف مشخصی انتخاب کرده باشید.

 

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید