0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

انتخاب واحد پهنه d شهرک چیتگر

 

انتخاب واحد پهنه d شهرک چیتگر؛ بستری مناسب برای سرمایه‎ گذاری

 

  • به دنبال یک بستر سرمایه‎ گذاری عالی در ملک‌واملاک هستید؟
  • می‌خواهید در مدت زمان نه‌چندان طولانی سود خوبی به‌دست آورید؟

یا حتی اصلا به دنبال یک سرمایه‌گذاری امن هستید که سرمایه‎ تان درخطر نیافتد؟

اگر به این سوال‏ها پاسخ مثبت دادید، حتما انتخاب واحد پهنه d شهرک چیتگر را برای سرمایه ‎گذاری در نظر داشته باشید.

 

پهنه D چیتگر؛ پرامکانات و خوش‌ساخت!

 

سرمایه‌گذاری کردن در املاک همواره یک گزینه امن برای به‌دست آوردن سود در کم‌ترین ریسک ممکن است. منطقه چیتگر در سالیان اخیر یکی از بهترین بسترهای سرمایه ‎گذاری بوده است که با توجه به امکانات بالایی که دارد، موفق شده است سرمایه گذاران زیادی را نیز به خود جذب کند.

 

 

چرا انتخاب واحد پهنه d شهرک چیتگر برای سرمایه‎ گذاری مناسب است؟

 

اگر می‌خواهید با چند دلیل و ویژگی مثبت آشنا شوید که شما را متقاعد به سرمایه‎ گذاری در پهنه D چیتگر کند، این بخش را با دقت بیشتر مطالعه کنید.

شهرک چیتگر که در منطقه 22 شهر تهران قرار دارد، دارای 5 پهنه مختلف است که شامل موارد زیر می‎شوند:

 

انتخاب واحد پهنه d شهرک چیتگر به دلایل مختلفی درمیان سرمایه‎ گذاران محبوب شده است. یکی از دلایل اصلی که سرمایه‌گذاران و شهروندان ایرانی، این منطقه را برای خرید ملک انتخاب می‎کنند، آب‌وهوای مناسب این بخش از تهران است.

 

البته نباید از یکی از مهم‏ترین دلایل شکل‌گیری منطقه چیتگر غافل شویم که آن هم وجود دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج‌فارس در این منطقه است. پیش فروش چیتگر علاوه بر آب‌وهوای خوب و دریاچه چیتگر، امکانات رفاهی و تفریحی زیادی را نیز در دسترس شما قرار می‌دهد. اگر حوصله ‎تان در خانه سررفت، می‎توانید تا حداکثر ده دقیقه به یکی از مهم‏ترین اماکن تفریحی تهران یعنی پارک چیتگر بروید و از امکانات تفریحی آن لذت ببرید یا با خانواده در پارک جنگلی، مدتی را دورهم سپری کنید.

 

برج های منطقه 22 در سالیان اخیر به قدری در میان سرمایه گذاران محبوب شده ‎اند که می‎توان فرصت‎های پیش فروش چیتگر را یک فرصت برای قرارگرفتن در میان سرمایه گذاران دیگر دید.

اگر شما نیز می‌خواهید از یکی از فرصت‎های پیش فروش چیتگر استفاده کنید و با سرمایه ‎گذاری در این بخش از مزایای مختلف آن بهره‎ مند شوید، ادامه مطلب را برای آشنایی بیشتر با تعداد بلوک و متراژ برج های منطقه 22 از دست ندهید.

 

 

 

انتخاب واحد پهنه d چیتگر

 

طرح توانمندسازی ارتش که ثبت نام آن در سال 98 و 99انجام شد و بصورت سهام های 20و 50 متری که باتوجه به تصمیمات گرفته شده از پهنه e به پهنه طبیعت D  انتقال یافت که سازنده این پروژه شرکت اندیشمندان مسکن آرشام است . 

و در اواسط سال 1401 انتخاب واحد این پهنه اغاز شد که در این مرحله بر حسب الویت سهام داران که سال سنوات و سال ثبت نامی  و واریزی امتیاز طرح حکمت انها بود و در مرحله انتخاب واحد حتما باید اعضا تا 100 متر سهام داشته باشند یعنی  5 سهم 20 متری یا 2 سهم 50 متری که  و در صورت عدم توانایی تهیه بقیه سهام ها میتوانند با اشخاص دیگر نیز زیر نظر بنیاد تعاون ارتش شریک شوند.(به عبارتی شما و اشخاص دیگر سهام خود را تجمیع میکنید.)

و حتی اگر شما بخواهید بیشتر از 100 متر سهام داشته باشید میتوانید از بازار یا تعاونی متراژ اضافی را تهیه کنید. 

پهنه دی در شمال باغ ملی گیاهشناسی و جنوب اتوبان حکیم قرار گرفته است که دسترسی مناسبی به بزرگترین بازار ایران  ایرانمال و دریاچه چیتگر دارد  این پروژه شامل22 برج به نام بلوک های : کوهسار، ساحل ،چشمه سار ، باران ،دریا، آبشار ،نور و سایه که در پهنه دی قرار گرفته اند. 

 

 

 

بررسی تعداد بلوک‎ها، واحد و طبقات برج های منطقه 22

 

برج های منطقه 22 همچنان در حال ساخت هستند، اما انواع فرصت پیش فروش در چیتگر وجود دارد، که در صورت خرید، می‏‎توانید در یک بستر خوب سرمایه‎ گذاری کنید.

در پهنه A  تقریبا تمامی برج‎ها تکمیل هستند اما در پهنه D شاهد این هستیم که برج‌ها همچنان در حال تکمیل شدن می‏‎باشند. بنابراین اگر به دنبال واحد مسکونی آماده برای خرید در شهر چیتگر هستید، می‎توانید به سراغ پهنه A بروید.

 

برج های منطقه 22 که در پهنهd  هستند ، درست مانند شماره منطقه 22 بلوک دارند. جالب است بدانید که هر برج نیز 25 طبقه دارد. بنابراین می‎شود گفت که حدودا 2200 واحد مسکونی در این بخش ساخته خواهند شد. پروژه این بخش از شهرک چیتگر، فعلا در مرحله گودبرداری است و بنابر گفته تعاونی، تا 5 سال آینده این واحدها قابل سکونت هستند.

 

برج های منطقه 22 که در پهنه d قرار دارند، از تمامی امکانات بهره‎ مند هستند.

از این امکانات می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • سالن ورزشی برای سلامتی ساکنین

  • سالن اجتماعات برای برگزاری جلسات

  • لابی

  • شوتینگ زباله برای برج های منطقه 22

  • دوربین مداربسته برای بالا بردن امنیت

  • سامانه اطفا حریق

 

 

بررسی موقعیت جغرافیایی پهنه d شهرک چیتگر

 

اگر با موقعیت جغرافیایی پهنه d  شهرک چیتگر اشنایی ندارید، باید بدانید این پهنه در قسمت شمالی باغ گیاه‎شناسی قرار دارد.همچنین جنوب اتوبان شهید همت نیز به پهنه d شهرک چیتگر ختم می‎شود. با توجه به موقعیت جغرافیایی پهنه d خریداران ملک در این بخش می‎توانید به‌دور از ترافیک، به بخش‎های مختلف شهر دسترسی داشته باشند.

بنابراین اگر از ترافیک بیزار هستید، حتما خرید واحد در برج های منطقه 22 تهران را در نظر داشته باشید. جالب است بدانید که پهنه d شهرک چیتگر، به پهنه طبیعت نیز در میان مردم معروف شده است.

 

 

متراژ واحدهای پهنه D چیتگر چقدر است؟

 

یکی از بهترین ویژگی‌های برج های منطقه 22 اسکلت بلوک‌های فلزی و پیچ و مهره‎ های مقاوم دربرابر زلزله است که در این ساخت این برج‌ها استفاده شده است. یکی از مهم‎ترین سوال مشتریان این است که متراژ واحدهای پهنه D چقدر است؟

این سوال به‌خصوص برای کسانی که می‎خواهند از فرصت پیش فروش چیتگر استفاده کنند، سوال مهمی است.

متراژ واحدهای برج های منطقه 22 که در پهنه d هستند از 110 تا 120 است. دیوارهای این برج‌ها، تماما عایق صوت و حرارت هستند. در نظر داشته باشید که این برج‎ها علاوه بر طبقاتی که در بالا زمین دارند، 5 طبقه نیز زیرزمین برای پارکینگ واحدها و انباری‎ها دارند.

 

 

پاسخ به برخی سوالات متداول درباره سرمایه‌گذاری در منطقه 22

 

در این بخش از مطلب قصد داریم برخی از پرتکرارترین سوال‎های شما را پاسخ دهیم، تا بتوانید با زاویه دید بهتری به سرمایه‎گذاری در منطقه 22 تهران نگاه کنید.

 

چرا سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران، گزینه خوبی است؟

 

سرمایه‌گذاری در برج های منطقه 22 تهران به دلایل مختلفی مانند آب‎ وهوای خوب، دسترسی آسان به امکانات رفاهی و همچنین دور بودن از ترافیک در میان سرمایه‌گذاران محبوب شده است.

 

 

شهرک چیتگر در کجای تهران واقع شده است؟

 

شهرک چیتگر  در منطقه 22 تهران یعنی شمال غربی این شهر قرار گرفته است که یکی از بهترین بسترهای سرمایه ‎گذاری در ملک است.

 

 

امکانات رفاهی منطقه 22 تهران چیست؟

 

امکانات رفاهی و تفریحی عالی در منطقه چیتگر در دسترس هستند، به عنوان مثال ایران مال، پارک جنگلی چیتگر و مجموعه ورزشی آزادی قابلیت دسترسی آسانی از این منطقه دارند.

 

 

آیا پهنه D دسترسی خوبی به امکانات چیتگر دارد؟

 

پهنه D که در قسمت جنوبی اتوبان شهید همت قرار دارد، دسترسی خوبی به امکانات رفاهی و تفریحی شهرک چیتگر دارد.

 

 

آیا امکان پیش‌خرید در منطقه چیتگر وجود دارد؟

 

بله؛ پیش فروش چیتگر برج های منطقه 22 شروع شده است و شما می‎توانید هم‌اکنون نسبت به سرمایه‎ گذاری در این منطقه اقدام کنید.

و هم چنین در حال حاضر سهام های 20 متری و 50 متری خریداری میشود که قیمت انها بسته به سنوات و سال ثبت نام و همچنین طرح حکمت تعیین میشود.  

 

 

 

خرید هوشمندانه، در یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران

 

پیش فروش چیتگر یک فرصت عالی برای سرمایه‎ گذاری در برج های منطقه 22 تهران است. این برج‎ها در سالیان اخیر، توجه سرمایه‎ گذاران زیادی را از سراسر کشور جذب کرده است. دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی مختلف مانند ایران مال، آب‌وهوای عالی و همچنین دسترسی راحت به بخش‎های مختلف شهر، از بهترین ویژگی‎های برج های منطقه 22 است. واحدهای این منطقه حدودا 110 متر هستند که می‌توانید آن‎ها را پیش‌خرید کنید.

 

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید